Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
protsku sanoi:
Onko kellään sellaista ongelmaa että parta kasvaa epätasaisesti? Minulla poskiparta kasvaa paljon hitaammin kuin muut kohdat ja sen takia muhkean rosvoparran kasvattaminen on jäänyt haaveeksi.
Zener sanoi:Ai tällanen?
Joo no mulla on sama juttu, mutta ei taida olla paljoa vertailu pohjaa musta ku oon näin nuori.protsku sanoi:
Onko kellään sellaista ongelmaa että parta kasvaa epätasaisesti? Minulla poskiparta kasvaa paljon hitaammin kuin muut kohdat ja sen takia muhkean rosvoparran kasvattaminen on jäänyt haaveeksi.
protsku sanoi:
Eli tällaista...hohoo...protsku sanoi:Hohoo! Tarkotin sellaista kokopartaa missä on viikset, leukaparta ja poskiparta!
Tossa sulle kunnon rosvopartoja :lol2: Toi yks on jo kunnolla hifisteltyprotsku sanoi:
Varmaankin tuohon joku perus kosteusvoide käy.abine sanoi:Tuli vaan sellaanen mieleen ku tää talvi tästä lähestyy ja ilmat kylmenee, ja mulla tuppaa talvisin iho kuivumaan kun sheivailen mun teinipartaa, niin suositelkaa jotain rasvaa tai muuta mönjää ettei kuivuisi ja aristaisi niin pahoin.
samaBloo sanoi:Doorknocker tai tuo norris skipper.
abine sanoi:Tuli vaan sellaanen mieleen ku tää talvi tästä lähestyy ja ilmat kylmenee, ja mulla tuppaa talvisin iho kuivumaan kun sheivailen mun teinipartaa, niin suositelkaa jotain rasvaa tai muuta mönjää ettei kuivuisi ja aristaisi niin pahoin.