PC-suite ei tunnista puhelinta Bluetoothin kautta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Perkeles, mitä mä teen väärin? Ostin tuollaisen 17,90 e maksavan Bluetooth-tökön Verkkiksestä, mutta en saa 6230:n mukana tullutta PC-suite-ohjelmaa yhdistämään puhelimeen. Itse Bluetooth-tökö ja sen mukana tullut softa tunnistaa puhelimen, mutta PC-suite ei. Asetukset pitäisi olla kunnossa, PC näkyy laitepareissa, puhelin on näkyvillä Bluetooth-asetuksista jne, mutta perkeleen PC-suite vaan vittuilee. Helevetin automaaginen Bluetooth-yhteyden muodostaminen. :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaverini kertoi, että ensimmäistä kertaa eläessään hän oli saanut jotain toimimaan niinkuin mainokset väittävät, kun kokeili kannettavansa käyttöä kännyn gprs:än kautta bluetoothilla.
Sen sijaan PC Suiten kanssa oli raapinut päätään ja takamustaan tuntitolkulla, oli kai saanut osittain jo toimimaankin, kunnes oli mennyt hermot, ja todennut ettei maksa vaivaa, sekä dellinyt softan.

Kokeile josko kapulan käyttö modeemina toimisi, sitten ainakin BTn toiminta pitäisi olla selvillä.

Googlausta vähän;

http://www.mobiledia.com/forum/topic13567.html
http://www.allaboutsymbian.com/archive/t-32276
http://www.communica.se/tdk/support/Nokia PC Suite for the 6230.pdf

No voi vitu. Latasin uuden softan ja nyt pukkaa tällaista virhettä. Outoa sinänsä, koska yhteys toimii edelleenkin. :(

edit: pitää lukea noi setaeteaaean linkit vielä...

Liitteet

• pluutuutti.JPG
    pluutuutti.JPG
    58,5 KB · Katsottu: 333
Olisin sanonut että kokeile uusinta PC-Suitea, saa netistä, mutta taisit jo kokeilla. PC-Suite on historiallisesti ollut yksi helvetin kirosana, mutta on se sentään vähän parempaan suuntaan mennyt. Toimii IBM:n wifi+bt -läppäreiden kanssa kivutta, eipä juuri muuten..

En o ihan varma onko kyse samasta asiasta,mut mulla on kans pc suite,mut kytken kännyni johdolla koneeseen kiinni.Sit tarvii käynnistää kone uudestaan johdon ollessa kytkettynä,muuten ei löydä pc suite mun puhelinta.Kumma juttu.

Itse olen kans tapellu saman ongelman kanssa. Alkaa tuntumaan, että XP:n SP2:n jälkeen on saanut tapella enemmän kuin tarpeeksi kaikenlaisten säätöjen kanssa. BT donglenki XP tunnisti joksikin generic radioksi, kunnes donglen valmistajan sivuilta löysin ohjeen kuinka donglen saa toimimaan oikein SP2:ssa. PC suitea en ole saanut vieläkään toimimaan BT:n kautta. Meni hermo ja onneksi läppärissä on IrDa-portti.
Niin ja puhelin on 6600.

Ilmeisesti nuo halvimmat bt-pulikat eivät toimi nokian suiten kanssa... näin ainakin olen usealta tutulta kuullut...

Vein tuon ProDigin pois ja tilasin A-Linkiltä vastaavan mötikän. Pitäisi toimia Widcommin ajureiden kanssa. Laitan 2-3 vrk päästä infoa.

Mulla on ollu kanssa hirveitä ongelmai bluetooth-hommien kanssa. Ehkä mä en vaan sitte käytä sitä.

Heh... Yritin asennella itellenikin PC suittea : Nokia 6600 ei ole yhteensopiva kyseisen ohjelmiston kanssa. Aattelinkin että meni vähän liian hyvin kun ei mitään herjannut alussa. :)

Itsellä on kanssa ollut aika paljonkin vääntöä saada toimimaan bluetooth-yhteys tietokoneelta Nokian 6600:seen. Aikani sitä säädin, en saanut toimimaan sitten sammutin koneen ja lähdin pois. Seuraavalla kerralla, kun käynnistin koneen uudestaan, ihme oli tapahtunut: tietokone yhdisti bluetoothin kautta puhelimeeni. Outoa tässä on se, että olin käynnistänyt koneen uudestaan asennuksen jälkeen, mutte ei siltikään toiminut. Eli olen huomannut, että toi toimii välillä, mutta toisinaan taas sitten ei. Ihmeellistä...

Milläs saan muutettua MP3 tiedoston AMR tiedostoksi?

Muutama koneen uudelleen käynnistys ja uudelleen asennus niin johan kävi homma toimimaan...

HaRaXz sanoi:
Milläs saan muutettua MP3 tiedoston AMR tiedostoksi?

Muutama koneen uudelleen käynnistys ja uudelleen asennus niin johan kävi homma toimimaan...

Miksoftin mobile AMR converterillahan toi käy, mutta ensin MP3-tiedosto täytyy muutta WAViksi ja sitä kautta sitte AMR-muotoon.

Heittäkääs PC-suitea vastaavien softien nimiä. Haussa siis sellainen softa, jolla pystyy päivittämään esim puhelimesta nimet ja numerot koneelle. Ja pitäisi siis toimia Bluetoothin kautta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom