Parhaimmat kännikohellukset?

Status
Viestiketju on suljettu.

user10293

Banned
Eli tänne kaikki parhaimmat gänävedot.

Itse kusin sammuneen kaverini päälle viime yönä, sillon tuntu vielä kuningasidealta :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eh.

Xavier sanoi:

Itse kusin sammuneen kaverini päälle viime yönä, sillon tuntu vielä kuningasidealta :rock:

No aika kännissä saa olla että toisen päälle kuseminen vaikuttaa hauskalta ajatukselta, ellei sulla sitten ole piilevää watersports-fetissiä... :rolleyes:

Äh. En minäkään avaudu, kun kaikki haluaa vaan keskustella kusemisesta. :curs: :lol2:

Haluaisin sanoa että oli eka kerta ku tollasta tapahtui, mutta kun ei ole.

mun kanssa ei kannata doksuilla, eikä varsinkaan sammua ku oon lähettyvillä :thumbs:

Xavier sanoi:
Haluaisin sanoa että oli eka kerta ku tollasta tapahtui, mutta kun ei ole.

mun kanssa ei kannata doksuilla, eikä varsinkaan sammua ku oon lähettyvillä :thumbs:

Eli selkeästi pissaleikit kiihottaa :whip: No ei siinä mitään, kinkyily on kivaa... :lol2:

Samaan sarjaan kuuluu hassunhauskat kohellukset joihin kuuluu jonkun sammuneen anaali ja porkkanat/kynät/banaanit yms. Ja ideoitsijat niiiiin vihaa homoja.

Tollasta kivaa tekis edes vihaamalle tyypille.

Tyhmyyden edessä ihminenkin on voimaton. :joulu3:

Xavier sanoi:

Toivon, että elämäsi tuottaa sinulle joskus myös vähän rakentavampia kokemuksia. :jahas:

Omituisin kerta on ehdottomasti muutama vuosi sitten kun tultiin kaverin kanssa kerran baarista mun luo jatkoille ja soitettiin "pikkasen" tausta musiikkia. Poliisi kävi jossain välissä sanomassa että musiikit pois, naapurit on valittanu. Poliisien lähdettyä mää olin luonnollisesti siirtynyt rappukäytävään uhkailemaan naapureita. Vähän ajan päästä kuusi poliisia kolmella autolla haki mut ja mun jo sänkyyn sammuneen kaverin putkaan...
Matkalla poliisit huomas mulla olevan niin hauskat vitsit että me poltettiin monta tupakkaa kyttäaseman "autohallissa" ennen ku ne nakkas mut putkaan. Hyviä aikoja... ;) :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom