Paris Hiltonin kännykän numerot ja sähköpostit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

pexxi

Mode
pexxi sanoi:
Tällainen "hauska" ja "kiinnostava" threadi löytyy Mayhemiltä. Perijätär ja seksivideollaan kunnostautunut Paris Hilton (Leidit landella) on kadottanut puhelimensa ja sen tiedot löytyvät täältä:
http://www.musclemayhem.com/forums/showthread.php?t=24605

Aika ystävällistä. Toivottavasti joku laittaa munkin puhelinnumerot nettiin, jos kännykkä häviää. Ei mulla niitä missään muualla ole ylhäällä.

Hyvä kun porukka on alkanu soittelemaan noihin numeroihin(tai niin ne ainakin väittää)... "I just called Vin Diesel..." :jahas:

Paris varmaan tyytyväinen kun on kuvat ja numerot netissä. :)

attachment.php

Jos ne on sen..joku vois tarkistaa siitä sen seksivideosta;)

eiköhän näitä kuvia saa vaikka otettua sen videoista? eivät välttämättä ole nuo tiedot puhelimesta. joutuvat kaikki nuo vaihtamaan numeroitaan. parisin suosio varmasti nousee kaveripiirissään.

Jos olisin julkkis ja mun tiedot olis tossa, muuttaisin nron maksulliseksi ja laittaisin vastaajaan viestin: "Olette juuri tehneet 500 000 euron lahjoituksen rautalonkalle, kiitos soitostanne ja hyvää päivänjatkoa!"

Olenko muuten ainut jota Hiltonin "rikkaankakarajahemmoteltupikkupaskaturhajulkkis"-look pistää vituttaan? Aina kun vaan kuulen sen nimen Paris Hilton tekisi mieli tappaa joku, vitun Jasmin Mäntylä mk.2 :jahas:

tiny_tinman sanoi:
Olenko muuten ainut jota Hiltonin "rikkaankakarajahemmoteltupikkupaskaturhajulkkis"-look pistää vituttaan? Aina kun vaan kuulen sen nimen Paris Hilton tekisi mieli tappaa joku, vitun Jasmin Mäntylä mk.2 :jahas:

Veit jalat suustani. Olen täsmälleen samaa mieltä. :curs:

tiny_tinman sanoi:

Stupid spoiled whore, niinkuin siinä South Park jaksossa :D

Vittu että mä vihaan näitä källivideoita sun muita. Kiva kun meinas kuulo lähtee kuulokkeilla.

Back
Ylös Bottom