- Ikä
- 36
Ray Donovan uusi kausi on kyllä jäätävä. Mies on sekasin kuin seinäkello yms....
Ray ottaa turpaan joka jaksossa eikä muutenkaan mee kovin vahvasti.
Mut hyvä kausi ollu joo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ray Donovan uusi kausi on kyllä jäätävä. Mies on sekasin kuin seinäkello yms....
https://areena.yle.fi/1-4555656
En ole ehtiny kattoon joten en tiedä onko hyvä vai huono,kiinnostava kuitenkin.Das Boot sukellusvene,sakujen tekeemä sarja kuuluisasta kirjasta josta tehty myös melko kuuluisa leffa.
Sorjosta en ookkaan vielä kattonut, pitää tsekata.Juu, tuli juuri tykiteltyä kummatkin kaudet melko pötköön. On hyvä, ja suosittelen myös jos kotimaiset vaan iskee.
Sorjonen on tosin omasta mielestä pykälän parempi.
Yhden alkuperäisen Silta tv-sarjan käsikirjoittajalta on tulossa uutta skandisarjaa, tai on käsikirjoittamassa sitä.Silti skandi dekkareista silta on paras.
Ratamo oli ok. Ivalo oli hyvä ja bullets sopivan synkkä. Aika paljon kotimaisia sarjoja tehty kansainväliset areenat mielessä. Ratamossa Saara Kotkanniemi veti mun mielestä hyvin.
Oisko seuraava toi koukussa tai karppi..
Silti skandi dekkareista silta on paras.
Kotimaisista muuten tuli mieleen Eero Milonoffin modernit miehet. Vtu mä oon putoillu ''Jarkko Niemisen'' jutuille. Aivan mahtavaa paskaa huumoria.
Pitää nuo @kukkovesa n mainitsemat myös tsekkaa.
Kukaan kattonu vielä elisan ''kaikki synnit'' sarjaa?