Pasila season 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sampsa^
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Odotukset oli aika korkealla, niin pelotti vähän etukäteen, mutta kyllähän ne täytettiin hyvinkin. Toimii edelleen!

raunolta läks aika hyviä :D

Olipas hyvä jakso. Ei joutunut pettymään, vaikka odotukset olivat aika korkealla vanhojen hyvien jaksojen perusteella. Haluan lisäääääää!

Kerrassaan loistava avaus kaudelle. Monet sarjat ovat parhaimmillaan juuri toisella tuotantokaudella kun tekijät pääsevät vähän irroittelemaan.

Ja tallella on vieläkin se jotenkin kieroutunut tunnelma, jota ei voi oikein sanoiksi pukea. Repomieheltä muuten aika levoton loppumonologi. :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllähän toi oli hyvä avaus, mutta neposen puhetyyli jäi vaivaamaan, ei ollu nii hyvä mitä enne. Mut innolla ootan seuraavia jaksoja :D

Vanhalla hyvällä tyylillä tehty ainakin tuo eka jakso:). Toivottavasti linja pysyy, sillä on vaikea kuvitella miten tuota sarjaa voisi enää millään tyyliseikoilla parantaa. Pitääkin ruveta kyttäämään tuubista noita vanhempia jaksoja taas.

EDIT: tuossa muuten kuolemattomia lausahduksia sarjan tiimoilta http://fi.wikiquote.org/wiki/Pasila

Mä en ikinä tuosta Pasilan ekasta tuotantokaudesta innostunu. Yritin kattoo, mut ei napannu. Nyt katoin tuon toisen kauden eka jakson ja nauraa röhötin yhtä mittaa.

Siitä innostuneena tullu katottua eka tuotantokauttaki. Ehdoton suosikki on se päällikkö - Repomies tais olla?

Repomiehen oppeja voi käyttää hienosti tosielämässäkin.

- Miks et oo tiskannu?
- Kyllä olen tiskannut. Kaiken tiskasin pois.
- Keittiö on täynnä likaisia astioita!
- Ei ole täynnä. Yhtään astiaa ei ole. Kaiken tiskasin pois. Kädet ruvella olen tiskannut. Rakkautemme tähden hinkannut ja kiillottanut astioita. Niin myötä- ku vastamäkeen, tukena ja turvana olen aina. Yhtään lautasta, kippoa tai lusikkaa en ole jättänyt kiillottamatta. Sinua ajattelin. Sinua vaan aina ajattelen. Tiskatessakin ajattelen. Ketään muuta en ajattele, enkä ajattele, enkä koskaan ajattelisi. Sinä vain sydämessäni. Sydämessäni olet kyllä.
- Nyt jumalauta tiskaat!
- On se jännä... jännä tuo naisen kiivas luonne. Äkkipikainen ja tulinen.
- SAATANA!

Taattua tavaraa oli mun mielestä tuo eka jakso... jaksaa aina vaan naurattaa nuo läpät.

Repomiehen lauluja odotan mielenkiinnolla, oli niin lupaavaa veisaamista tuolla ylen sivuilla :D

Jumaliste! Olipa onni, että eksyin tännekkin puolelle foorumia. Ois muuten jääny tän pojan Pasilat kattomati. Kuinkahan toikin on voinu mennä multa ihan ohitte.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom