Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koita juosta kiukkusesti vastatuuleen...abine sanoi:Joo kyllä mäkin tohon Gilleten partahöylään tyytyisin ja itte olen sillä ajellu, kun ei enää kuumalla pyyhkeellä maitohaiven lähteny... ;)
Proteos sanoi:Koita juosta kiukkusesti vastatuuleen...
Proteos sanoi:Koita juosta kiukkusesti vastatuuleen...
treenaisko sanoi:Yksi varma keino teiniparran ajoon on laittaa kermaa leukaan ja laittaa kissa nuolemaan.
abine sanoi:Jaahas täällä pilkataan joukolla mun "partaa". :jahas: , parin vuoden päästä mulla on sellaanen karvatukko tos leuvan alla että poijat on lkateellisia... :lol2:
Willie sanoi:Miettinyt itsekin tuohon höylään siirtymistä, MACHin terät niin pirun kalliita ja sähköhöylällä ei saa kunnollista ajojälkeä. Parturitarvikeliikkeestä lähtisin ensimmäiseksi kysymään.
treenaisko sanoi:Sen olen huomannut, ettei halvoilla partahöylillä tee mitään. Joustamattomat terät jyrää kaikki epätasaisuudet naamassa verille. Lisäksi monet menee heti tukkoon, kun terien väli on liian ahdas. Olen nähnyt mach3:a 25 kpl:n tukkupaketeissa joissain marketeissa, noissa tulee terän kappalehinnaksi jo kohtuullinen.