Parhaat TV-sarjat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hannibal
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Parhaita mun mielestä:

- Family Guy (maailman paras sarja, jaksoi naurattaa myös kaikkein vaikeimpina hetkinä!)
- Prison Break
- Futurama
- Oz
- Shield
- Lost

Rooma
Shield
Asema 62
Lost
Simpsonit

Melko uusista sarjoista Dexter:in eka tuotantokausi oli hyvää settiä. Jenkeissä tais loppua tuo kausi joulukuun tienoilla.

During the day, Dexter Morgan is a jovial employee in the Miami Metropolitan Police Depoartment's crime lab, but his meticulously crafted life masks his true nature. In reality Dexter is a disciplined and murderous psychopath (a self-admitted "monster"), and he slakes his bloodlust at night by carefully killing the serial killers he tracks down during the day. Based on the novels (Darkly Dreaming Dexter)

:rock:

-Heroes
-Simpsonit
-Dexter
-Jericho
-Lost
-Scrubs
-House

ja nyt sain katottua ekan jakson raines -tv sarjasta ja ihan katottavalta vaikuttaa..

Mä pidän CSI- formaatista kauhiasti. Se on hyvä, miten vaikeatkin asiat kerrotaan niin hienosti, että tyhmä katsoja keksii ratkaisun ennen superpoliiseja. "Mä tiesin, että se tikku oli vanhan ladon katosta, kun kato ne poliisithan kaivo sillon sieltä kaikenlaista esiin.".

Vähän tietty tympii se, että ne poliisit on niin superkyttiä. Ensin he tutkii rikospaikan, sitten he suorittaa kuulustelut ja lopuksi menevät vielä itse pistoolit pystyssä pidättämään epäillyt.

Kuka suorittaa rikospaikkojen tutkinnat, jos rikospaikkatutkijat ovat jossain suorittamassa haastatteluja tai väijytystä tai pidätystä??

no...
lost
prison break
supernatural
viva la bam
jackass
o.c.
simpsonit ja soutpark
ja vaikka mitä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pelkästään ton takia en tota sarjaa katso, eikö ne jumalauta osaa tehä yhtään elokuvaa tai sarjaa missä ei näyttele laura malmivaara tai samuli edelman yms. perusnäyttelijät.

Juuri näin. On se kyll ihan hirveetä paskaa muutenkin. Kuolaa, huutamista ja kiroilua koko sarja. Tai on ollut näin, kun olen sattunut vilkaisemaan.

Oon yrittänyt aina kun muistan sunnuntaisin kääntää subille. Sukuvika, aivan loisto sarja.:rock: Tobias ja Gob :whip:

Toi 4:lla alkanut Irtiottoja vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta
Paljon entuudestaan tunnettuja suomalaisia näyttelijöitä mukana.

Onhan toi jo kertaalleen televiissiosta tullut ja silloin kattelin jokaisen jakson. Tykkäsin kyllä.Alkupään jaksoissa tuntui että vähintään yhet kyöstit pitää heittää per jakso:)

Juuri näin. On se kyll ihan hirveetä paskaa muutenkin. Kuolaa, huutamista ja kiroilua koko sarja. Tai on ollut näin, kun olen sattunut vilkaisemaan.

Alku oli lupaava, mut sit meni vähän skitsoiluks ja sekoiluks

Onhan toi jo kertaalleen televiissiosta tullut ja silloin kattelin jokaisen jakson. Tykkäsin kyllä.Alkupään jaksoissa tuntui että vähintään yhet kyöstit pitää heittää per jakso:)

Joo muistinkin et oon nähnyt ainakin pätkiä tosta aiemmin,
Se kun Edelmann kivitti ikkunoita oli hyvin muistissa:D

Nyt vasta tuli katsottua Sleeper Cell 1. kausi. Erinomaiset musiikit, sopivan rauhallinen kerronta. Miinuksena ohuet ja teennäiset ihmissuhdekuviot, mutta eipä kyseessä mikään ihmissuhdedraama olekaan. :thumbs:

Edit: Irtiottoja on ihan helvetin hyvä suomalaiseksi sarjaksi. Tuli aikoinaan ostettua se DVD:llä ihan vain vastaavanlaisen tuotannon tukemiseksi.

South Park (cartman on vitun kingi!)
Huonosti käyttäytyvät miehet
Salatut elämät
Simpson
Frendit

Suositut

Back
Ylös Bottom