Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri päättynyt oli myös todella hyvä.Supernatural ensimmäiset neljä tuotantokautta
Nyt on tullut katsottua kaikki saatavilla olevat jaksot Game of Thrones, Spartacus Gods of the Arena ja Blood and sand, The Walking Dead. Olisko jotain muita samantyyppisiä sarjoja? Jotka siis erottuvat noista mainstream saippuaoopperoista. Tota Falling Skies -sarjaa hieman mietin, mutta kaikki viime aikaset alienit-valtaa-maan -leffat on olleet todella huonoja, ja lisäksi sarja on haukuttu aika lyttyyn.
Supernaturalia olen aina silloin tällön katsonut, mutta jotkut jaksot tuntuvat olen jo liikaa :D En siis juurikaan tykkää kauhu-genrestä.
Ehdotuksia?
Ei nyt aivan samantyyppistä ole mutta tsekkaappa semmonen ku Persons Unknown. The Gates on kans jees mutta se on vähä enemmä semmosta kauhumonsterijuttua.Nyt on tullut katsottua kaikki saatavilla olevat jaksot Game of Thrones, Spartacus Gods of the Arena ja Blood and sand, The Walking Dead. Olisko jotain muita samantyyppisiä sarjoja? Jotka siis erottuvat noista mainstream saippuaoopperoista. Tota Falling Skies -sarjaa hieman mietin, mutta kaikki viime aikaset alienit-valtaa-maan -leffat on olleet todella huonoja, ja lisäksi sarja on haukuttu aika lyttyyn.
Supernaturalia olen aina silloin tällön katsonut, mutta jotkut jaksot tuntuvat olen jo liikaa :D En siis juurikaan tykkää kauhu-genrestä.
Ehdotuksia?
Nyt on tullut katsottua kaikki saatavilla olevat jaksot Game of Thrones, Spartacus Gods of the Arena ja Blood and sand, The Walking Dead. Olisko jotain muita samantyyppisiä sarjoja? Jotka siis erottuvat noista mainstream saippuaoopperoista. Tota Falling Skies -sarjaa hieman mietin, mutta kaikki viime aikaset alienit-valtaa-maan -leffat on olleet todella huonoja, ja lisäksi sarja on haukuttu aika lyttyyn.
Ehdotuksia?
Hyvä vinkki, mulla oli joskus tarkotus ruveta tota kattoon mut en sillo löytäny jaksoja mistään, nytpä löyty Varmaan ilta menee tuon parissa.."Carnivale" tsekattu? Ihan parhaita sarjoja mitä tiedän..