(PC) Guild Wars 2

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Se oli hiinä. Ding 80. 14 päivän ajanjakso ja 91 tuntia meni.

guardian2.webp

Porukka kyseli GW2 foorumeilla mitä on tarjolla jatkossa, ja pelin ohjaaja vastasi sinne.
http://www.rockpapershotgun.com/2012/09/18/guild-wars-2-to-get-consistent-free-updates-expansion/

“No need to buy them, Gw2 will feature consistent free content updates and in-game events going forward. Our goal is to make it so you get more from Gw2 for free than you get from a game you pay a subscription for. On top of a large amount of free bonus content, we will be expanding on offerings in the Black Lion Trading Company going forward, as well as be doing large-scale expansion content down the road.”

“We do appreciate that you’d like to buy lots of new content, but we’d prefer to give a lot of it to you for free, cause that’s what we think a responsible MMO company does!”

On kyllä eeppinen ideologia firmalla. Propsit siitä. Tokihan pelissä voi ostaa rahalla noita gemmejä, mutta se on vain helpottava asia jos on laiska eikä siihen ole mitään tarvetta ryhtyä. Noin sen pitääkin olla.

78 tuntia meni warrun saamiseen lvl 80.

Itse näen tässä pelissä suurimpana ongelmana jatkuvat tekniset ongelmat. Log-in ongelmat, crashailyt, black screenit, pelin täydellinen jumiutuminen, alhaset FPS:ät. Nämä siis ongelmia joista kärsii todella monet, en siis vain minä.

Peli itsessään on omasta mielestä hyvä ja juuri sellainen mitä on kiva pelailla silloin tällöin. Voi yksin seikkailla ja eventeissä automaattisesti porukkaa kertyy mukaan ilman mitään Party-hakuspammia.

Jos jotain positiivista hakee teknisistä ongelmista, niin jos niitä ei olisi niin pelaisin varmasti aivan liikaa :D

Itse näen tässä pelissä suurimpana ongelmana jatkuvat tekniset ongelmat. Log-in ongelmat, crashailyt, black screenit, pelin täydellinen jumiutuminen, alhaset FPS:ät. Nämä siis ongelmia joista kärsii todella monet, en siis vain minä.
Hmm, kummallista. Mulla ei ollut mitään? Kone ollut tähän asti E8400@3.6Ghz, 4GB, ja 1GB 5870. Normi HDD. FPS ihan ok ottaen surkean CPU tehon huomioon, eikä muitakaan ongelmia.

Katsotan onko nyt ongelmia kun vaihdoin konetta ja en oo vielä pelannut, kerran vain kirjauduin sisään tsekkaa FPS:n. Eli nyt alla 3930K vakio (6-core 3.2Ghz, turbo 3.8Ghz), 32GB 1866Mhz CL9, 240GB Kingston HyperX 3K SSD, ja 2x 5870 (2GB+1GB)... FPS näytti olevan täpöillä asetuksilla cityssä 48, katsotaan miten tippuu isommissa karkeloissa.

Itse pelailen 4 vuotta vanhalla myllyllä ja minimigrafiikoilla pyörii ihan hyvin. FPS lagia on huomattavissa isommissa pirskeissä mm. world eventeissä. Peli on tainnut kerran crashata mutta muuten ekojen päivien log-in warsin jälkeen eipä ole ollut ongelmaa.
Koneen statsit: Intel® Core™2 Duo Processor E6750 2.66 GHz, 8800GTS 512mb, 2gb 800MHz.

Ai että, on se hunajata pelata maksimigraffoilla ja FPS on aina 45 +/- 3. Se ei tipu tuosta ikinä. Tosin se ei mene ylikään, what the? :D

Prossun kuormitus on max. 15%. :lol2:

Tuli kans hommattua tämä kyseinen peli. Hyvältä vaikuttaa ainakin tähän asti. Piken Square serverillä pelaillu jonkin aikaa. Pitäis joku suomi-kilta etsiä vielä. Proffaksi Necromancer joka vaikuttanu ihan hyvältä. Roduksi Charr sekä craftaamista aloitellu Arftificerilla. Vinkkejä otetaan vastaan kun vasta lvl 14 ollaan :)

Kerää kaikki kerättävät ja myy mitä et käytä, saa kivasti massia niistä. Ehkä voisit myös ottaa tailoring? Omalla Guardianilla ja Elementalistil teen sekä armorit ja aseet itse, aina exoticciin asti. Käytännössä levuttamisen ajan mulla oli aina 5 levelin välein uudet gearit pl. sormukset yms. trinketit.

Etenkin Guardianin kanssa, sain levutettua hyvin pitkälle maksimiin armorsmith sekä weaponsmith vain sillä että duunasin kaikki joka tason kamat kerran. Toki joskus piti tehdä ekstroja, että sai seuraavan tason unlockattua.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Peli on nyt täysin ilmainen, ml. itse peli. Suosittelen!!
Varsin hyvä ja laadukas MMO.

Guild Wars 2 Is Free To Play Starting Today
http://kotaku.com/guild-wars-2-is-free-to-play-starting-today-1727463241
Just tulin kattelemaan tänne että onko tätä peliä järkevä ladata. Onko tietoa että pelaako porukka vielä kuinka paljon tätä ettei tarvisi ihan yksin seikkailla, MMOista tykkään eli eiköhän tämäkin mene. Katsotaan, eiköhän tämäkin lataukseen lähde .

Just tulin kattelemaan tänne että onko tätä peliä järkevä ladata. Onko tietoa että pelaako porukka vielä kuinka paljon tätä ettei tarvisi ihan yksin seikkailla, MMOista tykkään eli eiköhän tämäkin mene. Katsotaan, eiköhän tämäkin lataukseen lähde .
Tietääkseni hyvin pelataan vielä, tosin pakkiksesta en tiedä. Itse en hetken ole hakannut.

Oli kyllä todella mukava peli.
Itse combat on hauskaa, ja questejä jaksaa grindaa.

Miinus on end game, tai ainakin kun itse vielä pelasin. Sitä ei oikein ollut, tai ei tuntunut siltä.
Tietty ilman sitäkin pelattavaa on todella paljon, ja pelihän on aika komea. Ei mitään WoW lastengrafiikkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom