Patukoista (Animal Snak)

Kimple sanoi:
Ja jos sattuu olemaan vaikka viiden päivän leiri, niin kyllä 16 patukkaa sillä leirillä on aika pieni määrä. Ja koska kulutuskin saattaa olla hurjaa, niin parin patukan merkitys jää aika pieneksi. Mutta jos raha ei ratkaise, niin mikäs siinä sitten.

Jokainen nautittu kilokalori vähentää lihaskatoa, joten mun mielestä patukat leiriruoan lisäksi ovat järkeviä ja täysin perusteltavissa. Ja edelleen jokainen nautittu proteiinigramma tuskin pahaa tekee, eli kaikki on tässäkin asiassa saatua.

Ja ihan henk. koht. mielipiteenä, niin ei kannata armeijassa kauheesti proteiinimääriä laskea. Sitä saa kuitenkin liian vähä. Kannattaa keskittyä lihasten kasvattamiseen taas armeijan jälkeen.

Jos on monta vuotta nähnyt helvetillisen vaivan lihaa hankkiakseen, niin kyllä siihen ylläpitoon kannattaa panostaa. Armeijassa monikaan keskimääräinen taistelija ei lihaksia kasvata, mutta pitkään treenannut varmasti panostaisi mielellään siihen lihaskadon minimoimiseen. Siis näin ainakin itse tekisin. Armeijan jälkeen sitten lisää lihaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei millään tullut meikäläisen mettäpäivinä 3500Kcal.

joo ei mullakaan ei sitte millään vaikka koittas syödä kuin paljo tahansa ja kun siitä ei tiedä ees mitä syö(siellä pimeessä metässä ja kun kaikki ruoka maistuu samalta mössöltä nii ei hajuakaan mitä sisään lappaa. mut siitä oon varma et prodea ei siitä tarpeeks saa(ainakaan mun mielest) ite kannoin kauheet määrät prode-patukoita mehtään kun muut vei tavallisia snickersejä, marseja ym. ja voithan sä ottaa vaikka prode jauhoo mukaan(VITTUAKO SE MUIDEN MIELIPIDE VAIKUTTAA) ite en kyllä vieny vaikka mieli teki! veikkaisin n.2000kcal/pv tuli ilman omia "eväitä" sitä soppaa tms. saa yleensä vielä niin perkeleen vähän että omat prode-patukat on HELVETIN hyviä lisi8ä ainakin mun mielestä ota vaan kunnon tukku-pakka mukaan ja kun muut vetää "hikistä" makkaraa vedät ite helvetin hyvää prodea

Armeijassa oli ainakin mulla aina nälkä.Tuntematonta lainaten "herrat
laittaa sun eteen sellaisen rätingin ettei sulla voi olla nälkä".
Se on paskapuhetta, jos ne ois laittanu hevosen pöytään sekin olisi syöty 5min.Mun armeija-aikana ei patukooita ollunna joten korvasin ne päivittäisellä
pussillisella munkkeja. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom