pari klippiä Tom Platzistä

Ei toimi tuo eka linkki

jep, voi vaan arvailla miks. minuutti sit toimi vielä. kirjota siihen tokasta linkistä aukeevan hakupalkkiin "Platz" ja enter niin tuleepi sekin kyllä.

Toi ultimate pump up video on (alku ainakin) on vuoden 80 Olympiasta. Mies oli hyvässä kunnossa.

Joo, hurjat oli jannulla reidet. Toi oli sitä aikaa kun pro-bodaritkin vielä pystyi vetään mahaa sisään.
Aika entinen ei koskaan enää palaa...

SerialLoser sanoi:
Joo, hurjat oli jannulla reidet. Toi oli sitä aikaa kun pro-bodaritkin vielä pystyi vetään mahaa sisään.

Rajansa tietysti kaikella. Mielestäni ne vacuumiposet on entisaikojen hirvittävimpiä poseerauksia. Toki nyt ollaan menty ojasta allikkoon ku osa ukoista on kuin 9. kuukaudella.. :)

Siis juuri Total Rebuildiltahan se vapari oli napattu.

Tom Platzista tuli tuossa leffassa mun suuri idoli, kun se antoi häviäjälle kasvot. Se sanoi olevansa parhaassa mahdollisessa kunnossa sillä hetkellä ja pettymys oli valtava kun se ei riittänyt finaaliin. Tuli tippa linssiin kun se siinä pakkasi kamojaan.

Big Evil sanoi:
Tom Platzista tuli tuossa leffassa mun suuri idoli, kun se antoi häviäjälle kasvot. Se sanoi olevansa parhaassa mahdollisessa kunnossa sillä hetkellä ja pettymys oli valtava kun se ei riittänyt finaaliin. Tuli tippa linssiin kun se siinä pakkasi kamojaan.
Kaikkein inspiroivin kohta koko leffassa on kuitenkin se loppu, kun Arskan voitonhumusta leikataan pimeään ja tyhjään kellarisaliin, jossa ainoa ääni tulee siitä kun Platz vääntää sivuolkapäitä tuskaisen näköisenä toisto toiston perään kunnes paino ei liikahda enää senttiäkään.

Sarjan jälkeen kuvaaja kysyy Platzilta:
- "Do you ever feel like giving it all away?"
- "Sorry?"
- "Do you ever feel like giving it all away?"
- "Giving it all away?" (Platz ihmettelee kysymystä)
- "Yeah"
- "What do you mean?"
- "Training"

Platz miettii hetken, katsoo sitten ylös ja hymyilee:

- "No... It's home.
You can't...
You always want to go back home."

Tuossa vaiheessa tuli ihan oikeasti tippa linssiin.

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Liitteet

• platz1.webp
    platz1.webp
    18,5 KB · Katsottu: 801
  • platz2.webp
    platz2.webp
    17,7 KB · Katsottu: 808
  • platz3.webp
    platz3.webp
    20 KB · Katsottu: 852
  • platz4.webp
    platz4.webp
    20,5 KB · Katsottu: 786
  • platz5.webp
    platz5.webp
    20 KB · Katsottu: 1 268
Minulla oli ilo toimia Tom Platzin isäntänä yhdessä Jorma Rädyn ja muutaman muun herran kanssa Tomin Suomen vierailulla 1980-luvun lopulla. Tom oli vierailevana tähtenä Jorma Räty Cupissa. Esitys oli fantastinen. Tom piti iltapäivällä ennen kilpailua seminaarin Helsingin Jäähallissa. 50 markan lippuja myytiin yli 1500 kpl.

Tom on Wayne S. DeMilian ohella vaikuttavin kehonrakennuksen yhteydessä tapaamani henkilö. Puhumme tässä karismasta isolla K:lla.

Tom Platz Suomessa 1987

Jouni Virtamo sanoi:
Minulla oli ilo toimia Tom Platzin isäntänä yhdessä Jorma Rädyn ja muutaman muun herran kanssa Tomin Suomen vierailulla 1980-luvun lopulla. Tom oli vierailevana tähtenä Jorma Räty Cupissa. Esitys oli fantastinen. Tom piti iltapäivällä ennen kilpailua seminaarin Helsingin Jäähallissa. 50 markan lippuja myytiin yli 1500 kpl.

Tom on Wayne S. DeMilian ohella vaikuttavin kehonrakennuksen yhteydessä tapaamani henkilö. Puhumme tässä karismasta isolla K:lla.

Olin seuraamassa kyseistä kilpailua jossa karsittiin EM-kisapaikoista.
Mainittakoon että kilpailussa oli mahtavat palkinnot.
Naiset kisasivat yhdestä ulkomaan matkasta ja miehet kahdesta.
Juha Niskanen(-70kg.), Jari Lahtela( -80kg.), Juhani Hokkanen(-90kg.)
sekä Peter Keränen (+90kg) kilpailivat kahdesta Californian matkasta.
Peter Keränen ja Juhani Hokkanen matkasivat Californiaan harjoitusmatkalle.
Kilpailussa ensimmäistä kertaa Jari "Boogie" Mustonen. Jarilta kysyttiin haastattelussa mitä mieltä olet Helsikiläisestä yleisöstä?
Jari: Jaaa... Ihan kivan näköisiä kimuleita näyttää olevan;)
Kilpailussa myös Jarin "innoittaja" mukana eli Arto Lyytikäinen joka sijoittui
toiseksi raskaassa sarjassa.

Yleisö tykkäsi Tom Platzin esiintymisestä. Tom oli todella "järkyttävän"
massiivinen. Yksi parhaista "tähtiesiintymisistä" Suomessa mitä olen nähnyt.

Jouni Virtamo sanoi:

Morjens Jouni,

Olet yksi alan konkareista joka nosti Suome bodauksen tälle tasolle.
Kiitos bodaus lehden ja niiden useiden gp kisojen joita saimme olla katsomassa.
Ehdottelisin että heittäisit joskus legendaa bodaus lehden syntymästä, vaiheista ja merkkitapahtumista. Samaa myös noista huippu gp tapahtumista joiden taustalla hääritte voimakkaasti.

Sehän voisi olla osio jota voisi päivittää vuosikymmen kerrallaan.
Itselle on jäänyt mieleen kuva jossa Olev Annus seisoo teidän keskellä.

Bodaus lehti oli aikanaan ainut media Suomessa jossa sai tietoa lajista.

lalli1 sanoi:
Morjens Jouni,

Olet yksi alan konkareista joka nosti Suome bodauksen tälle tasolle.
Kiitos bodaus lehden ja niiden useiden gp kisojen joita saimme olla katsomassa.
Ehdottelisin että heittäisit joskus legendaa bodaus lehden syntymästä, vaiheista ja merkkitapahtumista. Samaa myös noista huippu gp tapahtumista joiden taustalla hääritte voimakkaasti.

Sehän voisi olla osio jota voisi päivittää vuosikymmen kerrallaan.
Itselle on jäänyt mieleen kuva jossa Olev Annus seisoo teidän keskellä.

Bodaus lehti oli aikanaan ainut media Suomessa jossa sai tietoa lajista.

Kiitos Hans mukavasta kommentista. Olen tosiaan ollut mukana suomalaisessa kehonrakennuksessa erilaisissa tehtävissä 1970-luvun lopulta lähtien. Kyllähän minä voisin kertoa vanhoista ajoista, jos porukkaa kiinnostaa.

Bodaus-lehti oli tietysti suurin yksittäinen projekti, jossa olin mukana. Perustin lehden vuonna 1983 yhdessä Risto Isohannin kanssa. Risto oli huippumies markkinoinnissa ja sponsorien/mainostajien hankkimisessa, minä taas organisoin lehden sisällöntuoton. Riston kanssa loin lehdestä menestystuotteen, jonka myimme vuonna 1989 nykyiselle kustantajalle. Lehti on tänään valitettavasti täydellisessä alennustilassa, itselläni ei onneksi ole mitään osuutta tähän alamäkeen.

Kaikkea hyvää sinulle Hans, hienoa, että jaksat kirjoittaa Pakkikselle.

Jouni Virtamo sanoi:
Kyllähän minä voisin kertoa vanhoista ajoista, jos porukkaa kiinnostaa.

KIINNOSTAA!

Back
Ylös Bottom