FIGURE PRO Paula Ranta

Sä et toivottavasti pidä itseäsi mestarina? Vaikka savon seudun tikkamestari oletkin.

No 110kg kyykyllä, jonkinlainen mestari täytyy olla että täydet höyryt päällä kyykkää satakympin. Ymmärtäisin jos pitää sitä tankoa hampaiden välissä ja kyykkää niin, ehkä tässä olikin kyseessä tälläinen leukaperiä vahvistava suoritus?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sä et toivottavasti pidä itseäsi mestarina? Vaikka savon seudun tikkamestari oletkin.
Väitinkö jossain niin ? En ole missään lajissa mestari eikä tule sellaista. Olen silti kokeillut suurempia treeni määriä kuin harva teistä. Ja voin sanoa että ei se ylikunto todellakaan tule tuosta vain kun treenaa joskus älyttömiä määriä. Kuten te oletatte.

No 110kg kyykyllä, jonkinlainen mestari täytyy olla että täydet höyryt päällä kyykkää satakympin. Ymmärtäisin jos pitää sitä tankoa hampaiden välissä ja kyykkää niin, ehkä tässä olikin kyseessä tälläinen leukaperiä vahvistava suoritus?
Mitkä täydet höyryt ? Esimerkiksi sulla on "cruisella" suuremmat määrät kuin mulla "täysillä" höyryillä 🤣 Olen treenannut 23 vuotta natikkana ja alle 5 vuotta kuureja pitkillä totaali offeilla. Mites itse ? Veikkaan että pari vuotta natikkana ja roinat koneessa koko loppu aika.

Kerran jo pistin Perareikarodin ignoreen, taisi olla hetkellinen mielenhairahdus kun otin sen pois jonkin aikaa sitten. Pistetaas takas etta ketju muuttuu enemman luettavaksi.

Kokeilisivat natikkana tuollaisia reeni määriä. Kyllä varmaan itku tulis
Tai natikat voisivat lyödä roinat koneeseen. Loppuisi valitus "kyllä minäkin jos roinaisin". Silti kukaan meistä ukoista ei pystyisi samaan kehitykseen kuin Paula vaikka vetäisi hänen roinat tuplana.

Kokeilisivat natikkana tuollaisia reeni määriä. Kyllä varmaan itku tulis
No ainakin koittais, sen sijaan, että itkis että muut koittais. Älä vikise siis muiden tekemisestä. Säälittävää väheksymistä vieläkin vaikka mimmi suorittaa melko helvetin hyvin.

ei varmaan ku monella muulla on muutakin elämää kuin bodaus
Eipä sitä minkään lajin huipulla joka maailmalla haluaa menestyä taida juuri muuta elämää olla kuin se urheilu. Ainakaan niillä jotka oikeasti menestyy. Täytyy muistaa, että Paula ei varsinaisesti ”käy vähä salilla treenaamassa” vaan selvästi tähtää sinne huipulle ja elää sen mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom