GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Pari ehdotusta

Oisko mahdollista saada jonkinlainen merkki aina uuden (edellisen käyntikerran jälkeen tulleen) threadin viereen, josta näkis nopeesti että mitkä threadit on uusia. Uusia postauksia sisältävien threadejen joukkoon ku mahtuu paljon niitä vanhoja keskusteluja josta itse ei ole kiinnostunut, niin merkin avulla vois nopeesti bongata uudet threadit ja selata ne läpi.

Toinen juttu liittyy gallupeihin. Kun kerta kokonainen keskustelualuekin on pyhitetty gallupeille ja palautuksille, niin eikö olisi kohtuullista, että käyttäjätkin voisivat tehdä tämän

Image3.jpg

tyylisä gallupeja. Ja itse threadiin voi sitten halukkaat perustella valintaansa. Nää gallupit on makeita, ja ois vielä makeempaa jos niitä vois tehdä itse. Kiitos ja kumarrus näin etukäteen. :)

Originally posted by VahvaJussi
Oisko mahdollista saada jonkinlainen merkki aina uuden (edellisen käyntikerran jälkeen tulleen) threadin viereen, josta näkis nopeesti että mitkä threadit on uusia. Uusia postauksia sisältävien threadejen joukkoon ku mahtuu paljon niitä vanhoja keskusteluja josta itse ei ole kiinnostunut, niin merkin avulla vois nopeesti bongata uudet threadit ja selata ne läpi.
Laita cookie-asetukset päälle ja lukemattomat threadit näkyy keltaisella. Laitetaan tuo gallup-juttu harkintaan.

Gallup on aikanaan ollut valittavissa myös käyttäjillä, se kuitekin meni hetivälittömästi siihen, että gallupeja oli pakkotoisto väärällään. "Mulkun pituus?", "Kuinka usein harrastat seksiä?", "Paljon kello on?" tapaiset gallupit eivät ole tarkoitusksenmukaisia täällä.

Aattelin et ku aika moni täällä pelailee tietokone- ja konsolipelejä varmaan, et tonne musiikki/elokuvat/pelit osastolle voi pistää tärkeäks sellasen pelivinkit-threadin. Siin vois niinku kysellä neuvoja, jos on jääny jumiin jossain pelissä tai vaikka tarttis huijauskoodeja. Ei tarttis aina tehä uutta threadii, jos haluis jutella jostain pelistä. Kui ois?

Originally posted by Mike
Gallup on aikanaan ollut valittavissa myös käyttäjillä, se kuitekin meni hetivälittömästi siihen, että gallupeja oli pakkotoisto väärällään. "Mulkun pituus?", "Kuinka usein harrastat seksiä?", "Paljon kello on?" tapaiset gallupit eivät ole tarkoitusksenmukaisia täällä.

Voihan noita mulkun pituus -gallupeja varmaan poistaa/lukita ihan siinä missä mitä tahansa tarpeettomia threadeja. Ja tomi => kyllä mulla näkyy threadit, jossa uusia viestejä keltasella, mutta täysin uudet threadit ei kai näy toistaiseksi kellään.

Originally posted by Deat
Aattelin et ku aika moni täällä pelailee tietokone- ja konsolipelejä varmaan, et tonne musiikki/elokuvat/pelit osastolle voi pistää tärkeäks sellasen pelivinkit-threadin. Siin vois niinku kysellä neuvoja, jos on jääny jumiin jossain pelissä tai vaikka tarttis huijauskoodeja. Ei tarttis aina tehä uutta threadii, jos haluis jutella jostain pelistä. Kui ois?

Voihan sinne semmoisen threadin laittaa, jos siitä tulee suosittu, niin stikataan se.

Jussi: Tuo thread juttu vaatisi aikamoista modaamista, en ala vielä tekemään, odotellaan vB3.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom