Parhaimmat metalcore-bändit

Tästä ei oikein löydy asiaa joten eiköhän listata kovimmat metalcore-orkat tähän trediin! Eikä haittaa vaikka genre ajautuu myös deathcore/hc:n & vast. puolelle... Oma lista olisi aika pitkä, joten laitan tähän vain muutaman mitkä juuri tällä hetkellä on kovassa kuuntelussa:

All That Remains
Atreyu
God Forbid
Still Remains
Unearth
Underoath

:rock:

Killswitch Engage
As i lay dying

Hooseen jättiläinen Hatebreed on tietysti parhaimmistoa!

tiedä noista gengreistä mutta Shadows Fall

Refusedin Songs to Fan The Flames of Discontent -levy on yksi tiukimmista hoocee-levyistä mitä on tehty. Toi metalcore on mulle tosin aika vieras käsite...

Henk.koht. mielipide on, että kyseinen genre on 99% pelkkää paskaa, mutta virkistävän poikkeuksen tekee Killswitch Engage, joka on tehnyt useamman levyn verran varsin pätevää musiikkia.

Kertokaa mulle genrepoliisit, mihin kategoriaan Machine Head pitäisi luokitella? Jos se on metalcorea, niin se on sitten kiistaton kunkku!

Kertokaa mulle genrepoliisit, mihin kategoriaan Machine Head pitäisi luokitella? Jos se on metalcorea, niin se on sitten kiistaton kunkku!

Machine Head taitaa mennä thrash-metal genreen, vaikka itse pidän sitä enemmän kyllä metalcorena. Post-thrash voisi olla myös oikea nimitys...?

Metallica, Slayer, Anthrax, ja Megadeth tms. ovat sitä oikeaa thrashia, tästä sitten esim. Machine Head menee post-thrashiin ja jopa metalcoreen. Metalcoreen tietysti kuuluu usein sitä puhdasta laulua myös...

Ei Hatebreedin voittanutta. Ollut meitsin suosikki ekasta levystä asti ja vieläkin potkii ja kovaa. Killswitch Engage on myös loistava, vakkei uusin levy ollutkaan ihan napakymppi... Sworn Enemyn As real as it gets-levy soi silloin tällöin.

Back
Ylös Bottom