Parhain levyostoksesi lähiaikoina?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja I.A.K
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Uusimman iron maidenin löysin anttilasta 12€:lla. Taattua, tuttua, turvallista maidenia. Hyvä levy on kyllä.

Sanotaan nyt vaikka, että Deathchainin debyyttilevy, Arch Enemyn Wages of Sin, Viikatteen uusin ja Peter Toshin Equal Rights. Kotiteollisuuden uusin, Nasumin Human 2.0 ja Deep Purplen Bananas eivät ainakaan vielä iske yhtä lujaa kuin noi ed. lauseessa mainitut levyt. Noi ostin viimeksi kerralla, kun olin todella pitkästä aikaa levyjä ostamassa, ekaa kertaa varmaan puoleen vuoteen.

CPvamma sanoi:
Tosin en näe mitään järkeä taas toisessa listaustopicissa, pistäkää nyt vähän kuvauksia mistä on kyse, mikä helvetti joku Jethro Tullikin on? Tulee mieleen läski, likainen ja karvanen naapuri mälli suussa veistelemässä kiikustuolissa verkkopaita päällä.

Jethro Tull on jonkinasteista progea 60- 70-luvun vaihteessa aloitelleelta bändiltä. Kyyria on ihan kotimaista melko vaikeasti kuvailtavaa musiikkia.

Täältä löytyy tietoa melkein mistä vain levystä/porukasta

Anttilan alennuksesta löysin Machine Headin Burn My Eyesin. Ehdottomasti hintansa väärti.

Dredg - El Cielo & Leitmotif. Välitön sijoitus oli pakotettu kun noihin sattumalta levyliikkeessä törmäsin.

Bateman sanoi:
Tällaisia on ollu muun muassa Avantasia part I ja II, Ayreon - Dream Sequencer, Edguy - Mandrake ja pakko myöntää... Lordi - Get Heavy.. :nolo:
Joo, itselläni on avantasia II, aikaa hyvää kamaa (Seven angels, final sacrafice ja neverland mitä tulee mieleen), täytyy fixata se ykkönenkin...

Vaikka näiden ostamisesta onkin jo mennyt aikaa tovi, niin täytyy sanoa että Dream Theaterin Images & Words sekä Awake on kyllä parhaimpia ostoksia levyjen suhteen ikinä. Saa vielä niin halvalla molemmat. Melkeimpä aina hinnat kummassakin jotain 10-13 euroa. Aivan uskomattoman hyviä levyjä kummatkin. Itselle kyllä uppoaa aivan loistavasti :5:

:hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Anttilan alennuskorista löysin Deep Purplen Scandinavian Nights tupla cd:n. Hinta, oliskoos ollu vitosen ja risat markoissa. Ehdottomasti eniten kuunneltu levy minulla.

protsku sanoi:
Billy Joel: Greatest Hits (2 CD)
Bruce Springsteen: The Rising
Deep Purple: Made in Japan
Jimi Hendrix: Live at Berkeley, 2nd show 1970
Norah Jones: Feels Like Home
Ozzy Osbourne: The Essential
Sheryl Crow: Greatest Hits
U2: Elevation Tour 2001

Näille kaikille :5: ja :worship:

Joo ehdottomasti Springsteenin Rising on loistava hankinta! Kyllä äijä osaa tehdä vielä hyviä biisejä! Hendrix ja Osbourne kuuluu myöskin meikäläisen top teniin artisteina. :worship: Onko sulla suosikkibiisejä tolta Rising-pläjäykseltä? Musta parhaita on: Waitin' on a sunny day, Mary's place, You're missing (!) ja My city of ruins. :thumbs:

57 kg - ??? kg sanoi:
Onko sulla suosikkibiisejä tolta Rising-pläjäykseltä? Musta parhaita on: Waitin' on a sunny day, Mary's place, You're missing (!) ja My city of ruins. :thumbs:

Lonesome Day
Countin' On A Miracle
Empty Sky
Further On Up The Road
The Fuse
Mary's Place
The Rising

Tää on mielestäni Pomon vahvinta tuotantoa ja levyn jokaisesta biisistä voisi lohkaista singlen. Eli nuo mitkä tuossa mainitsin kolahtaa mulle parhaiten. Kaikista Bruce Springsteenin studiolevyistä laittaisin tämän epäröimättä Top 3 joukkoon.

Syyskuun 11. päivän tapahtumat koskettaa vieläkin. Tunnen sattumalta pari jenkkiä jotka olivat Nykissä sinä päivänä ja aina Brucea kuunnellessa tulee nämä tapahtumat mieleen. Pomo teki miehen työn kun laittoi näistä tapahtumista kokonaisen levyn faneille kuunneltavaksi. Vaikka mukana on synkkiä biisejä niin toivo ja usko elämään jäävät kuitenkin pinnalle tästä kaikesta.

Pomolle täydet :5: koko hänen mahtavasta tuotannostaan. Oon ollut aina fani ja tuun olemaan jatkossakin.

:david:

Paras levy, mihin olen ikinä rahojani tuhlannut: Francine - The Francinest :worship:
Aitoa Suomalaista Rockabillyä. Levy, josta löytyy kaikki helmet :5:

protsku sanoi:
Lonesome Day
Countin' On A Miracle
Empty Sky
Further On Up The Road
The Fuse
Mary's Place
The Rising

Tää on mielestäni Pomon vahvinta tuotantoa ja levyn jokaisesta biisistä voisi lohkaista singlen. Eli nuo mitkä tuossa mainitsin kolahtaa mulle parhaiten. Kaikista Bruce Springsteenin studiolevyistä laittaisin tämän epäröimättä Top 3 joukkoon.

Syyskuun 11. päivän tapahtumat koskettaa vieläkin. Tunnen sattumalta pari jenkkiä jotka olivat Nykissä sinä päivänä ja aina Brucea kuunnellessa tulee nämä tapahtumat mieleen. Pomo teki miehen työn kun laittoi näistä tapahtumista kokonaisen levyn faneille kuunneltavaksi. Vaikka mukana on synkkiä biisejä niin toivo ja usko elämään jäävät kuitenkin pinnalle tästä kaikesta.

Pomolle täydet :5: koko hänen mahtavasta tuotannostaan. Oon ollut aina fani ja tuun olemaan jatkossakin.

:david:

Piti vissiin lähtä ostaan meksikosta ko. levy ku nuin kehutaan brucen uutta.

Fat Rat sanoi:
Piti vissiin lähtä ostaan meksikosta ko. levy ku nuin kehutaan brucen uutta.

Bruce Springsteen: The Rising - Oon kuunnellut tämän about 50 kertaa ja paranee jokaisella kuuntelukerralla. Klassikko.

Tässä sitten pari hyvää blueskiekkoa joihin ei kyllästy ikinä:

Jimi Hendrix: Live At The Fillmore East (2 CD)
Eric Clapton: Crossroads - Live In The 70's (4 CD)
Stevie Ray Vaughan: Live At The Carnegie Hall

Hendrixin liveltä löytyy muuten nämä biisit:

Disc 1

01. Stone Free

02. Power Of Soul

03. Hear My Train A Comin'

04. Izabella

05. Machine Gun

06. Voodoo Child (Slight Return)

07. We Gotta Live Together

Disc 2

08. Auld Lang Syne

09. Who Knows

10. Changes

11. Machine Gun

12. Stepping Stone

13. Stop

14. Earth Blues

15. Burning Desire

16. Wild Thing

ESO Charis - s/t, Luddite Clone - Arsonist And The Architect, Burst - Conquest:Writhe, Lamb Of God - As The Palaces Burn, Sworn Enemy - As Real As It Gets, Strife - In This Defiance.

-> Mättöä mättöä mättöä ja hooseetä... Jotain uutta ja jotain vanhaa.

En oo ostanu, mutta imasin. Harkitsen myös ostoa.
Jos pitää 80-luvun tukkahevistä, AC/DC:stä, Gunnareista ja Queenista;
The Darkness: Permission to Land :4: ½

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom