Parhaat TV-sarjat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hannibal
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vastapainoksi Prison Breikeille sun muille hömpötyksille tällä hetkellä telkusta näkyvät loistavat:

Sydämen asialla (Heartbeat) ja Jeparit (The Job)!

Itse en tv-sarjoja juurikaan seuraa, mutta Frasier muodostaa tästä poikkeuksen. Aiemminhan sarja näkyi ykkösellä, nykyään taitaa nelonen pyörittää? Aivan loistelias sarja, vielä kun saisi hankittua boksina aivan alusta viimeiseen tuotantokauteen saakka. Itselle ainakin alkupään jaksot iskee vielä vähän enemmän, vaikkakin uudemmatkin ovat laatuviihdettä.

Vastapainoksi Prison Breikeille sun muille hömpötyksille tällä hetkellä telkusta näkyvät loistavat:

Sydämen asialla (Heartbeat) ja ...

Tämä on kyllä paras sarja mitä telkkarista tulee. Syyskuussa alkaa uudet jaksot. Tai siis sellaiset mitä ei vielä Suomessa olla nähty.

Pako, Sydämen asialla, CSI:t, Salkkarit, 24, House... Onhan noita. Talvella katson enemmän telkkaria, kesällä tulee vaan katsottua salkkareiden kesäuusinnat ja illalla tulevia sarjoja.

Ehdottomasti Penn & Teller: Bullshit!

Onneksi alkoi taas JIMillä. :hyvä:
Uusintoja tosin nii itse ainakin nähny jo :S

Ite odottelen et jenkeis alkais Dexter, Prison Break, Heroes ja joku viel oli ei näitä kaikkii voi muistaa..:D
Salkkarithan nyt tulee aina vakoiltuu netistä ku 20min ihan ok viihdettä ja koko kesän nauhotellu Serranon perheitä niin niitäkin katellu kun kerkee.. Vois käydä anttilasta ostaa ne 1-3tk 75e ku en oo nähny :P

Kaksi ylitse muiden Smallville ja Entourage.
Sopranos ja simpsonit on myös ihan jees.
Family Guy:ta oon nähny pari jaksoa ja se vaikutti hulvattomalta. Pitää varmaan laittaa himassa lataukseen, kunhan ehtii..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ehdottomasti parhaat ovat Desperate Housewives, Dexter, Ugly Betty, Gossip Girl. Heroes on kuitenkin parhaista parhain. :haart:

Lisäksi katson lukuisia sarjoja, joihin olen myös melko koukussa, mutta ne eivät yllä silti ihan listan kärkeen :rolleyes: Miten niin olen tv:n uhri.

Itse tulee kateltua pakoa, salkkareita, simpsoneita ja sydämen asialla. Kesällä en kato telkkarista oikein mitään mutta nyt kun alkaa kelit taas kylmentyä niin jumittuu aina illaks sohvan ääreen. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom