Paskimmat leffat! :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielestä on pelkästään huomionhakuisuutta haukkua leffoja paskoiksi, joita 90% katsojista pitää elokuvateollisuuden helminä, ihan tavallisen katsojan, sekä myös kriitikkojan mielipiteenä. Taru sormusten herrasta ja Kill Billit esimerkkinä ei kuulu minusta paskimpien leffojen joukkoon. Jos ei muuta paskoja leffoja tule mieleen, niin ehkä kannattaa jättää sanomatta sellaiset elokuvat, joita ei itse ymmärrä, mutta suurin osa elokuvia katsovista ihmisistä pitää loistavina.

Eli erilaisuuden tavoittelijat: STFU!

edit: no ehkä vedin herneen nenään, mutta ehkä joku ymmärsi pointin :D

Mun mielestä on pelkästään huomionhakuisuutta haukkua leffoja paskoiksi, joita 90% katsojista pitää elokuvateollisuuden helminä, ihan tavallisen katsojan, sekä myös kriitikkojan mielipiteenä. Taru sormusten herrasta ja Kill Billit esimerkkinä ei kuulu minusta paskimpien leffojen joukkoon. Jos ei muuta paskoja leffoja tule mieleen, niin ehkä kannattaa jättää sanomatta sellaiset elokuvat, joita ei itse ymmärrä, mutta suurin osa elokuvia katsovista ihmisistä pitää loistavina.

Eli erilaisuuden tavoittelijat: STFU!

edit: no ehkä vedin herneen nenään, mutta ehkä joku ymmärsi pointin :D
No en tuota erilaisuuden tavoittelua täysin allekirjoita, mutta sanotaan vaikka niin että vaikka kyseessä olisikin elokuvateollisuuden helmi, siitä ei tarvitse pitää, paskaksi sitä toissaltaan ei kannatta sanoa. Itse sanoisin tällöin että elokuva on yliarvostettu.

No en tuota erilaisuuden tavoittelua täysin allekirjoita

Juu, ehkä vähän kärjistetysti esitin asian, mutta on silti yleistä, että joidenkin henkilöiden tapana on haukkua pelkästään kaikkia populaarikulttuurissa suuren suosion saaneita teoksia. Tämä ihan sen takia, että he haluavat asettua omalle tasolleen muihin katsojiin verrattuna.

Sekin on kyllä totta, että jos elokuva nauttii tiettyä statusta, esimerkiksi todella hyvin suunniteltu markkinointi, tunnettu ohjaaja tai näyttelijäkaarti, niin siinä on tietty toi vaara että leffasta tulee yliarvostettu, mikä sekään ei tietysti tee siitä välttämättä paskaa leffaa kuten sanoit.

Uppaan tämän ketjun, koska tuli viikonloppuna katsottua sellaista tuubaa ettei paremmasta väliä. :0:

Menetetty maa (No Country for Old Men, 2007), http://www.imdb.com/title/tt0477348/

Tämä oli kyllä TODELLA paska leffa. Omasta mielestä juoni oli tosi huono ja lisäksi leffa loppui "kesken." Tämä scheisse on lisäksi voittanut 4 Oscaria. Olen aina tiennyt, että Oscarien voittamisella ei oo mitään tekemistä leffan tason kanssa, mutta nyt on ohjaajakaksikko imenyt reilusti kikkeliä niiden neljän pystin eteen.

Vieläkin vituttaa kaksi hukkaan heitettyä lauantai-illan tuntia. :curs:

Uppaan tämän ketjun, koska tuli viikonloppuna katsottua sellaista tuubaa ettei paremmasta väliä. :0:

Menetetty maa (No Country for Old Men, 2007), http://www.imdb.com/title/tt0477348/

Tämä oli kyllä TODELLA paska leffa. Omasta mielestä juoni oli tosi huono ja lisäksi leffa loppui "kesken." Tämä scheisse on lisäksi voittanut 4 Oscaria. Olen aina tiennyt, että Oscarien voittamisella ei oo mitään tekemistä leffan tason kanssa, mutta nyt on ohjaajakaksikko imenyt reilusti kikkeliä niiden neljän pystin eteen.

:jahas: Kuinkahan moni on sun kanssa samaa mieltä..

Nyt tuli mieleen yksi suurimmista pettymyksistä: Starship Troopers 2.

Ykkönen oli Verhoevenin ohjaamana loistava ja erikoistehosteet rokkasivat. Kakkosessa oli budjetti kutistunut murto-osaan ja se näkyi kaikessa: paskat näyttelijät, heikko ohjaus, erikoistehosteita ei käytännössä ollut ja käsis kuin B-luokan kauhuleffasta. Kolmonen oli taas jo ihan katsottava ja alkuperäistä porukkaakin mukana.

:jahas: Kuinkahan moni on sun kanssa samaa mieltä..
Makuasioita. Tännehän näistä saada vuodattaa. En mielestäni tuossa postissani missään kohtaa sanonut, että mielipiteeni on ainoa oikea ja/tai eri mieltä asiasta ei saisi olla.

Mun mielestä se oli paska, jonkun mielestä varmaan klassikko. Fine by me.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paskin leffa mihin on tähän mennessä törmmänyt on ehdottomasti Dark Floors :0:
Oli kyllä semmosta kuraa, että oli todellista henkien taistelua sen loppuun asti kattominen:down:

Paskin leffa mihin on tähän mennessä törmmänyt on ehdottomasti Dark Floors :0:
Oli kyllä semmosta kuraa, että oli todellista henkien taistelua sen loppuun asti kattominen:down:

Tuo leffa oli kyllä jotain ihan törkeetä :D yks paskimmista leffoista mitä oon kahtonu.

HEI ! oon aivan samaa mieltä ! ja ihmettelen kovasti, että miksi toi on niin suosittu ja kehuttu leffa.
Ja se loppu oli iha perseestä. ei sitä voi lopettaa tohon ja varsinkaan noin kesken..

Täyttä paskaa.

The Number 23

Parin kaverin kanssa ruvettiin sitä katteleen, kun eräs kaiffari kehui sen maasta taivaisiin. Armotonta paskaa, unforgiven shit. Yksi niistä harvoista leffoista, joita en paskuuden takia katsonut loppuun.

Kylläpä voi olla ihmisillä erilainen maku. Omasta mielestäni koko vuoden top3 -leffa.

Taispa olla täällä mainittukkin jo kerran leffa nimeltä Teeth. Täyttä kuraa koko paska! Leffa on hyvin pitkäveteinen ja loppujenlopuksi siinä ei tapahdu oikeastaan melkein mitään! En kyllä suosittele kellekkään! :0:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom