FIGURE PRO Paula Ranta

Mutta miksi pitää huijata jossain kalorimäärissä? Paukkuhan naureskelee normidiettaajan metodeille. Kun syödään 1000 kaloria ja ollaan väsyneitä ja uupuneita. Jos 4000 kalorilla kiristyy, niin onnellinen saa olla. Ei onnistu normaali figurekissalta moinen.
Ihan samasta syystä kuin liioitellaan muistakin asioista. Pönkitetään itsetuntoa ja tehdään itsestä sankari muiden silmissä. Varsinkin erittäin lahjakkaat keulivat usein. Väittävät olevan täysin lahjattomia. Nostavat 300kg raakapenkistä ainoastaan siksi kun treenaavat kovempaa kuin kukaan koskaan. Sitten kun näkee näiden tekemiset oikeasti niin ei eroa mitenkään muiden tekemisistä. Mutta eihän sitä voi myöntää että on lahjakas. Kovemman äijän maine kun väittää olevansa täysin lahjaton. Olen nähnyt useamman "syön 10 000 kaloria päivässä" mahtailevan tyypin todellisen ruokavalion. Totuus aivan toinen. Ei puoliakaan kaloreita mitä huudellaan julkisuuteen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan samasta syystä kuin liioitellaan muistakin asioista. Pönkitetään itsetuntoa ja tehdään itsestä sankari muiden silmissä. Varsinkin erittäin lahjakkaat keulivat usein. Väittävät olevan täysin lahjattomia. Nostavat 300kg raakapenkistä ainoastaan siksi kun treenaavat kovempaa kuin kukaan koskaan. Sitten kun näkee näiden tekemiset oikeasti niin ei eroa mitenkään muiden tekemisistä. Mutta eihän sitä voi myöntää että on lahjakas. Kovemman äijän maine kun väittää olevansa täysin lahjaton. Olen nähnyt useamman "syön 10 000 kaloria päivässä" mahtailevan tyypin todellisen ruokavalion. Totuus aivan toinen. Ei puoliakaan kaloreita mitä huudellaan julkisuuteen.
En usko että Paulan kohdalla on kyse mistään itsetunnon pönkittämisestä tässä, toi on hyvä keino vaan luoda itsestään vähän erikoista henkilökuvaa ja sillä saadaan lisää näkyvyyttä someen esimerkiksi valmennuksien myyntiin.

Juan Morel on hyvä esimerkki tällaisesta joka on saanut paljon huomiota itseensä niillä "20000kcal" refeedeillä vai mitä olikaan.

toi on hyvä keino vaan luoda itsestään vähän erikoista henkilökuvaa ja sillä saadaan lisää näkyvyyttä someen esimerkiksi valmennuksien myyntiin.
Tätä vähän ajoin takaa. Jollain pitää erottua muista. Liian tavallinen ja tavallisesti elävä ei ole kovin hyvä myyntivaltti.

Tätä vähän ajoin takaa. Jollain pitää erottua muista. Liian tavallinen ja tavallisesti elävä ei ole kovin hyvä myyntivaltti.
Vai voisiko olla, että Paula puhuu totta. Puhutaan nyt kuitenkin poikkeuksellisen lahjakkaasta yksilöstä, mikä varmasti eroaa 99,99% täällä kirjoittavista yksilöistä. Itselläkin kavereita mitkä painaa esim noin 100kg kehonkoostumus aika sama. Toinen ylläpitää reilulla 2k kaloreilla toinen 3.5-4k.

Älytön. Ja käsittääkseni tuollaista oikeasti tavoitteellista / kisoihin tähtäävää treeniä takana vasta pari kolme vuotta. Loppunut viisastelukin tästä ketjusta kun mimmi tekee tulosta. Olen itse sen verran laiska, että onko jollain tietoa paljonko Figure sarjan Olympia voittajan palkinto on? Toki tuossa kisassa oli paljon isompana palkintona tuo Olympiaan karsiminen, mutta aika pieniä on Pro tasollakin nuo voittosummat. Mitä ne miesten avoimen sarjan bodykisoissa yleisesti on, jotain 5-10k$?

Onhan tuo hyvä suoritus ja komea kunto! Vaikka täälä oman huoleni olen esittänyt joistain asioista, niin eittämättä tekee kovaa jälkeä!

Paula on kylla mielenkiintoinen tapaus. Vaikka rakennepuolella on heikkouksia likka puskee eteenpain vakisin. Kertoo henkisesta kovuudesta ja periksiantamattomuudesta.

Ok kunto siihen nähden että tehnyt kaiken päin persettä 🤷‍♂️ Miettikääpä mikä olisi kondis jos olisi treenannut kuten pakkis valittajat 😉 4 x viikossa säästellen ettei tule vahingossa ylikunto. Totuushan on se että aika moni dissaaja olisi ihan eri leveleillä fysiikassa jos treenaisi yhtä tunnollisesti ja kovaa kuin Paula.

Tais enemmistö (tai minä ainakin) enemmänkin kiinnittää huomiota asioiden vaikutukseen pitkässä juoksussa, terveys ym nuorella ihmisellä. Itse en ainakaan missään vaiheessa meinannut että reenaisi ja tekisi kaiken "päin persettä"

mutta kuten jo sanoin, kova veto

Tais enemmistö (tai minä ainakin) enemmänkin kiinnittää huomiota asioiden vaikutukseen pitkässä juoksussa, terveys ym nuorella ihmisellä.
Juuri näin. Nousu on ollut nopeaa kuin Savolaisella eli toivotaan, että ura huipulla on pidempi.

Sen verran katoin, että Olympia Figuressa olisi ainakin 34 kilpailijaa ja voittajalle olisi luvassa $60000 tai $80000 vähän riippuen mitä nettisivua tutkii. Mutta siinä luokassa kuitenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom