MULTI Path Of Exile [F2P]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sampsa^
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Kannattaa muuten pitää noita resistance-kamoja hyvin pankissa. Esim. juuri Act 3:ssa on noita lighting-mosia joka kulman takana, eikä cruelilla pitkälle pötkitty ilman 70+ % lightning resistancea.
Joo kyl, mulla nyt kaikki ressit luokkaa ~60% ja en juuri ole asiaa katsonut. 30% tulee ainakin skilleist, ja kohta lisää. Itemeitä on kai joku 3 missä 7-8% all res, sit noita random single res kamoissa.

Mut joo, nyt skilleis keskityn defence/block/res... seuraavaksi ainakin toi pieni passive life leech.

Pari oranssiakin on tippunut, joista toiset meni lyhyesti käyttöönkin, kunnes socketien puute alkoi vaivata, eikä noita kamoja viittinyt tuon korjaukseen tuhlata.
Muista että myös uniikkiin eli oranssiin voit vaihtaa ne sockettien värit sekä määrät, ja myös linkitykset, noilla orbeilla. Eli on olemassa orb joka vaihtaa niiden väriä, orb joka randomizee monta niitä on (ja siis yleisesti vetää ne uusiks), ja vielä se yks varmin eli semmone joka linkkaa ne socketit jos ne ei oo jo linked.

^noi ressut ottaa damagea sitten eri tasoilla. Muistaakseni cruel -20%, merciless -60%. Eli mercileksellä kannattaa olla melkein joka kamoissa hyviä ressuja, varsinkin jos meleellä huitoo menemään.

L36 oli kun pääs seuraavalle vaikeustasolle.

Oli tosi "hieno" toi siirtyminen seuraavalle vaikeustasolle. :D

Cruelty tasol rupes tuntuu et tarttis uuden aseen joten rupesi kyttää valkosta tai sinistä nopeeta 1h macee... vendoril oli sininen. Sain sit lopulta siitä tehtyy täydellisen aseen, vaati "pari" orbia eli jotain luokkaa 13-14 kpl. :D

Ensin remove properties, sitten make into rare, sit randomize sockets et sai kolme kappletta, ja sit viel värit kaikki punaseks arval. Onnistu! :D
Nous lämä 212 > 326. Helpottaa vähän. :D
Tos on viel kii Lightning Strike jossa supporttina +30% melee physical ja +24% physical as fire.

mace.webp

Sainpa tradetettua itselle melkein unelma elemental bowin:). Thicket bow vielä, jossa lisänä extra as. Nyt vaan mahdollisimman nopeasti levelille 56 niin pääsee käyttämään:).

Maralla 45lvl cruel act 2 :rock: On tullu pelattua ihan saatanasti..Tää peli menee puntinkin ja syömisen edelle :D
Maran lisäks on 8lvl templar ja 6lvl duelisti. Templarille 1h mace+shield ja duelistille 2x1h miekat :D
Maralla on 2h mace, dps 1000 heavy strikella ja sweepilla 400, ressut tapissa, armoria vitusti, lifee joku 1200 jne.
Mukava hypätä vihollisten sekaan ja spämmätä sweepiä kun on supportina life gain on hit 30 ja melee damage +30%, heavy strikellakin putoaa nätisti kaikki, siinä lisänä fire dmg support.

:rock:

Mulla ny L38 Templar 1h mace+shield, statsit:

~400 base dps
~850 lightning strike dps
75% ressut (pl. chaos)
~800 hepoi
~1500 armori
~34% block (12% spell block)
100% hit chance (skilli, eli en voi crit)

Nyt on aika helppoa, siis cruel act 1, ainoot pahat on jotku bossit jotka lyö kerralla helvetin kovaa ja jos ei oo mosii ympäril mistä leechaa ground slamil.

Random pätkä minkä väänsin:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^Ei quick silver flaskia:eek:.

Taitaa taas olla hieman pelaajia liikkeellä. Ei pysty edes kirjautumaan sisään..

Tosiaan on tullut pelattua vitusti, lvl 57 merciless Act 1:ssä. Helpotti hieman, kun sai bowin käyttöön. Kiva tykittää reilu 3 attack/s tahdilla split arrowia:D.

Itellä hipat ~2,2k. Ressut ihan vituillaa mercileksessä, chaos -60:itku:

Oli mulla se +40% movement varmaa ekat ~20 leveliä, mutta en näe siinä mitään järkeä. :) Ei mulla ikinä ole kauhea hätä ravata pakoon kuitenkaan, ja mappien läpi juoksuun on aika turhake kun kesto niin onneton.

Oot level 57? :D Holy shit, "vähän" tullut pelattua. :D Mun mielestä toi L38 on jo aika paljon pelattuna jos alotti torstaina. :lol2:

Oot level 57? :D Holy shit, "vähän" tullut pelattua. :D Mun mielestä toi L38 on jo aika paljon pelattuna jos alotti torstaina. :lol2:
Mä alotinkin jo sillon keskiviikko yönä;). Heh, joo, pirun koukuttava peli tää on. Ja on sitä näemmä "muutama" muukin pelannut kun 15k pelaajan joukkoon ei pääse alle 42 levelistä ladderin mukaan:D.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Nyt on aika unstable edelleen. :lol2:

Toi Brutus kyl löi pirun kovaa, mutta otti kans lämää aika helvetisti. Aivan läpihuuto kunhan nyt ei jääny 1-2 iskua enempää hakattavaksi.

[video=youtube_share;CpI5Ec-YB44]http://youtu.be/CpI5Ec-YB44[/video]

^oota ku pääset act 3:een. Act 1&2 oli vielä aika kesyjä cruelilla, mutta sitten huomas kyllä seuraavaan actiin eron.. Ne koirat, jotka sylkee sitä jotain jäähilettä tulee aiheuttamaan vitutusta;)

e: mercileksen full groupin ledge runit:haart:. Expaa tulee ihan helvetin nätisti:D

Merveil oli sekunnissa ylikäveltävä? Onko bossitki kaikki vaikeita vasta Act 3. :D

Brutus sentäs teki lämää. Merveil ei oikein mitään.

Nyt mara 51lvl act3 ja templar 13lvl :D
Taitaa se tuo kolmos aktikin mennä suht helposti maralla kunhan gearia saa hommattua vielä hieman lisää :)
Ei tuntunu yhtä kovalta vaikeustason nousu act2->3 cruelilla kun mitä normilla :D
En nyt dps:iä ja muita muista kun on pää ihan sekasin, koko yön pelannu ja kohta jos lisää.......:whip:

Olo on sama kun joskus vuosia sitten kun D2 ekan kerran rupes pelaamaan... :evil:

Merveil oli sekunnissa ylikäveltävä? Onko bossitki kaikki vaikeita vasta Act 3. :D

Brutus sentäs teki lämää. Merveil ei oikein mitään.
Merveil oli aika faceroll mullekkin kun oli hyvät cold ressut+ok hipat. Sen sijaan kaverin wizzu oli aika ongelmissa sen ice spearien kanssa.

Kyllä Act2:ssa jotain haastavaa pitäs tulla (mm. banditit, parit sivubossit), vaal oli tosin yllättävän kevyt.

Act3 saattaa ehkä alkuun tuntua "helpolta", mutta oi kun pääset sewereihin ja eteenpäin niin alkaa tapahtumaan. Tai sitten mulla oli vaan niin paskat kamat ja olin alilevelattu, että tuntu vaikeelta:D.

Nyt mara 51lvl act3 ja templar 13lvl :D
Taitaa se tuo kolmos aktikin mennä suht helposti maralla kunhan gearia saa hommattua vielä hieman lisää :)
Ei tuntunu yhtä kovalta vaikeustason nousu act2->3 cruelilla kun mitä normilla :D
En nyt dps:iä ja muita muista kun on pää ihan sekasin, koko yön pelannu ja kohta jos lisää.......:whip:

Olo on sama kun joskus vuosia sitten kun D2 ekan kerran rupes pelaamaan... :evil:
Joo ei tässä loppua näy! Pitäs koko ajan päästä pelaa.....................

Merveil oli aika faceroll mullekkin kun oli hyvät cold ressut+ok hipat. Sen sijaan kaverin wizzu oli aika ongelmissa sen ice spearien kanssa.

Kyllä Act2:ssa jotain haastavaa pitäs tulla (mm. banditit, parit sivubossit), vaal oli tosin yllättävän kevyt.

Act3 saattaa ehkä alkuun tuntua "helpolta", mutta oi kun pääset sewereihin ja eteenpäin niin alkaa tapahtumaan. Tai sitten mulla oli vaan niin paskat kamat ja olin alilevelattu, että tuntu vaikeelta:D.
Joo kuulin etukäteen hyppivästä banditista ainakin. Yllätyn kyllä siitä että Vaal olisi helppo cruelis, se kyllä jo normillakin tappo mut pari kertaa melkein instana. Tosin tuntuu että exponentiaalisesti ruvennu paranee mun ukko nyt viimeset 10 leveliä.

Just muuten opin että ei ole enää character wipei tiedos. :D Heh. Vois ruveta ostaa stashi tilaa... pistää joka classille vähän rompetta talteen.

Nyt mulla on kauhee "dilemma". Resistit on reippaasti yli 75% kaikki (pl. chaos :P), ja on pisteellä unlockattavissa +15%. Ei tarvi sitä ettiä kyl enää yhtään.

Just muuten opin että ei ole enää character wipei tiedos. :D Heh. Vois ruveta ostaa stashi tilaa... pistää joka classille vähän rompetta talteen.
No täähän on periaatteessa "release" (soft release). Nehän laittoi lähinnä ton "open beta" nimityksen sen takia, ettei alottelijat vinkuis heti jostain bugeista/dsyncistä tai muusta kömpelyydestä, joita ne tulee parantamaan kokoajan. Pelihän on jo nyt hyvin valmis, niin turhaan closed betaa olisi pitkittää. "Official" release muistaakseni puhuttiin tulevan joskus 6-12 kk:n päästä, johon vissiin tulee myös act4:in.

Enkai mäkään nyt näin paljoa olisi pelannut, mikäli wipe olisi tiedossa:D, ei siinä open betan timerissa turhaan ollut "final character wipe in xxx":).

e:myöhemminhän tulee lisää erilaisia laddereita, esim. 1vko ladder/1kk ladder etc. Jonka jälkeen charrut menevät takaisin default sc/hc. Eli default laddut on ainoat pysyvät. Tossahan voi myös itse tehdä omilla säännöillä oman private laddun (en tiedä paljon maksaa tosin:). Yksi mitä pitää koittaa kun tulee, on cut throat ladder. Eli siis open world pvp, jossa voit mennä ihan kenen tahansa peliin ja tappaa ne:D. Toisen charrun taposta saa 30% sen exp:sta ja tiputtaa kaikki kamat maahan:whip:

Joo toi Cut Throat on aika huikee. :lol2:

Mitähän seuraavaksi pelaisi. :) Vois tehdä HC suosiolla, kuitenkin menee default kun delaa joten ihan sama, mutta yrittäis päästä niin pitkälle kun mahdollista. :) Voi tosin olla aika mielenkiintosta tehdä HC classiin mitä ei oo pelannu ennen, koska Templar ainoa jota pelannu enkä nyt rupee tekee toista Templaria. :D

Taidan pistää tänää $50 packin, ostaa ainakin toi Premium stash tab pack.

lvl 60 ja merciless act 2. Merveil meni aika kivuttomasti kiteämällä. Tuli myös huomattua, että jotkut mosat act 2:ssa tekee ihan jäätävää damagea. Jotain rareskeletonia tykitin ihan rennosti frenzyllä kunnes heitti yhen arrowin ja one shottas:D. En kyl tiiä miten meleellä pärjäis noita lyöntejä vastaan:)..

Tuli huvikseen katottua paljon kuolemiakin kertyny, oli aika wtf-ilme kun näki että 31:wtf:. Luulin, että ois ollu alle 10:D.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom