Parhaat suomi-rap biisit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rosteri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Itse en voi olla ihan varma onko biisi oikeesti niin hyvä vai johtuuko se osittain hyvin tehdystä videosta, mutta kuitenkin.

Vähän tuntuu, että kaveri jopa toistaa itseään, mutta kai tätä kuvaamaan sopisi vielä sana:"Solid".

Itse sanoisin että paras suomeksi tekevä suomi-rappari.

En nyt oo aivan varma kuuluvatko tänne, kun kielenä ei ole suomi, mutta suomalaisen tekemiä kuitenkin. Ja Redrama nyt varmaan pisimmälle pääsyt suomi-rappari yleensäkkin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Puhumattakaan siitä että odotanko Henrin uusinta Eurocrackia, sillä olen nuo kaikki aikasemmat on koluttu niin läpi kaikkine mahtavuuksineen, aion myös mainita pari päivää sitten löytäneeni kappaleen joka tuli itselleni kyllä täysin yllätyksenä.

Ihan mahtava, ja täysin virheetön kappale mielestäni. Ja video on mystisyydeltään ihan itseeni kolahtava.
Katsokaapas!

En oo Räpin ystävä mutta Paleface iskee!

Siinä muutama artisti, joiden tuotantoon kantsii tutustua, mikäli tykkää ajatuksia herättävistä ja kantaa-ottavista räbäytyksistä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Löytyiskö keltään mistään vanhalta poltetulta cd:ltä Mc Teippinenää ja Super Anaalia? Lyriikat meni jotenkin näin: Teippinenä:

Se on teippinenä tässä, setittämässä
Miten asiat oikeen olikaan elämässä?
Älä pistä irkkikiin ku alat kuulla tät träkkii jne.

Super anaali:

Moi, mun nimi on anaali
Tai oikeastaan super anaali
Mun paras kamu on tää läskimo
Se on oikeestaan tosi komee
-
Koitin tullin läpi livistää
Mun perseessä oli banaani
Se ois ollu meloni
Mut koitin sivistää

Oon yrittäny ettiä noita, mutta ei löydy.

Ps. :D

Eipä ollu hetkeen tullu kuunneltua tätäkään. Aivan helevetinmoinen biitti vieläkin! Paha sanoa nyt vuonna 2014 paljon on mukana nostalgialisää, että tämä kuulostaa niin hyvältä.

Perkele, että Olarissa osattiin 2000-luvun alussa tehdä hyvää rataräppiä.

Ja siitä taas Kajaanilaista räpäytystä. Taso on pysynyt samana, ainakin keväällä ilmestyneestä LPstä päätellen, tausta muuttuneet toisin enemmän Länsirannikkon taustoihin, vinkunaa ja muutenkin Nortenas tunnelmaa taustoissa.

Perkele, että Olarissa osattiin 2000-luvun alussa tehdä hyvää rataräppiä.

Ja siitä taas Kajaanilaista räpäytystä. Taso on pysynyt samana, ainakin keväällä ilmestyneestä LPstä päätellen, tausta muuttuneet toisin enemmän Länsirannikkon taustoihin, vinkunaa ja muutenkin Nortenas tunnelmaa taustoissa.

Tähän uudempaa Olari-räppiä:

http://youtu.be/s8hxfK4YcVg

Ei tuo nyt mitään Mc Taakibörstaa ole, mutta oikeinkin loistokasta.

Joku oli tuolla linkannut Solon ja Kossun Spessujopon, mutta suosittelen kaikille kuuntelemaan jätkien freestylejä.

Tästä esimerkki:

http://youtu.be/hCGw-gIWAdA

Uppoo aika lujaa.

Ei voi sanoo biisi, mutta paras skitti mitä ikinä kuullut :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Pistetään ny joku biisikin. Tuo Iivo on kyllä suomen parhaita tuottajia, ihan liian aliarvostettu. Suosittelen tutustumaan, jos jotakuta vielä kiinnostaa kunnon suomiräp (ei se nykyajan suoliträp tai nuo jvg:t ja cheekit, hyi mitä paskaa!).

Siinä on melkonen taideteos. Suomen Eminem kyllä tällä raidalla. Sairaan hyvä biisi.

Tarviiko edes sanoa mitään?

Aika elämäm_koulu-meininkiä, mutta joku tuossa iskee silti. Biitti on helmi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom