AndyS
Mode
- Liittynyt
- 3.3.2004
- Viestejä
- 13 466
Markkinointi kustiin kyllä huolella ja häviäjä hommassa on lähinnä järjestäjäpuoli, koska lippurahat jäivät pienemmiksi kuin olisi ollut mahdollista. Hyvä jos hommaa tästä huolimatta viedään jatkossa eteenpäin.
Markkinointi tehtiin lähinnä PCA-brändi edellä. Koko ajan on korostettu vain sitä, että PCA on hyvä, PCA kasvaa nopeasti jne. Ei sellaisella myydä pääsylippuja, ei etenkään kun kyseessä on markkina-alueella täysin uusi brändi. Sitten se toimii, jos brändinä on vaikka Manchester United, minkä kaikki tietävät jo etukäteen. Jos ManU tulee pelaamaan Suomeen HJK:ta vastaan harjoituspelin, niin jengi tulee katsomaan kun haluaa nähdä kerran elämässä ManU:n livenä vaikka kenttäkokoonpanosta puuttuisikin isoimmat starat.
Tuossa voidaan markkinoida brändiä, mutta ei se toimi Suomessa aiemmin täysin tuntemattomalla PCA:lla. Mainoksiin olisi pitänyt lyödä ne isoimmat liharekat, joiden kanssa on sovittu osaistumisesta ja kerrottu jengille että tulkaa nyt katsomaan näitä ja miten Suomen omat pojat pärjäävät tällaisessa seurassa.
Markkinointi tehtiin lähinnä PCA-brändi edellä. Koko ajan on korostettu vain sitä, että PCA on hyvä, PCA kasvaa nopeasti jne. Ei sellaisella myydä pääsylippuja, ei etenkään kun kyseessä on markkina-alueella täysin uusi brändi. Sitten se toimii, jos brändinä on vaikka Manchester United, minkä kaikki tietävät jo etukäteen. Jos ManU tulee pelaamaan Suomeen HJK:ta vastaan harjoituspelin, niin jengi tulee katsomaan kun haluaa nähdä kerran elämässä ManU:n livenä vaikka kenttäkokoonpanosta puuttuisikin isoimmat starat.
Tuossa voidaan markkinoida brändiä, mutta ei se toimi Suomessa aiemmin täysin tuntemattomalla PCA:lla. Mainoksiin olisi pitänyt lyödä ne isoimmat liharekat, joiden kanssa on sovittu osaistumisesta ja kerrottu jengille että tulkaa nyt katsomaan näitä ja miten Suomen omat pojat pärjäävät tällaisessa seurassa.