Parhaat suomi-rap biisit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rosteri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onhan noita, mutta siis ihan reilusti sanottuna sitä paskaa on monta kertaa enemmän kun oikeesti hyvää suomihoppia. Voittaja on silti KCMD mafia.

Eevil Stööllä on dvd, keisitty mda-läptoppi, mallichiksillä on Eevil Stöö vhs-videot ja pieni toppi...

tää paukkuu niinku bodauslaulun kuuluuki, mä pumppaan rautaa kunnes meen ihan uuvuksiin, kaikki mun kaverit, jotka on jääny proteiiniin koukkuun, pistä ilmaan heiluu sun salihousut ..

"Starana olo ei välttämättä vaadi leveilyy televisiossa,
mäkin näyttelen suurta osaa kaljakaupan inventaariossa," -Petos

"rimit on kuulemma aika negatiivisii
ehkä snadisti,
mut mä vihaan jokaista kusipäätä tasapuolisesti
siis vittuun rasismi,
aatteet vasemmal saletisti
mut liian flegis aktivismiin,
ja oon pasifisti
mut kyl sitä mieltä et tukarit pitäs listii,
en mikään nisti,
mut taipumust alkoholismiin,
kaulas ei ristii,
mut vittuun voi painua satanismi,
underground-artisti,
syvält Kalliost,vihdoinkin cd:n ulos pisti,
silkil riskil et odotettavis on skenefilosofiaa helvetisti,"
-Petos

"Mun mielikuvitus on kuin pieni jumitus,
THC tekee tepposen,
oon yhtä lepponen,ku Lipponen,
vaik välil muisti hakee suoraa mallii Kekkoselt,
Hetkonen, diggaakohan Funi must?,
vaikkei mulla oo millii,
niin silti oon chilli,
Asan riimis nipin punnitust,
älä heitä hukkaan kukkaa,
pistä se fikkaan sukkaan"
-Huge Lucifer

tai sit toi mun sigu

Ps.väittäisin että Huge Lucifer on vielä parempi riimittelijä kuin Notkea Rotta.....Miehen tuotoksiin voi tutustua vaikka ILS:n Kalma levyllä tai Fiilis Katos levyllä

armomurha oli kova sana ja vielä lupaavakin kunnes lopetti. armomurhaa ennen toimi nimellä uupunut taimi. kivenkovaa bätlee ja servausta.
eino antiwäkki on myös tutustumisen arvoinen. agressiivista ja ehkä sairastakin läppää, mutta hauskaa kuitenkin .....

okei se on yks ja kaks, ku mä tsekkaan mikkii
ulosanti on slickii ku väännetään uniikkii musiikkii
Setä o suomilyriikka solisti, viikonloppu alkoholisti
jolle aina maistuu piña colada ja Long Island ice tea
sex on the beach, vois bloody maryki alas tippuu
mä dikkaan valkovenäläisii, muut ryssät painukoon vittuun

- Setä Koponen

"Sikariporras sumplii meitä vastaan kabineteissa,
hyvinvointivaltion perusteet kateissa,
mielenterveys puristettuna napeissa,
kuka hyötyy,
et KELA:n korvaus kemikaalit meidän tajuntaan syöpyy"

-Steen1

-jo pelkästään toi laini antaa enemmän ajattelemisen aihetta, kuin kaikken maailman Antti Tuiskut, Justin Timberlaket sun muut pop-paskat yhteensä:rock: :piis:

Ritarikunnan pojilla on todella taitavaa riimittelyä, kuten myös Notkealla Rotalla. Muita hyviä setittäjiä ovat Memmy Posse (Saa taas kunnon viikonloppu-fiilikset päälle :kippis1: ) , Tulenkantajat ja löytyypä Skandaaliltakin (menee enemmän läpällä kuunteluksi) muutama hyvä biisi.

edit - Meinasin unohtaa Raptorin :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Suomi räppii en diggaa, mut ihan duunikaverii kannustaen katsokaa te räpin ystävät Ils,n tuotoksia mikseristä tai nim merk huge lucifer

Suomi räppii en diggaa, mut ihan duunikaverii kannustaen katsokaa te räpin ystävät Ils,n tuotoksia mikseristä tai nim merk huge lucifer

Ehkä kovinta Suomes.....ainakin yks kovimmista....

Nimimerkillä: ILS - Rigor mortis

mikseri.netistä Mc Mane - Pakko jatkaa (remixed)

Ihan saatanan hyvää settiä taas mikseristä, pistäkääpäs hyviä bongauksia sieltä muutkin.

Kiitoksia, löysin tämän threadin kautta Notkean Rotan, Rohtori Laineen ja Masala Swatin TODELLA hienoja biisejä. Itse olen sitä mieltä että Suomen taidokkaimmat räppärit on kyllä ehdottomasti Skandaali ja Notkea Rotta.

Onko muuten laadukkaita Tampere - räppäreitä ? Nuera ainakin on, mutta niiden matskusta en niin välitä. Sanokaahan jotain laatubiisejä Mansen räppiskenestä jos on tietoa, kiitos !

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom