Parhaat TV-sarjat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hannibal
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Game of Thronesin odottelen DVD julkaisuna. Kirjana olen lukenut koko ilmestyneen paketin ja jos sarja on edes puolet yhtä hyvä niin varmasti odottamisen arvoinen. Yleensä ostelen nuo sarjat DVD boxeina kun vituttaa tuo jakso kerrallaan odottelu.

Columbo
Tyttökullat
Miehen puolikkaat
Älypäät (+ Bottom ok)
Entourage
Sons Of Anarchy

..ja kai nyt Sinkkuelämää on pakkomaininta myös :D

Uusi Sherlock
Eastbound and down
Talvella tuli katottua Broadwalk Empirea, Detroit 187 ja Shoutlandia.

Nyt on tullut katsottua kaikki saatavilla olevat jaksot Game of Thrones, Spartacus Gods of the Arena ja Blood and sand, The Walking Dead. Olisko jotain muita samantyyppisiä sarjoja? Jotka siis erottuvat noista mainstream saippuaoopperoista. Tota Falling Skies -sarjaa hieman mietin, mutta kaikki viime aikaset alienit-valtaa-maan -leffat on olleet todella huonoja, ja lisäksi sarja on haukuttu aika lyttyyn.
Supernaturalia olen aina silloin tällön katsonut, mutta jotkut jaksot tuntuvat olen jo liikaa :D En siis juurikaan tykkää kauhu-genrestä.
Ehdotuksia?

Nyt olen muutaman jakson katsonut tanskalaista poliisisarjaa, josta pyörii tällä hetkellä jenkkiversio nimeltä The Killing. Oikein hvältä vaikuttaa tuo originaaliversio, mukavan hidastempoinen ja kaikin puolin mukavaa murhamysteeriä. Aika moni tuntuu tykkäävän tuosta vaikka onkin jäänyt samalla tavalla suuren yleisön pimentoon kuin The Wirekin.

http://www.imdb.com/title/tt0826760/

Shield, Sopranos, SOA, Game of thrones, Breaking bad, Supernatural ensimmäiset neljä tuotantokautta, Unit, Twin peaks on klassikko ja pentuna uppos hyvin.

Spartacus
House
Simpsonit
Miehen Puolikkaat
Merlin
American Dad ja Family Guy
pienempänä tuli katsottua Roomaa ja DeadWoodia

tarkoitus aloittaa katsomaan: Game of Thrones

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
The unit
Breaking bad
Entourage (Ari Gold!)
Spartacus
24 (neljä ekaa kautta)
Sons of Anarchy (kaks ekaa kautta, kolmas ei napannu)

tossa järjestyksessä

Nyt on tullut katsottua kaikki saatavilla olevat jaksot Game of Thrones, Spartacus Gods of the Arena ja Blood and sand, The Walking Dead. Olisko jotain muita samantyyppisiä sarjoja? Jotka siis erottuvat noista mainstream saippuaoopperoista. Tota Falling Skies -sarjaa hieman mietin, mutta kaikki viime aikaset alienit-valtaa-maan -leffat on olleet todella huonoja, ja lisäksi sarja on haukuttu aika lyttyyn.
Supernaturalia olen aina silloin tällön katsonut, mutta jotkut jaksot tuntuvat olen jo liikaa :D En siis juurikaan tykkää kauhu-genrestä.
Ehdotuksia?

Rome katsottuna?
http://en.wikipedia.org/wiki/Rome_(TV_series)

Ehdotuksia?
Ei nyt aivan samantyyppistä ole mutta tsekkaappa semmonen ku Persons Unknown. The Gates on kans jees mutta se on vähä enemmä semmosta kauhumonsterijuttua.

Vanhasta kunnon Dark Angelista voisit kans tykätä.

Ehdotuksia?

"Carnivale" tsekattu? Ihan parhaita sarjoja mitä tiedän.. :)

Hyviä vinkkejä tullut, kiitoksia! Rome:lle en aikoinaan lämmennyt ollenkaan, mut voishan sitäkin harkita. Carnivale vaikutti hyvältä, mutta on näemmä jätetty kesken :/ Ekana menee the Gates katseluun jos ei oo liian yliluonnollisen pelottava :D No, ei ainakaan lukenut et olis kauhu/mysteerithrilleri :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom