Partamallit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zappo
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on friendly mutton chops.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nuo kaikki näytti aika kauheilta, mutta kyllä sitä livenä näkee tosi tyylikkäitä partatyylejä.

:offtopic:
Onko kellään sellaista ongelmaa että parta kasvaa epätasaisesti? Minulla poskiparta kasvaa paljon hitaammin kuin muut kohdat ja sen takia muhkean rosvoparran kasvattaminen on jäänyt haaveeksi.

:nolo:

protsku sanoi:
Onko kellään sellaista ongelmaa että parta kasvaa epätasaisesti? Minulla poskiparta kasvaa paljon hitaammin kuin muut kohdat ja sen takia muhkean rosvoparran kasvattaminen on jäänyt haaveeksi.

Ai tällanen?

stana.jpg

protsku sanoi:

Joo no mulla on sama juttu, mutta ei taida olla paljoa vertailu pohjaa musta ku oon näin nuori.

protsku sanoi:
Onko kellään sellaista ongelmaa että parta kasvaa epätasaisesti? Minulla poskiparta kasvaa paljon hitaammin kuin muut kohdat ja sen takia muhkean rosvoparran kasvattaminen on jäänyt haaveeksi. :nolo:

johtuu ehkä geeneistä, mutta mulla toi on melkein toisin päin :confused: . Vaikka ikää onkin vasta 18 niin partaa on ajeltu jo kaksi vuotta :D . Mulla taas ei tuu sellasta siltaa parran ja viiksien väliin, vaan ne kasvaa erillään ja näyttää oudolta :itku:

protsku sanoi:
Hohoo! Tarkotin sellaista kokopartaa missä on viikset, leukaparta ja poskiparta!

:hyper:
Eli tällaista...hohoo... :rock:

Liitteet

• stana6.jpg
    stana6.jpg
    19,2 KB · Katsottu: 4 736
Eipä mahdu suoraan mihinkään kategoriaan joten nimeän tuon karvakertymän Maximum Goatee/Norris Skipperiksi.

Vähän off-topic, mutta kaikki ZZ Top -diggarit ainakin tietää kuka triosta on nimeltään Frank Beard. Go figure??

zztop.jpg

Mun piti erottua salilla Markus Heinäsestä, joten mun oli muutettava partaani.
Tän hetkinen malli: Apinakarva

(Toiki tuhero lähtee tossa parin viikon päästä. Meen apinoimaan inttiin.)

Tällä hetkellä on tuon Ducktail:n tapainen. Yleensä pelkkä pukinparta. Leikkasin tosin jouhesta kymmenisen senttiä pois työhaastattelua varten enkä edes saanut paikkaa, prkl.

protsku sanoi:

Tossa sulle kunnon rosvopartoja :lol2: Toi yks on jo kunnolla hifistelty

Viimeksi muokattu:
Tuli vaan sellaanen mieleen ku tää talvi tästä lähestyy ja ilmat kylmenee, ja mulla tuppaa talvisin iho kuivumaan kun sheivailen mun teinipartaa, niin suositelkaa jotain rasvaa tai muuta mönjää ettei kuivuisi ja aristaisi niin pahoin. :nolo:

abine sanoi:
Tuli vaan sellaanen mieleen ku tää talvi tästä lähestyy ja ilmat kylmenee, ja mulla tuppaa talvisin iho kuivumaan kun sheivailen mun teinipartaa, niin suositelkaa jotain rasvaa tai muuta mönjää ettei kuivuisi ja aristaisi niin pahoin. :nolo:
Varmaankin tuohon joku perus kosteusvoide käy.

Itellä auttoi viime talvena kun olin intissä niin ihan perus kosteusvoiteet kun siellä joutuu ajamaan sitä partaa joka perkeleen päivä. Ei mullakaan normaalisti iho kuivu mutta siellä kuivui ja auttoi paljon kun vedin vaan jotain kosteusvoidetta naamaan niin jo hellitti...

abine sanoi:

Lumenella, Nivea jne. firmat tekee sellasia after shave geelejä jotka on tosi hyviä. Myös Gilletten rasvat on hyviä. Mulla kans meinaa parranajon jälkeen naama kuivaa. Noilla rasvoilla se partakin rupee kasvamaan, tai sitte pitää vaa mennä armeijaan. ;)

Niin joo. Normaalisti mulla on doorknocker tai hollywoodian. Nyt olen ollu laiska ja löytyy toi medium full. Näyttää aivan :david: :ltä.

Ei löytynyt omaa suosikkia. :(
Yleensä annan parran kasvaa kuukauden, jonka jälkeen se on mallia Taleban. Sen jälkeen sen ajaminen on sen verran työlästä että tyydyn sähköpartakoneen rajaimella ajamaan parin millin sängen. Ja taas odotellaan kuukausi seuraavaa lyhennystä.

Jos ajan parran kokonaan niin näytän kuulemma ikääni huomattavasti nuoremmalta ja se pienikin uskottavuus menee :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom