Pasila

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Art2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sarja etenee pikkuhiljaa ja täytyy myöntää että vedet silmissä saa nauraa ja jaksot tulee katottua useampaankin kertaan.

Näinpä, useaan otteeseen jaksot tsekattu. Pettymys oli suuri, kun ei ollut 7. jakso tullut su-aamuna nettiin. Tylyjä sekä nokkelia huomautuksia tulee joka väliin, se on jännä....

"Lapsivettä ja monikansallista virvoitusjuomaa...."

Ihan helvetin hyvä. Kippurassa saa nauraa räkättää kyllä. Tuolla sivuilla on onneksi tosi paljon katsottavaa jos on mennyt telkasta ohi. Persoonallisia hahmoja saanut väsättyä jokaisesta henkilöstä.

Joskus on hyvä kavuta vuoren huipulle. :)

.. niin mä heti menen ikään ku sellaselle ikään ku tavallaan Sykkyrälle.
Ja meillä on sykkyrästä tässä oikeen kuva. Saisko sen kameraan.

Ei oo todellista. :lol2: Saauskaltaa! Pitää uskaltaa uskaltaa. Mäkin haluun uskaltaa! Ihanaa et mä saan uskaltaa, kaikki saa uskaltaa .. ei kaikki saa uskaltaa.

Nosta ne paperit maasta! Älä koske mun papereihin!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuli eilen katottua. Phil Collins -darra. lol :thumbs:

Mikäs biisi tässä soi aina ku Pöysti näkee kaikilla samanlaisen pärstän? ensin Phil Collinsin ja Sitten sen Somervuon vai mikä lie olikaan?

Veikkaisin että siinä on mukailtu "another day in paradisen" melodiaa/riffiä mutta ei ole uskallettu tekijänoikeuksien vuoksi käyttää alkuperäisteosta.

Jotenkin itse samaistun tähän Pöystiin harvinaisen paljon.

On ihan päällikkö sarja, ihme ettei vastaavaa ole ennen suomessa tehty. Aikaisemmin telkkarista tulleet kotimaiset "aikuisten piirretyt" ovat rajoittuneet itse valtiaisiin.

Dementoitunut skitso poliisipäällikkö on mahtava hahmo.

"Kuin koira veräjästä pääsen minä, villaisella painethan... villaisella katsoo kun se koira menee veräjästä.. villakoira menee veräjästä.. Lääkkeet! Jumalauta!"

Hyviä kavereita ollaan, minä ja Pöysti.

Kun lääkkeet on loppu niin kalakin on lähellä!

Ihan loistava sarja! :D

on kyllä hyvä sarja ja paras on se, ettei taso ole laskenut vaan pysynyt tasaisena ja jutut hyvinä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom