Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, kummallista. Mulla ei ollut mitään? Kone ollut tähän asti E8400@3.6Ghz, 4GB, ja 1GB 5870. Normi HDD. FPS ihan ok ottaen surkean CPU tehon huomioon, eikä muitakaan ongelmia.Itse näen tässä pelissä suurimpana ongelmana jatkuvat tekniset ongelmat. Log-in ongelmat, crashailyt, black screenit, pelin täydellinen jumiutuminen, alhaset FPS:ät. Nämä siis ongelmia joista kärsii todella monet, en siis vain minä.
Just tulin kattelemaan tänne että onko tätä peliä järkevä ladata. Onko tietoa että pelaako porukka vielä kuinka paljon tätä ettei tarvisi ihan yksin seikkailla, MMOista tykkään eli eiköhän tämäkin mene. Katsotaan, eiköhän tämäkin lataukseen lähde .Peli on nyt täysin ilmainen, ml. itse peli. Suosittelen!!
Varsin hyvä ja laadukas MMO.
Guild Wars 2 Is Free To Play Starting Today
http://kotaku.com/guild-wars-2-is-free-to-play-starting-today-1727463241
Tietääkseni hyvin pelataan vielä, tosin pakkiksesta en tiedä. Itse en hetken ole hakannut.Just tulin kattelemaan tänne että onko tätä peliä järkevä ladata. Onko tietoa että pelaako porukka vielä kuinka paljon tätä ettei tarvisi ihan yksin seikkailla, MMOista tykkään eli eiköhän tämäkin mene. Katsotaan, eiköhän tämäkin lataukseen lähde .