Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suosittelen katsomaan The Wiren kyllä kokonaan. Vaikuttaa alkuun vain poliisisarjalta, mutta siinä on kuitenkin se "jokin" joka iskee kuin tuhat volttia kuin katsot enemmän. Ehkä parhaimmat henkilöhahmot kaikista sarjoista, ja mielenkiintoinen juoni ja aihe. Ja vaikka joka kaudella onkin oma teemansa, kaikki kaudet punoutuvat lopulta loistavasti yhteen.the wire on siis selvästi makee sarja mutta ite katoin kolme jaksoa ekasta tuotantokaudella kuvasuhteella 4:3 enkä yhtään tajunnut mistä on kysymys. se vaikutti alun perusteella umpitavalliselta poliisisarjalta?
En ole tainnu kyllä koskaan katsoa edes yhtä kokonaista jaksoa. Voisin kokeilla. Lisää vinkkejä vaan tulemaan.ootko kattonut rantapantteri shieldiä? Omasta mielestäni paras poliisisarja ylivoimaisesti.
komp komp. Ei oo kauaakaan aikaa, kun sain the wiren katsottua loppuun, ja eihän tota sarjaa voi muutakuin kehua! Menee vaan yksinkertaisesti parhaaksi katsotuksi sarjaksi itellä.Suosittelen katsomaan The Wiren kyllä kokonaan. Vaikuttaa alkuun vain poliisisarjalta, mutta siinä on kuitenkin se "jokin" joka iskee kuin tuhat volttia kuin katsot enemmän. Ehkä parhaimmat henkilöhahmot kaikista sarjoista, ja mielenkiintoinen juoni ja aihe. Ja vaikka joka kaudella onkin oma teemansa, kaikki kaudet punoutuvat lopulta loistavasti yhteen.
The Wire taitaa olla mulla ainoa sarja, jonka oon katsonut jo kolme kertaa ja koko ajan himottaisi aloittaa se neljäs kerta. Katsottavien listalla on vaan niin monta uuttakin sarjaa niin ei viiti. Mut suosittelen oikeesti kaikille. Kaikki Wire kaude valmiiks, ja kalenteri tyhjäks pariks viikoksi. Muuta tekemistä et kaipaa.
Suosittelen katsomaan The Wiren kyllä kokonaan. Vaikuttaa alkuun vain poliisisarjalta, mutta siinä on kuitenkin se "jokin" joka iskee kuin tuhat volttia kuin katsot enemmän. Ehkä parhaimmat henkilöhahmot kaikista sarjoista, ja mielenkiintoinen juoni ja aihe. Ja vaikka joka kaudella onkin oma teemansa, kaikki kaudet punoutuvat lopulta loistavasti yhteen.
The Wire taitaa olla mulla ainoa sarja, jonka oon katsonut jo kolme kertaa ja koko ajan himottaisi aloittaa se neljäs kerta. Katsottavien listalla on vaan niin monta uuttakin sarjaa niin ei viiti. Mut suosittelen oikeesti kaikille. Kaikki Wire kaude valmiiks, ja kalenteri tyhjäks pariks viikoksi. Muuta tekemistä et kaipaa.