Parhaimmat lisäravinteet bodaajalle

Tän täytyy olla provo, mut silti mä yritän vielä kerran...
En ole näitä mittoja käyttänyt ja vasta vähän aikaa yleensä joutunut mittailemaan lisäravinteita, joten luulin että se ruokailussa käytetty aterin ruokalusikka olisi ollut mittana kun puhutaan ruokalusikasta:(
Aterinruokalusikat ainakin minulla on noin 10ml ja kukkurallaan täynnä sen 15ml, ja harvemmin nesteitä saa lusikkaa kukkuralleen laitettua:D Mittaamiseen tarkoitetut ruokalusikkamitat on tietenkin se 15ml.
Joten tyhmyyttä, ei provo:rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos kenelläkään kokemuksia Glysiinistä? Ite Ostin purkin ja aattelin vetää sitä vuorotellen arginiinin kans kahden viikon jaksois.. Minkälaisia annostuksia ootte käyttäny?

Tos mivi systeemis ainakin noi L-alkuiset on ihan olemattomia määriä, eihän tommosista oo mitään iloa kellekkään.

Glysiiniä oon käyttäny samalla lailla ku sinäkin ja annostukset ollu samanlaiset ku arginiinis, ei ihan yhtä hyvää pumppia saa ku arginiinilla mutta kai se kasvuhormonin tuotanto on se tärkein. Ja mun mielestä kannattaa niis sykleissä käyttää vähintää kolme viikkoa putkeen, ainakin mulla se arginiinin pumppi alkaa näkymään vasta kolmannella viikolla.

Mitäs mieltä porukka on Sci mx wheystä? Tässä arvoja:
100g:
Energia 389 kcal
Rasva 3,5 g
tyyd. rasvahapot 2 g
Hiilihydraatit 4,42 g
Proteiini 78 g
Natrium 838 mg

Mitäs mieltä porukka on Sci mx wheystä? Tässä arvoja:
100g:
Energia 389 kcal
Rasva 3,5 g
tyyd. rasvahapot 2 g
Hiilihydraatit 4,42 g
Proteiini 78 g
Natrium 838 mg
Hieman hintavaa kylläkin, mutta parhaimpia maustettuja proteiineja mitä olen maistanut! Suklaata voin ainakin suositella.

Täällä on käytössä tällä hetkellä Ultimate Whey Supreme ja ihan hyvältä vaikuttaa (pienet 908g purkki vain, ei kestä kun muutama hetki) + Serious mass lisänä (ku halvalla tarjolla).
MUTTA uutuutena Receptor nimistä tavaraa, Onko kellään kokemusta ? .. pitäisi "putsata" reseptoreita !? ... en tiedä onko mielikuvitusta vai totta, mutta ihan kuin toimisi ! .. vaikka en oikein jaksa uskoa kaikkeen :)

Tällä foorumilla on vängätty monessakin ketjussa tuosta ruokalusikan tilavuudesta. En tiedä, onko joku teistä jo tehnyt saman testin, joten kerron omastani. Mittasin mittakippoon 15ml (1 virallinen rkl) ja kaadoin siitä ruokailulusikan piripintaan. Tarkalleen puolet vedestä jäi kippoon eli yksi ruokalusikka (tilavuusmitta) vastaa kahta ruokalusikka (ruokailuvälinettä).

Jos joku vielä sekoilee näiden mittojen kanssa, mutta haluaisi olla millintarkka, niin kandee ostaa sellainen muovinen mittakippo apteekista tai kaupasta, maksaa ehkä 30 senttiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom