MULTI Path Of Exile [F2P]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sampsa^
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Joo, hiukan on patchilla kokoa:). Gemit otti "pienen" muutoksen:D.

Näemmä myös 1-2 vko:n päästä tulossa "major" patch, jossa uusia skillejä/uniikkeja jne:rock: "will feature periodic new skills, unique items and other core content alongside whatever features are ready for each patch."

Tulipa heitettyä exaltedi ringiin, ja aika petollinen tuli:D. Life oli se mitä tohon toivoin ja sehän napsahti:whip:.
Y7DaDMY4eh3zy3GSRSpzO_b60hH8LP7B3W0eFl4F9XQ

Tuli myös alotettua hc:lla rangerilla, saa nähdä kuinka pitkälle pääsee kuolematta;)

Taisit vähän huonon linkin pistään kuvalle. :)

Uh, "hieman helpottu" ku vihdoin levelillä 58 sain uuden macen mun L35 (:lol2:) macen tilalle. DPS nous "vähän", eli helvetisti.

katso liitettä 94639

Itellä on 1H kirves jossa on attack speed 1.25, fyysinen damage 141-241 :D siihen laitoin vielä Exhaltedin ni tuli tuli damaa jotai 21-42. En o parempaa vielä tradessakaan nähnyt ;)

Edit: huoh, koitin kuvanki ottaa, mut ei tällä wnukka seiskalla vaan osaa. Heavy strikessä on nyt lämät vähän päälle 5000 dps. Se on 5linkkisessä rintapanssarissa jonka linkkasin ite. Kävi vähän mäihä sen suhteen ku ei menny ku 25 orbs of fusing siihen. :) Siin on heavy - physical damage - added fire damage - addinitional accuracy - faster attack :P

Edit2: pitää viel lisätä, että on käytössä Hasted (jos muistan nimen oikein) aura joka nostaa fyysistä lämää entisestään.

Mulla kusee tää siihen että kyllästyn liian nopeeta kaikkiin hahmoihin, ja lisäksi niin vähän aikaa pelata. Tällä hetkellä 2h marauder ja spelltotem witch a3 cruel menossa ja rangeria pelailen norm a3. Tuntuu vaan ettei noilla cruelin tyypeillä joko levut tai damage riitä, tulee aika paljon pataan --> ei leveleitä. Ja kuinka harvinaisia noi uniikit itemit on? Yhden oon löytäny tähän mennessä noilla hahmoilla ja sekin oli täyttä kuraa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mulla kusee tää siihen että kyllästyn liian nopeeta kaikkiin hahmoihin, ja lisäksi niin vähän aikaa pelata. Tällä hetkellä 2h marauder ja spelltotem witch a3 cruel menossa ja rangeria pelailen norm a3. Tuntuu vaan ettei noilla cruelin tyypeillä joko levut tai damage riitä, tulee aika paljon pataan --> ei leveleitä. Ja kuinka harvinaisia noi uniikit itemit on? Yhden oon löytäny tähän mennessä noilla hahmoilla ja sekin oli täyttä kuraa.

Ite pelannu varmaan jo parisataa :D tuntia ja onkohan neljä uniikkia tippunu, kaikki low level kuraa. Eikä niitä nyt perkele oo tarkotettu että kaikki uniikit tippuu 50 tunnin pelaamisella...Joku uniikki voi olla että et saa IKINÄ vaikka farmaisit vielä 2020 ja ois muita uniikkeja stashi täynnä.. ;)

Cruelilla jos rupeaa tökkimään niin ei se ole kun gearista kiinni, farmaa farmaa ja farmaa. Tai katsele välillä trade chattia.. Ite oon muutaman löydön tehny esim. act 3 sarnissa, sitä on helppo juosta nopeesti ja tosiaan sieltä on tippunu monet semihyvät itemit. Ja jos cruelilla tökkii niin merciless sitten ei töki vaan raiskaa :D

Stashi tabeja on nyt öööh 17 kai tällä hetkellä :whip: (kohta lisää :D)
On 61lvl shadow mercin act2, lighting arrow noooob. Sitten bad ass marauder 2h mace, sweep&heavy strike&leap slam ja mercin act3, leveleitä taitaa olla 65. JA onhan mulla se aikasempi 51lvl mara..Ja 40lvl templar..ja 43lvl duelisti.. Ja pari 15-20lvl..ja pari poistettua charrua.. Ei jeesus. Hyvästi vuosi 2013 :rock:
Maralla facetankkasin brutuksen ja merveilin, mercilessillä.. Pelin julkasun aikaan cruelin merveil tuntu jo ihan saatanalliselta :D

Edit. Orbeilla kikkailemalla voi kanssa saada gearia.. Aina välillä onnistuu kun alchin iskee ja pari chaosta pyöräyttää. Viime yönä meni 20 chaosta ja itemi lenti vendorille........ :D

Mulla ollut 5 tai 6 uniikkia. Yhtäkään en ole harkinnut käyttäväni, ja noi on melkein aina jollain tapaa todella outoja itemeitä. Yks quiver mulla on, jota moni käyttää ja siitä kai jotai vähän saa tradessa... mun tosin rollas huonoilla bonuksilla, eli Blackgleam:

• 10% Increased Attack Speed
  • +20 to Evasion Rating
  • +(10-30) to Maximum Mana
  • (30-50)% of Physical Damage converted to Fire Damage

Porukka ilmeisesti lykkää tuon niskaan tuon Phys > Fire konversion takia. Silti tuntuu että uniikit on tuommosiin erikoisiin tarkempiin ratkasuihin tarkotettu....

Mitä tulee esim. Cruelin vaikeuteen, ja etenkin tietenkin Merciless, niin mulla melee ukolla ase ratkaisee niin paljon.... Mercilessil tuntu että olen täysin jumissa, kunnes sain uuden aseen, ja homma lähti taas lentoon. Vaikka oli resistit 75/75/75/-20, niin väliäkö sillä jos mosien tappaminen kestää... mut joo, usein tässä on montakin leveliä jumissa jossain kun pitää farmaa gearia jolla pääsee eteenpäin. Toisaalta, mitä sitten? Miten tuota voisi parantaa. :) Hieman hassua olisi jos helpotettais ja pääsee suht. vaivatta etenemään, ja gearilla on ainoastaan se virka että vähän nopeammin lakoaa porukka. Ihan kiva että joskus sitä pitää oikeasti saada jotta edes pärjää alkuunkaa. Mullakin palanu hermo kerran jos toisenkin, mutta sitten kun homma toimii taas niin on jotenkin semmonen "success" fiilis. Jos tuota haluaa nopeuttaa, niin tradeemallahan kamaa saa vikkelästi käsiinsä, mutta en itse vain jaksa vaivautua kun toimii mulle näinkin.

Toivon kovasti, ettei GGG millään tavalla helpota mitään, tää on hyvä just näin.

Jos crueli takkuaa pahasti niin luultavasti buildi ja/tai kamat ihan paskaa. Tosin kyllä suht paskoilla kamoillakin crueli menee kunhan löytyy hp/res tarpeeksi. Partyssähän peli on huomattavasti helpompi, eli jos vaikka vedät rangerina jossain 6-man groupissa jossa osa porukasta vetää meleenä niin ongelmat vähenee huomattavasti.

Monet uniikithan on suunnitelty just tietylle buildille, eli joku uniikki on paskaa muille classeille mutta melkein "must" jollekin tietylle buildille. Sitten on tietty näitä "best in slot" (vaan uberrollin raret voi olla parempia) uniikkeja rangerille kuten lioneye's glare bowi, jota itsekin yritän metsästää. Hinnat vaan on noissa ihan kammokorkeet, kun ovat niin harvinaisia (tippuvat vaan korkeamman lvl:in mapeissa tai orb of chancella pullattaa imperial bow). Jos uniikkeja haluaa tippuvan enemmän, kannattaa hommata rarityä itemeihin paljon. Yks kaveri juoksee rarity geari päällä ja uniikkeja tippuu hyvään tahtiin.

Ohan noita uniikkeja tullut joku 5 kpl. Tuo lvl32 death bow on rankulla kyllä aikas kiva, kun kovan lämän lisäksi ampuu ylimääräisen nuolen. Scale-buutsit, joissa movement speediä ja +50 str ja dex toimivat myös kivasti.

Näin unta, että pelasin PoE:a ja mulle tippui läjäpäin jotain rare gemejä, jotka olivat violetteja (?). Sitten kuolin lagiin ja kiroilin :D

Vähän aikaa tullut pelailtua ja nyt vedetään rangerilla mercin act1. Ei oo tullu porukassa hirveesti pelailtua, kevyesti on mennyt vielä soolona. Vedän täysin full eva/dodge buildilla, 0 armorii ja ES :D . Jos joku pakkislainen haluaa vetää groupissa/turista muuten vaan ni addatkaa "Karmiel".

^Paljon chance to evade?:). Ite mietin jotain ton tyylistä buildia hc:lle rangerille, mutta taitais olla hieman riski kun ihan varmasti jossain vaiheessa joku mosa tulee one shottaamaan sut:D.

Alottelin hc:lla templarilla, kun huomasin rangerille tekeväni melkein samantyylistä buildia mitä bowmarauderilla oli. Ranger tyyppisenä halusin kuitenkin olla, joten nyt on viritteillä saada mahollisimman paljon inc. area effectiä, mainskilleina tulee olemaan rain of arrows+(poison arr. tai explosive arr. tai joku single target joka hyötyis kanssa isommasta alueesta). Levelille 29 sain ton eilen väännettyä. Täytyy sanoa, että kun sain alkuleveleillä Quill ranin käteen (uniikki bow jossa as yli 3), niin helvetti pääs irti:evil:. Kaikki mosat vaan tippu jäätävän nopeesti roa+poison arrow yhdistelmällä. Jos mahollista, niin suosittelen hommaamaan ton bowin alkuleveleille jos archer tyyppisenä hahmona pelailee, ihan helvetin hauskaa ja nopeeta farmausta heti alussa. Manaongelmissa tosin olin ton as kanssa kokoajan, joten piti ottaa muutama lisämanapottu vyölle:).

^Paljon chance to evade?:). Ite mietin jotain ton tyylistä buildia hc:lle rangerille, mutta taitais olla hieman riski kun ihan varmasti jossain vaiheessa joku mosa tulee one shottaamaan sut:D.

Alottelin hc:lla templarilla, kun huomasin rangerille tekeväni melkein samantyylistä buildia mitä bowmarauderilla oli. Ranger tyyppisenä halusin kuitenkin olla, joten nyt on viritteillä saada mahollisimman paljon inc. area effectiä, mainskilleina tulee olemaan rain of arrows+(poison arr. tai explosive arr. tai joku single target joka hyötyis kanssa isommasta alueesta). Levelille 29 sain ton eilen väännettyä. Täytyy sanoa, että kun sain alkuleveleillä Quill ranin käteen (uniikki bow jossa as yli 3), niin helvetti pääs irti:evil:. Kaikki mosat vaan tippu jäätävän nopeesti roa+poison arrow yhdistelmällä. Jos mahollista, niin suosittelen hommaamaan ton bowin alkuleveleille jos archer tyyppisenä hahmona pelailee, ihan helvetin hauskaa ja nopeeta farmausta heti alussa. Manaongelmissa tosin olin ton as kanssa kokoajan, joten piti ottaa muutama lisämanapottu vyölle:).

Tällä hetkellä chance to evade 52% ja dodge 30%. Lisäksi 20% spelldmg dodge ja tupla eva ammuksiin. Ei tarvii välittää yhtään ranger mobeista ja 30% juoksulla jää meleet jälkeen :D

Tällä hetkellä chance to evade 52% ja dodge 30%. Lisäksi 20% spelldmg dodge ja tupla eva ammuksiin. Ei tarvii välittää yhtään ranger mobeista ja 30% juoksulla jää meleet jälkeen :D
Ihan kivat lukemathan nuo:). Mites, kun melee hittaa niin jääkö vielä paljon pelivaraa? Vaalin kivet nyt ainakin tulee one shottaamaan mikäli osuu. Tosiaan quicksilver flaski jossa ois vielä extra 25+% lisä ms+increased evasion % varnaan tolle buildille aika maukas.

Vaalin kivet nyt ainakin tulee one shottaamaan mikäli osuu.
Tuli itelle sama mieleen. Itelläki Ranger, mut otin Iron Reflexes talentti puusta joka muuttaa evasionin armoriksi. Nyt on Pietykin vedetty alas ja alettu farmaa mappeja. Tais olla eilen Grotto mapissa kun juoksentelin minne sattuu ja huoneesee missä oli kunnon lauma näitä kavereita, jotka heittää poison pommeja ja mullahan tietysti -60% Chaos resistance. Quicksilver päälle ja helvettii sieltä, alle 500 healthit kävi huh huh :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom