Passport To Pain

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratu
  • Aloitettu Aloitettu
Ketkä kaikki olivat katsomassa eilistä paini-häppeningiä turussa? Oli kyllä mielestäni loistava show... Tunnelma ei kyllä ollut yhtä korkealla kuin viime vuonna Areenalla mutta itse paini oli kyllä paljon mielenkiintoisempaa. Kaikki Smackdownin starat oli paikalla ja nähtiin muutama erittäin näyttävä liike! Ja tuolillakin löivät!
Kyllä kannatti ajaa Hesasta kattomaan... Siitä en ole aivan varma että saiko koko rahalle (päälle 60€ lippu) vastinetta, mutta hauskaa oli :thumbs:
Toivottavasti rupeavat poikkeamaan täällä vuosittain euroopankiertueen yhteydessä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin kattomassa joo ja pidin showsta kyllä todella paljon.

Viime vuonna en ollut Helsingissä joten sen tunnelmasta en voi sanoa mitään. Oliko Helsingissä muuten paljon ihmisiä katsomassa?

Niin joo. Niitä naisia ois kyllä voinu katella vähän pidempäänkin :thumbs:

Meitsi oli siel eilen kattelees, olihan se mielenkiintoinen ja näkemisen arvoinen show. Mutta kuten itsekin jo mietit että saitko rahoillesi vastinetta...olen ainakin itse sitä mieltä että en saanut. Reilu 60 e permanto paikasta joka oli aivan takarivissä...eihän sieltä mitään nähnyt jollei istunut selkänojan päällä. Pikkupenskat sielä edempänä oli niin innoissaan että seisoivat tuolien päällä. Kaveri otti kuviakin reilu sata kappaletta :D Kokemuksen jälkeen voin sanoa että kerta riittää...eli eipä taida mua tulevina vuosina katsomossa näkyä.

Paikan päällä olin ja sain rahoilleni (lippu 21 e) mielestäni täyden vastineen. Olin hankkinut seisomapaikkalipun, mutta tilaa oli joten istuin ihan hyvällä paikalla (TPS-fanikatsomossa).

Aika hyvin jytisi äijien sisääntulopaukut, eka kerralla kun en osannut varoa meni korvat aika hyvin piipille :D

Turhan väljää oli katsomossa, mutta hyvä meininki kaikilla.

no oliko ne lesnar ja kumppanit niin isoja äijiä..ku täällähän on ollu puhetta et ne painot ois liioiteltuja..:whip:

Joo, olin paikalla.. Show oli loistava ja kyllä se tunnelma oli yhtä hyvä kuin areenaalla viime vuonna. Yleisö oli kokoajan kiitettävästi mukana, mutaa enemmänkin sakkia ois voinu olla.

Originally posted by man1ac

Oliko Helsingissä muuten paljon ihmisiä katsomassa?

Oli se Hartwall Areena melkein täynnä viime vuonna ja tunnelma oli kyllä paljon korkeammalla. Porukka hurrasi jokaiselle liikkeelle mikä esitettiin, tekipä sen sitten hyvis tai pahis. Myös buuaus-vyöry jonka Guerrerot saivat osakseen polkiessaan Suomen lippua maahan oli varmasti suurin WWE:n historiassa.
Mutta kuten sanoin aiemmin, itse paini oli Turussa paljon laadukkaampaa & jännittävämpää... paha mennä sanomaan kumpi oli parempi häppening.
Toivottavasti tulevat ensi vuonna taas Helsinkiin :kuola:

Paikalla oltiin ja show oli todella mukavaa katseltavaa siltä osin mitä 60 euron permantopaikalta kykenin koko kolmen tunnin aikana näkemään.

Vaikka olisit umpihetero,älä mene katsomaan permantopaikalta edes Tom of Finlandia...on se niin huono paikka...

Originally posted by mik99
no oliko ne lesnar ja kumppanit niin isoja äijiä..ku täällähän on ollu puhetta et ne painot ois liioiteltuja..:whip:

Näkyivät pikaisesti paikallisessa M&M-kunnonkohotus-näyttäytymis-paikassa. Pumppia hakivat patteihin ja sulassa sovussa reenasivat. Ja niin... ISOJA NE ON! :D

Originally posted by fysio
Näkyivät pikaisesti paikallisessa M&M-kunnonkohotus-näyttäytymis-paikassa. Pumppia hakivat patteihin ja sulassa sovussa reenasivat. Ja niin... ISOJA NE ON! :D

ja tietty öljyt..vartaloon?..:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom