Pauliina Taluksen kirja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tinka
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Onko kukaan lukaissut läpi Pauliina Taluksen Elämäntapana fitness? Kiinnostaisi kovasti ja kuulisin mielelläni kommentteja :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Enpä ole vielä törmännyt - pitänee lähteä tutkimaan lähimpään kirjastoon :)

Pauliinan sivuilta löytyi tieto, että kirja tulee painosta syyskuun aikana, joten ei liene saatavilla missään vielä (ennakkotilauksia voi jo tehdä). Itse olen jo päättänyt, että jos yhden kirjan ostan vuodessa, niin tänä vuonna se on Taluksen kirja :worship:

Zone-sarja -42%
Tällaisen threadin löysin.

Ootteko kirjan hankkinut ja oliko hintansa väärtti?

Plussat ja miinukset?

Sopiiko jojonkin verran harrastaneelle/aloittelijalle?

Olen omani hankkinut heti sen ilmestyttyä. Varmasti hyötyä sekä aloittelijoille sekä jo pidemmälle ehtineille (selostetaan mm. kisadieettiä). Jokaisen euron arvoinen. Löytyy Pakkiksen kaupastakin. :)

Minä pidän myös kirjaa kannattavana ostoksena. Useaan kertaan se on tullut jo luettua, mutta aina sieltä vaan löytää uusia ideoita treeneihin :)

Sain avokilta joululahjaksi ja heti joulunpyhinä lukaisin kirjan läpi ja kyllä sitä on tullut myöhemminkin kirjahyllystä otettua ja tarkistettua joku juttu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viisas ukkoni osti sen joululahjaksi minulle. Todella Hyvä Kirja! Ihan mielettömän hyviä vinkkejä pitkille aikaväleille jne..tuntuu että joka lukukerralla pystyy ottamaan aina vain enemmän irti ko.kirjasta. Pauliinalle todella iso kiitos kirjan tekemisestä! :thumbs:

XairaX sanoi:
...Todella Hyvä Kirja! Ihan mielettömän hyviä vinkkejä pitkille aikaväleille jne..tuntuu että joka lukukerralla pystyy ottamaan aina vain enemmän irti ko.kirjasta. Pauliinalle todella iso kiitos kirjan tekemisestä! :thumbs:

Yhdyn edelliseen kirjoittajan totaalisesti (ei kirjaimellisesti :hyper: )

Todellakin tämä jos mikä on kirja jonka jokaisen punttaajan tulisi hankkia!

:5: Suosittelen ehdottomasti!

Tinka81 sanoi:
Onko kukaan lukaissut läpi Pauliina Taluksen Elämäntapana fitness? Kiinnostaisi kovasti ja kuulisin mielelläni kommentteja :)

Itse ostin kyseisen opuksen heti kun se tuli myyntiin ja on muuten aivan mahtava opus!! Omaan treeniini sain todella paljon vinkkejä ja motivaatio lisääntyi 100%. Toinen lukemisen arvoinen kirja on lihaskuntoharjoitelun anatomia, kirjoittanut Frederic Delavier.

Tinka81 sanoi:

Olen lukenut.. erittäin hyvä tietopaketti aloittelijoillekin .Asiat tulee selkeästi esille.. suosittelen :thumbs:

Saako Pauliinan kirjaa vielä jostain?

Akateemisen nettikauppa ei löytänyt haulla ja Suomalainen kirjakauppa sanoi 'loppuunmyyty'.

Kirjastossa olisi mutta haluaisin sen nimenomaan omaksi, lisäksi en hetkeen pääse suomalaiseen kirjastoon.

Kiitti etukäteen avusta.

Eiks sitä tosiaan ole enää kirjakaupoissa..no tampesterista löytyy eräästä lisäravinne kaupasta ainakin..ihan jees kirja

Latest posts

Back
Ylös Bottom