BB Pauli Pöyhiä

Kiitos hyvästä videosta, olisi kiva tietää sun nykyisen ruokavalion makrot lähinnä onko se proteiini yli vai alle 400 ja rasva 200 vai yli

Kiitos palautteesta! Ne makrot voisin johonkin kohtaan laskea. Mutta voisin sanoa tosta näin, että proteiini on +-300g ja rasva varmaan on kyllä pääsääntöisesti yli tuon 200g.

Hienoa saada uusi video sinulta ja hyvä kuulla uudesta treenimidsetista sekä ruokailumuutoksista. Itse aika samoilla linjoilla noista.
Erityiskiitos videon lopun puheenvuorosta ja somebodauksen tyhjiön täyttämisestä ja sen tuomista seurauksista.
Arvostan että tuot asiaa julki.
Tsemppiä bodailuun, psykologia opintoihin ja muuhun eloon.

Hienoa saada uusi video sinulta ja hyvä kuulla uudesta treenimidsetista sekä ruokailumuutoksista. Itse aika samoilla linjoilla noista.
Erityiskiitos videon lopun puheenvuorosta ja somebodauksen tyhjiön täyttämisestä ja sen tuomista seurauksista.
Arvostan että tuot asiaa julki.
Tsemppiä bodailuun, psykologia opintoihin ja muuhun eloon.

Kiva kuulla, että samoilla linjoilla olevia löytyy! Pidän erittäin tärkeänä ja jopa vastuullisena tuoda esille näitä asioita. Kaikenlainen "oikea kehonrakentaminen" on kuitenkin todellisuudessa hyvin kaukana, jopa vastakohta "somebodaamiselle".

Kiitos paljon!
Tsemppiä kaikkeen sinne myös!

Nyt sain itsekkin videon katsottua ja voin kyllä yhtyä täysin muiden palautteeseen. Aivan älyttömän hyvää ja tärkeää asiaa oli jokainen aihe tuossa👍
Kiitokset Paulille loistavasta videosta🙏

Jos/kun syöt hiilihydraatteja niin keskitätkö ne tukemaan harjoitusta, esim. ennen/jälkeen harjoitusta?
Entä käytätkö intrajuomaa? Jos niin sen sisältö?
Hieno video, ajatuksia ja pohdintaa 👍

Todella hyviä videoita oli kyllä! Mitenkäs tämän uuden ruokavalion ohella menee lisäravinteita? Ja onko niille miten suurta tarvetta vai saatko suurinpiirtein kaiken tarvittavan ruuasta? Ja joo onhan meissä toki yksilöllisiä erojakin..😁

Jos/kun syöt hiilihydraatteja niin keskitätkö ne tukemaan harjoitusta, esim. ennen/jälkeen harjoitusta?
Entä käytätkö intrajuomaa? Jos niin sen sisältö?
Hieno video, ajatuksia ja pohdintaa 👍

Pää asiassa kyllä. Eli siis ennen treeniä ja treenin jälkeen syön hiilareita jonkun verran aina. Se kuinka ppajin, riippuu yleisestä fiiliksestä sekä edellisistä treeneistä. Jos edellinen treeni on tuntunut takkuiselta ja paukut on hyytyneet selvästi enemmän kuin normaalisti, niin otan enemmän hiilaria. Sitten syön yhtenä tai kahtena päivänä viikossa enemmän hiilaria, että takaan glykogeenivarastojen täydentämistä jos ne olisi jääneet vajaaksi. Ja nämä korkeat päivät sisältää hiilaria varmaan joku 200-300g.
Intrajuomaa en ole käyttänyt, mielessä on ollut. Mutta otan usein riisikakkuja, mansikkahilloa, ehkä maapähkinävoita ja hera isolaattia 30-45min ennen treeniä ja täten veressä on sen verran sekä glukoosia ja että aminoita, että ne ei ole tarve intralle.

Kiitoksia 💪

Syötkö naudanjauhelihaa esim 17 prossasta ollenkaan?, tossa petitessä ei ole rasvaa juuri ollenkaan

Syön myös 20% naudanlihaa ihan viikoittain. Joo tossa petitessä ei oo rasvaa. Voita otan usein noina päivinä sitten enemmän kun vähärasvaisia lihoja.

Part 1/2:ssa oli paljon asiaa. Eniten kuuntelin ihan ajatuksella sen psykka-osuuden, eipä ole ennen tullut ajateltua tolla tavalla tätä hullua scenee! Hyvää pohdintaa!

Kiva kuulla, että se herätti mielenkiinnon. Mulla on mielessä tehdä tosta bosauksen paykkapuolesta pidempi video kunhan syksyn riennot tästä vähän rauhoittuu. Kiitos.

Todella hyviä videoita oli kyllä! Mitenkäs tämän uuden ruokavalion ohella menee lisäravinteita? Ja onko niille miten suurta tarvetta vai saatko suurinpiirtein kaiken tarvittavan ruuasta? Ja joo onhan meissä toki yksilöllisiä erojakin..😁

En olen pilleri vitamiineja käyttänyt juurikaan kohta vuoteen. Juuri siksi, että eläinperäisissä tuotteissa ihmiselle tärkeimmät vitamiinit on hyvin korkeat, sekä parhaiten imeytyvissä muodoissa. D3 vita oli kevään verikokeissa korkein koskaan ja ilman D3 valmistetta.

Hirveitä eroja meissä ei ole. Ihmisellä on ihmisen biologia ja lampaalla lampaan. Jos koitat lampaalle alkaa syöttää ja/tai saat sen syömään vaikka lihaa, se sairastuu ja saa erilaisia puutostiloja kun ravinto ei ole optimaalista. Ihminen saa kutakuinkin kaiken tarvitseman ruoasta ja muista luonnollista terveyttä lisäävistä asioista, kun vaan elää ja syö ihmiselle tarkoitetulla tavalla.

Paulin videot on sen verran tyhjentäviä.
Asiakamaa ja kunnolla perusteltuna. Ehkä siksi ei törinää tarvi turhasta keksiä.
Seuraavaa videota odotellessa ainakin itse

Kiitoksia, mukava kuulla. Pyrin tuomaan videoille aina jotain mitä itse olen oppinut ja jakamaan sen. Kommunikaatio ja jakaminen meidät ihmiset yhdistää! 💫

Back
Ylös Bottom