Parhaat TV-sarjat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hannibal
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Henkien Meri TV-sarja

Mua on takaraivossa naputellu muutama vuos sitten nelosella pyöriny britti sarja Henkien Meri, jossa oli tällanen yliopiston tutkija porukka, joka kävi aina selvittämässä jotain tosi far out juttuja. Must siin sarjas oli jotain tosi koukuttavaa ja olis kiva tietää jos tästä sarjasta olis DVD bokseja myynnissä. Ongelma tuleekin siinä etten muista yhtään mikä sen sarjan alkuperänen nimi oli. Koitin jonkun aikaa ettiä googlettamalla, mut eihän tosta mitään tullu.
Muistaaks kukaan mikä ton sarjan virallinen nimi oli?

Nimi oli Sea of Souls. :) Aika suora käännös, kumma kyl ettei muistunu mieleen. Mut joo, jos X-files tyyliset jutut lämmittää niin kannattaa katella noit jaksoja jostain. Noi tarinat on aina jaettu kahteen jaksoon, melkein kun elokuvia kattelis. Tosi hyvä sarja, harmi ettei uusia jaksoja enää tehdä. :)

1.Matlock 2.Matlock 3.Matlock jos joltain löytyy dvdnä olen valmis ostamaan. Parasta huumoria. Valkoinen rikas lakimies joka saa kaikki naiset ja köyhä naapuri joka ottaa turpaansa joka jaksossa.

1: Deadwood
2: Sopranos

Deadwoodista sen verran että harmi vaan kun peruuttivat neljännen kauden ja sarja jäin kesken :( muuten paras sarja mitä olen ikinä seurannut.

Yksi ylitse muiden, eli Rescue Me (Asema 62). Harmittavan harvoin mainittu tässä thredissä, ei taida sitten kaikkien makuun olla..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paljon on hyviä sarjoja eikä aika riitä katsomaan kaikkia. Ehkä parhaimmat mielestäni seuraavat

- Deadwood

- Family Guy

- Seinfeld

- The Shield

- Battlestar Galactiga

- Lost

- Trailer Park Boys

- OZ kylmä rinki

Futurama! Huomenna alkaa uusi kausi (6).

Sama. Katsoin ensimmäisen kauden viimeisen jakso, ja sen jälkeen oikeasti syö miestä kun tietää että sarja lopetettiin. Miksi ihmeessä... paskempiakin sarjoja on kasoittain, enkä nyt näe että FlashForward oli erityisen kallis kuvata. Lostiinkin tuhlattiin miljuunia, ja se on aivan turhake.

Minä sain vasta nyt aikaiseksi katsoa sen ykköskauden viimeisen jakson. Ei tuollaisia lopetuksia saa tehdä. Vähän samanlainen kuin John Doessa (tuli joskus täällä nimellä Mies ilman nimeä tjsp.). Tuon nähtyäni vitutti entistä enemmän.

Parhaat on ehdottomasti

- Frendit
- Tankki täyteen
- Langalla
- Kylmä Rinki
- Band of Brothers

Frendit oon katsonut läpi enemmän kuin viisi kertaa, Tankki täyteen:stä osaan monista kohtauksista vuorosanat ulkoa, Langalla on täynnä mahtavia hahmoja, Kylmä Rinki on Kylmä Rinki ja Band of Brothers hakkaa useimmat sotaelokuvat 100-0

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom