PDA puhelimet vs. Noksut yms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MHK
  • Aloitettu Aloitettu
Janpa, lue edellisiä viestejä. Loppukesästä. Asennetaan samoin kuin muutkin ROMit, eli USB-piuhan kautta asennusohjelmalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomasin ton WM6 ja aloin lataamaan sitä, tämän jälkeen huomasin että eihän mulla ole koneella activesyciä --> uusin versio migrosoftin sivuilta ja se koneeseen...

Ei ala muodostamaan yhteyttä! Puhelin ja kone kytkettynä toisiinsa usbi kaapelilla, kerran tullu toi että usb-laite kytketty, eli kone ei ala tunnistamaan jostain syystä puhelinta, oon kokeillu ottaa palomuurin poissa päältä ja virusturvan, mutta ei mitään apua. Lisäksi tein äskön hard resetin mutta ei silti yhditämään... Mikä avuksi?!

Ja puhelin HTC Tytn

On päällä ja puhelimesta toi "enable advanced network functionality" kohta tuolta usb to pc kohdasta pois päältä...

Tietokone ei "tunnista" usb-porttiin kytkettyä puhelinta, mikä avuksi?

Elikkäs kun olen nytten koneen formatoinut ja uudelleen asennellu activesyncin tolta levykkeeltä ja tökkään puhelimen (htc tytn) koneeseen kiinni usb piuhalla, niin kone ei tavallaan tunnista sitä, eli ei kuulu sitä ääntä mikä normaalisti kuuluu kun esim. mp3-soittimen heittää kiinni, ala-reunaankaan ei tule mitään että joku laite olisi kytketty kiinni...:confused:

Oon nytten tehny puhelimeen hard resetin, mutta ei mitään apua, lisäksi oon koneen buutannut kerran jos toisenkin...:curs: Normaalisti en paljon puhelinta koneessa kiinni pidä, mutta nytten pitäs saada WM6 puhelimeen...

Eli mikä avuksi tohon usb-ongelmaan?

Oon jo ottanu, ei mitään vaikutusta...

Mitä noista nytten tarkotit?:confused:

Temp kansio tyhjennetty, activesync poistettu, kone bootattu, puhelimeen tehty hard reset, uudestaan activesync asennettu... Ei toimi...

Tein samat bootit etc. ja kokeilin activesync 3.8... Ei alkanu vieläkään toimimaan:curs:

Tuli sitten ostettua Keisari. Elämäni ensimmäinen HTC, saas nähdä...

Liitteet

• DSC00051.jpg
    DSC00051.jpg
    71,9 KB · Katsottu: 157
  • DSC00052.jpg
    DSC00052.jpg
    70,6 KB · Katsottu: 163
Onneksi olkoon!
sulla päättyi siis odottelu, ja mulla jatkuu. :(

Edit: kerrohan sitten tuliko tomtomiin kartat myös mukana?
Edit2: luovuitko sitten skandin odottelusta, eli onko tuo wwe?

Tämä on wwe ja Tompan mukana ei tule karttoja mutta heidän sivuiltaan saa imuroida yhden ilmaiseksi( kyrsii).
Imuroin kyllä netistä zipin jossa on lähes 3 gigatavua Tompan karttoja mutta en ole vielä keksinyt, että miten ne asennetaan.

Oikeastaan tämä on kyllä aika hieno vekotin...

Laitanpa sitten itse vuorostaan hieman hämäräkuvaa tytnII:lla otettuna. Eipä näillä kamerakännyillä otella huonossa valossa hyviä kuvia vaikka on kuinka megapixeleitä.

Hämykuva a la IPhone. Teema jatkuu. 50% pienennetty.

HTCssä on muuten huonot kamerat vaikka muuten ubereita ovatkin. Näköjään uusin vempele ei tee poikkeusta.

Viimeksi muokattu:
vaihda jn ne lapparit karhuiksi, et oo muuten tiimissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom