Parhaat TV-sarjat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hannibal
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
scifi:
-x-files (salaliittoteoriat :kippis1: )
-babylon 5 (Juonenkehittely aivan uskomaton)

huumori:
-Fast Show (Orgazmo Gizmo!!!!)
-Futurama
-Southpark (On aika vaikea uskoa että puritaani MTV3 näyttää enempää tuotanto kausia)
-Hale&Pace
-WWE
-Conan O´brian
-Big train

Englannista tulee kaikkein parhaimmat sketsisarjat paitsi Studio Julmahuvi.

Draama
-Oz
-Hyvä olo ja Fit4you

OZ on kyllä hieno sarja. Simppeli perusidea, mutta silti niin mielenkiintoista seurattavaa. Henkilöhahmot uskomattoman hyviä. Harmillista että siitä on tullut jonkin verran semmosta perus ennalta-arvattavaa pskaa. Tai ainakin viimeinen kausi oli osaksi sellaista. Sopranos on toinen hyvä, mutta ei minun arvoasteikolla yllä kuitenkaan OZ:in tasolle. Harmillista on, miten harvassa hyvät sarjat on. :(

Originally posted by Hannibal
Itse seuraan TV-sarjoista oikeastaan ainoastaan Sopranosit. Onhan ne kertaalleen jo katsottu, mutta paranevat vain uusintoina. Siinä on viimeisen päälle väkevä, elämänmakuinen ja huolella tehty TV-sarja. Henkilöhahmot syviä kuin Grand Canyon.

Näin! Hannibalilta nappiin osunut kuvaus ko sarjasta! Mitään muuta sarjaa en itekään seuraa, mutta Sopranosin aikaan mua ei saa häiritä, äänet tulee hifivideon ja stereoiden kautta (mahtavaa Ney Jerseyn italogangsterienglantia ja huippuhyvin valittu/sävelletty musiikki!!), järkkään hyvissä ajoin niin, ettei tuu vessahätä eikä nälkä eikä muita häiriöitä. Nojoo, tuli ehkä vähän liioteltua, mutta sinne päin :D

Sekin hyvä puoli Sopranosissa on, ettei tuu liian myöhään. Esim. Oz saattaisi olla hyvä, muttakun kilttien poikien nukkumaanmenoaika on jo aiiiikoja sitten mennyt silloin kun se tulee ;)

Ainiin, joskus kun muistan (tai on aikaa) katon myös Farscapen (Metalmanko sitä suositteli? on kyllä aika hyvä scifisarja, vaikka B5 oli ehkä himpun parempi) ja Simpsonit satunnaisesti.

- CSI
- Oikeus ja kohtuus
- Hercule Poirot
- Prisma
- Avara Luonto
- Raw
- Smackdown
- Teho-osasto
- Uutisvuoto
Ja sokerina pohjalla:
- Millenium
- Babylon 5

Nykyisin ei tuu mitään tosi hyvää minun mieleeni.
Ehdottomasti paras mitä ikinä on tullut on TWIN PEAKS, siis aivan loistava sarja. X- Filesit oli myös ekoina vuosina erinomainen.

Sopranos on mullakin ehdoton ykkönen. Silloin istutaan ykköspaikalla, talossa hiljaisuus, usein hyvää viskiä pari paukkua ja muu maailma menettää merkityksensä.

Sopranos on pirun kova.
Simpsonit ja Enfieldin yritän kanssa aina kattoo.

Oz oli aikoinaan paras, mutta sekin muuttu loppua kohti aika saippuaksi. Adebisin (vai mikä se iso naapuri oli?) pitäis herätä henkiin riehumaan niin tulis toimintaa. Jos joku haluaa nähdä ihmissuhdepillitystä niin kattokoon sitten kauniita ja rohkeita.

Sledge Hammeria ja Miami Viceakin tulee usein katottua nostalgia/huumorimielessä.

edit: Nii joo, mähän näin untakin, että käytiin Sopranosin Tonyn kanssa pistämässä kaupunki järjestykseen. Että on kai se jonkun säväyksen antanu.

Sarjoja mun makuuni ovat (kaksi ekaa ovat ikävä kyllä ainakin tällä hetkellä loppuneet).
Tietääkö kukaan milloin mahdollisesti tulee uusia jaksoja?

-SINKKUELÄMÄÄ
-Rimakauhua ja rakkautta
-Salatut elämät

Vanhoista sarjoista mieleen on ehdottomasti jäänyt Twin peaks
:kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tällä hetkellä pyörivistä:
C.S.I
Frendit
Simpsonit
Selviytyjät:rolleyes:
Sopranos
Vintiöt

Muut:
OZ
Futurama
Kummelit
South park:D

Eilen alkanut "Aina mieleessä" oli positiivinen yllätys. Kakkoselta tulee mieleen myöskin eilen mennyt "Remontti":kippis1:

X-files (loistavat näyttelijät, hahmot, juoni, musiikki, jne...)
Lexx (rajoja rikkovaa kummallista ja hauskaa scifiä)
Farscape (ihan kivaa scifiä hyvillä henkilöhahmoilla, vaikkakin toistaa itseään)
Oz (testosteronia tihkuva ja viihdyttävä laatusarja)
South Park (ronskia huumoria kieli poskessa -asenteella)
Simpsonit (klassikko, jonka taso ei ole laskenut)
Futurama (taattua Simpsons huumoria tulevaisuudesta)
Monty Python (edelleenkin paras sketsisarja maan päällä)

Eipä juuri nyt tule muita mieleen...

Enpä juurikaan televisiota katso (ei vaan huvita, tottu hyvin elämään ilman kun olin tossa pari kk televisiotta). No nyt kuitenkin löyty eräs sarja ylitse muiden!!! Mulla näkyy himassa tän kuun ajan Cartoon Network ja sieltä olen katsellut ,aina kun vaan olen sopivasti ollut himassa, maailmankaikkeuden ehkä parasta piirrettyä (pl. simpsonit ja maantiekiitäjä) eli Tom&Jerryä...se rulettaa!!!

-OZ ihan sika hyvä! Oon missannu vaan yhen jakson
-Simpsonit
-Frendit

Onhan niitä muitakin hyviä, joita kattelee mieluusti, mut noi jyrää!!! En paljonkaan kattele mitään draamasarjoja, vaan lapsenmielisenä kaverina huumori uppoo:D!

Frendit, Seinfeld, Simpsonit ja Sledge hammer
Muita sarjoja ei nyt mieleen muistu, mut noista sarjoista tulee varmaan joka jakso katottua.

MacGyver? Näytetäänkö sitä vielä jollakin (mainos)kanavalla. Miulle se on jo historiaa, mutta tunnustan, että olin ssuurri Ihmemies-fani. Nykysaippuoita en katso, mutta kun Dallasin (kaikkien saippuoiden äiti) näyttivät uusintana joku aika sitten, katoin kaikki jaksot miinus kaksi.

Nyt tulevista sarjoista suosikkini:
- Uutisvuoto
- Frasier
- lauantai-illan englantilainen poliisijännäri (Poirot, Hetty ratkaisee, Midsomerin murhat)
- Avara luonto
- Hovimäki (jatkuu taas tässä kevään kuhjussa)
- Heikoin lenkki

Eipä muuta tule mieleen. Raid oli tietysti kotimaista huipputuotantoa. Aikoinaan olin ihan lätkässä myös Hercules- ja Xena-sarjoihin.

BULTTIBOIS

aake kalliala ja pirkka pekka petelius.....parasta huumoria...siitä on kyllä aikaa kun se tuli tv:stä

Babylon 5
Star Trek: Next Generation
Band Of Brothers
Futurama
Simpsonit
MacGyver
Frendit

Sarjan minkä toivoisin näkeväni on Jeremiah, sama tekijä kun tuossa Babylon 5 eli J. Michael Straczynski. Jos jotain kiinnostaa niin käykääpä kattoon http://www.jeremiah.tv/ .

Suositut

Back
Ylös Bottom