Paypal ostoksen kummat siirrot

avasin nyt tänään tilin Ebayhin ja Paypaliin,kun huomasin siellä myytävän Nokian 8800 Gold Editioneita uutena 350-500$ ( 210-350€) hintaan ja tällä moinen maksaa liikkeessä n.1200€ (1700$)

Aloin sitten testaileen Paypalia johon en googlettamallakaan löytänyt kunnon ohjeita,
tein sitten koe ostoksen ja ostin 3$ postikortin joka sisältää postikulun.euroissa tuo oli 2.08€

maksoin sen suoraan sieltä ebaysta josta mentiin paypaliin kun kohde oli sulkeutunut ja maksu menikin sitten myyjän nimelle Visa Electronilla maksettuna näppärästi,mutta tililtäni (nordea) oli veloitettu näin:

29.01.2008 Katevaraus 2,08-
28.01.2008 Katevaraus 1,00-

mitäs nuo euron suoritukset ovat?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
avasin nyt tänään tilin Ebayhin ja Paypaliin,kun huomasin siellä myytävän Nokian 8800 Gold Editioneita uutena 350-500$ ( 210-350€) hintaan ja tällä moinen maksaa liikkeessä n.1200€ (1700$)

Aloin sitten testaileen Paypalia johon en googlettamallakaan löytänyt kunnon ohjeita,
tein sitten koe ostoksen ja ostin 3$ postikortin joka sisältää postikulun.euroissa tuo oli 2.08€

maksoin sen suoraan sieltä ebaysta josta mentiin paypaliin kun kohde oli sulkeutunut ja maksu menikin sitten myyjän nimelle Visa Electronilla maksettuna näppärästi,mutta tililtäni (nordea) oli veloitettu näin:

29.01.2008 Katevaraus 2,08-

mitäs nuo euron suoritukset ovat?

Luottokunta vetää omansa välistä jos Visalla maksellaan.

no niin,olen ostellut vaikkapa mitä ,mutta nyt maksaessani Paypalin kautta 295€ puhelimesta niin myyjä laittoi tällaisen mailin:

Dear raisefat,

Thanks for your business but we cannot accept your payment because we
require shipping address to be confirmed by paypal as required by our
listing. Payment must be made by bank transfer for this item. Your payment
has been refunded.
Regards,
Tom

rahoja ei ole kortilla/tilillä eikä paypalissa.
eli joku osoitteen varmistus ei ole suoritettu? olen kyllä maksellut samanmoisia summia aiemminkin ebayssä

Paypal tekee koeostoksen ja seuraavasta tiliotteesta koeostoksen kohdalla mainittu numerosarja pitää syöttää paypalliin. Tällä varmistetaan
että kortin haltija on oikea.

Jotkut firmat (kuten edellä mainittu) eivät suostu myymään henkilöille joiden paypal-tiliä ei ole varmistettu.

Paypal tekee koeostoksen ja seuraavasta tiliotteesta koeostoksen kohdalla mainittu numerosarja pitää syöttää paypalliin. Tällä varmistetaan
että kortin haltija on oikea.

Jotkut firmat (kuten edellä mainittu) eivät suostu myymään henkilöille joiden paypal-tiliä ei ole varmistettu.

kuten ylläolevasta näet näitä koeottoja on otettu tililtäni jo aikoja sitten ja olen tehnyt kauppaa useinkin sen jälkeen.

eniten tällä hetkellä kiinnostaa,että missä mun rahat 295€ nyt on?

kuten ylläolevasta näet näitä koeottoja on otettu tililtäni jo aikoja sitten ja olen tehnyt kauppaa useinkin sen jälkeen.

eniten tällä hetkellä kiinnostaa,että missä mun rahat 295€ nyt on?

Ei niistä koeostoista ole mitään iloa jos et kato tiliotteesta sitä numeroa ja syötä paypalliin. Ja kauppaa voi silti tehdä vaikka loppuelämän (niiden kanssa jotka suostuvat kauppaan varmentamattoman tilin kanssa) sen jälkeen mutta tiliä et saa varmennetuksi ennen kuin syötät noi numerot.

Raha tulee takaisin kun vastaanottaja ei vastaanota sitä, tosin pitäis olla jo takaisin jos väittävät palauttaneen sen.

Ei niistä koeostoista ole mitään iloa jos et kato tiliotteesta sitä numeroa ja syötä paypalliin.

Raha tulee takaisin kun vastaanottaja ei vastaanota sitä, tosin pitäis olla jo takaisin jos väittävät palauttaneen sen.

olen syöttänyt sen jo alkuvuodesta.

paypalissa lukee että raha palautettu,mutta ei ole tilillä eikä paypalissa.

no niin,olen ostellut vaikkapa mitä ,mutta nyt maksaessani Paypalin kautta 295€ puhelimesta niin myyjä laittoi tällaisen mailin:

Dear raisefat,

has been refunded.
Regards,
Tom

eli joku osoitteen varmistus ei ole suoritettu? olen kyllä maksellut samanmoisia summia aiemminkin ebayssä

Haiskahtaa.
Onneksi eBaylla ja/tai paypalilla on joku diili, että maksavat takaisin ostajalle jos tulee ongelmia. Tuttu joka tekee enemmän ebaykauppaa mainitsi tällaisesta. Paloaika taisi olla 45 päivää.

soitto pankkiin auttoi ja rahat palautui tilille heti.

mitähän mun pitää vahvistaa kun en löydä paypalista enkä ebaysta mitään osoitteen vahvennus systeemiä...
olen alkuvuodesta tehnyt tuon minimi siirron ja laittanut ne numerot paypaliin (tosin osoite on nyt vaihtunut ja oli silloin eri ebayssa ja pankissa)

en voi nyt maksaa tälle myyjälle kun osoitettani ei ole vahvistettu,mistäs tuon voi vahvistaa?

E: paypalissa lukee "status -verifield"

Dear raisefat,

has been refunded.
Regards,
Tom

Osoitteesi pitää olla confirmed ja sitä statusta ei suomessa voi saada. Tuolla tilin varmistuksella ei ole mitään tekemistä tämän kanssa. Sillä tilin varmistuksella saa isomman ostorajan vain käyttöön.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom