Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuh, ihan passeli loppua kohti. Kyllä ensi kaudella pitää taas katsoa kun tulee.
Tää kohtaus on kyl edelleen mun ehdottomia suosikkeja niistä TV-sarjoista mitä oon nähny :lol2:
Juuh, ihan passeli loppua kohti. Kyllä ensi kaudella pitää taas katsoa kun tulee.
Lopetin kuudenteen jaksoon. Ei ole vaan mun juttu. Kaikki kinkitkin samannäköisiä, niin en enää erottanut henkilöhahmoja.
"Michael Connellyn kansainvälisen menestyskirjasarjan päähenkilö Harry Bosch (Titus Welliver) on säälimätön losangelesilaisetsivä, jota ei pysäytä mikään – ei edes häneen itseensä tai rakkaisiinsa kohdistuva uhka – hänen yrittäessään saada oikeutta tutkimiensa tapausten uhreille. Menneisyytensä vainoama Bosch joutuu jatkuvasti kamppailemaan pysyäkseen uskollisena omalle säännölleen: jokaisella on väliä, tai kenelläkään ei ole väliä."
Eka jakso tuli tosiaan ekan kerran viime vuoden alussa, nyt taitaa alkaa "oikeasti". HBO Nordic vissiin pistää kaikki ekan kauden loput 9 jaksoa perjantaina tulille?Bosch vaikuttaa todella lupaavalta sarjalta ensimmäisen jakson perusteella.
Jakso löytyy netistä suomisubeilla.
Bosch vaikuttaa todella lupaavalta sarjalta ensimmäisen jakson perusteella.
Jakso löytyy netistä suomisubeilla.