Tehdäämpä itsekin vähän listaa ja laitetaan perään omia mielipiteitä sarjoista. Täältähän saa hyviä ideoita että mitä sarjaa seuraavaksi alkaisi katsomaan. Paljon hehkutettu The Wire voisi olla seuraavaksi kokeiluun menevä sarja. Entäs onko Fringe katsomisen arvoinen? Lostia hehkutettiin joskus, katsoin jonkun random jakson välistä enkä innostunut koskaan aloittamaan katsomaan.
- Breaking Bad - Huikea sarja, pidin tätä pitkään parhaana sarja koskaan mutta sarjan viimeisimpien jaksojen käänteet eivät olleet täysin minun mieleeni.
- Game of Thrones - Aivan loistava sarja, tämän seuraavia jaksoja ei jaksa odottaa.
- Walking Dead - Hyvä ja jännittävä sarja, joka on mielestäni hyvin pitänyt tasonsa tähän asti. Zombiteema ajatuksena ei hirveästi iske mutta sarja on hyvin tehty.
- Sons of Anarchy - Ekat 3 kautta oli huikean hyvä sarja, sen jälkeen mennyt mielestäni hieman huonompaan suuntaan pysyen silti hyvänä sarjana. Viimeisin kausi oli mielestäni liikaa väkivallalla mässäilyä (=ideat loppuvat kesken). Silti katsomisen arvoinen sarja ja kyllä se vika kausikin pitää katsoa.
- Dexter - Ihan hyvä sarja, kokonaisuudessaan en tiedä koska olen vasta 3. kaudessa menossa. Jännä idea tehdä sarja sosiopaatista (ja sarjamurhaajasta).
- Uusi Sherlock - Hyvin tehty ja viihdyttävä sarja, hieman huumoriakin seassa. Sarjan jaksot elokuvan mittaisia. Viikonloppuna tarkoitus katsoa 3. kauden 1 ja 2 jakso
- How I Met Your Mother - Ensimmäiset 4-5 kautta mielestäni parasta komediaa ikinä, sen jälkeen komediana ottanut askeleita taaksepäin. Hyvä ja katsomisen arvoinen sarja silti.
- The Big Bang Theory - Viihdyttävää komediaa ja tasonsa pitänyt sarja minun mielestäni ensimmäisestä jaksosta lähtien. Yksi kaikkien aikojen suosikeistani.
- Touch - Ihan katsottava sarja mutta ei mielestäni mikään huippu. Sarja ilmeisesti loppui tai jatkaminen on peruttu.
Sarjoja joita on joskus ajat sitten tullut katsottua ja hehkutettua (10-5 vuotta sitten)
- O.C.
- Prison Break
Sarjat joita aion seuraavaksi kokeilla/aloittaa katsomaan, joita ne siis ole katsonut vielä jaksoakaan:
- The Wire
- Fringe
- True Blood
- Moderni Perhe