Parhaat stand up-koomikot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pecman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Bill Hicks täällä on muutaman kerran jo mainittu. Katsoin juuri Revelationsin ja oli kyllä hauskoja juttuja ja hyviä salaliittoteorioita. :D :5:
Menee kyllä munkin top 5-listalle! :rock:

Demetri Martinin huumori muistuttaa aika paljon Mitch Hedbergiä. Muutenkin helvetin lupaava nuori koomikko.

Comedy Centralin Stand-Up ohjelmassa on tullut paljon hyviä koomikoita nähtyä. Kannattaa etsiä käsiinsä maaliskuussa em. kanavalta tullut Roast Of Jeff Foxworthy. Ohjelma on insult-fest tyyppinen eli vierailevat koomikot ynnä muut henkilöt morkkaavat Jeffiä ja toisiaan. Jutut ovat todella hyviä, ja monesti myös aika härskejä. Jeff Foxworthy on yksi menestyneimmistä koomikoista kautta aikain, ja on myynyt miljoonia levyjä.

Mukana:

Blue Collar äijät eli Ron White, Larry the Cable Guy ja Bill Engvall, lisäksi Denis Leary, Greg Giraldo, Nick DiPaolo, Lisa Lampinelli, Colin Quinn ja muita vieraita.
:5:

Sekä paras George W. Bush imitaatio mitä olen ikinä nähnyt. :D

Päätin tutustua kolmen kuuluisimman mustan koomikon Chappellen, Chris Rockin ja Eddie Murphy:n Stand up pätkiin. Kullakin löysin kaksi pätkää.
Chappellen "killing them softly" ja "For what it worth" oli aika hervottomia. Erityisesti jälkimäisessä oleva pankkivankitilanne, jossa koditon masturboiva kaveri aiheuttaa hysteriaa bussissa. :lol2:
Murphyltä "Raw" ja "Delirious" ja Rockilta "Bigger and blacker" ja "Never scared".
Murphyä en ole koskaan hauskana pitänyt, mutta saas nähä mitä saa.

Viimeaikoina tullut kateltua paljon stand-upia, Comedy Centralin esiintymisiä ja sitten spesiaaleja myös. Seuraavista jotkut on jo mainittu tässä thredissä, mutta tämän hetken suosikit:

Denis Leary
George Carlin
Carlos Mencia
Adam Ferrara
Lewis Black
Harland Williams
Jeremy Hotz
Vanessa Hollingshead
Lisa Lampinelli
Nick DiPaolo
Dane Cook
Corey Holcomb

Edit: niin ja Comedy Central Roast Of Pamela Anderson kannattaa tsekata, hyvää juttua riittää.

Muistaako kukaan talvella/keväällä Conanissa vieraillutta koomikkoa. Olisko ollu silmälasit ja sellanen ihme "kanttori-kampaus". Näytteli mm. jotain ranskalaista eksistentiaali-lokkia ja kiemurteli koko esityksensä ajan. Kuka tää heppu oli?

Billy Connolly on myös aika mainio...

Lee Evans pitää lisätä. Briteissä joka toisessa taloudessa näyttäisi olevan DVD Lee Evans Live at Wembley. Monet kerrat tullut katsottua se läpi ja aina mä nauran itseni hölmöksi.

Kroisos, Jim Gaffigan?
Jaki_, 3 tunnetuinta mustaa koomikkoa eikä Richard Pryoria joka on sentään valittu monesti parhaaksi koomikoksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Millaista juttua tuo Jim Gaffigan vetää? Sisko on tulossa käymään täällä rapakon takana vierailulla ja ois kiva viedä hänet katsomaan stand up -komiikkaa. Gaffigan ois just tuolloin Tempe Improvissa naurattamassa ihmisiä. Maksais $17 illallinen tuolla ja toki se esitys kuuluu samaan hintaan. Mitä ootte mieltä, kannattaisko mennä katsomaan? Oon aika vähän itse kattonu noita.. Pablo Francesco ja Dave Chappelle on semmoisia nimiä joiden muistan itteeni ainakin naurattavan. Mietin lähinnä että jos tulee jotain hankalaa poliittista tekstiä yms. niin tuo on ihan rahanhukkaa, mutta jos juttu on yksinkertaisempaa ja helposti ymmärrettävää niin vois mennäkin katsomaan.

On helposti ymmärrettävää ja kannattaa mennä. Tosin olen vain pari kertaa Conanissa nähnyt, mutta hyvin on uponnut.

Aikaisemmin tässä ketjussa on kuvailtu näin:
Jim Gaffigan (tarkkaavaista itseironiasarkasmia)

Kroisos, onks tää Emo Philips se jäbä?

http://www.comedy-zone.net/standup/comedian/pq/philips-emo.htm

Edit. Kannattaa muuten lukea nuo "Emo Philips Quotesit" tuon profiilin yhteydestä. Tämän kaverin mieli toimii oudon hauskasti... :lol2:

Sample: "I love to go down to the schoolyard and watch all the little children jump up and down and run around yelling and screaming. They don't know I'm only using blanks."

Joo, mulle selvis eilen, et Emohan se oli. Aika hauskoja videopätkiä sen sivuilla.
Härskejä juttuja löytyy..

Conanissa selitti jotenkin näin, että naiset pitävät kohteliaista miehistä. Hänen deittinsä nimittäin ei ollut tyytyväinen, ku Emo oli jättänyt auton oven avaamatta..auto oli tosin jo aika syvällä vedessä.. :lol2:

Kannattaa tsekata tän vuoden stand up-tulokas Harri Landström. Vetää helvetin ehjiä settejä, eikä vaan yksittäisiä irtovitsejä, kuten monet finskit.
Ei ne kaikki parhaat VOI olla ulkomaisia!! :curs:

Faidra sanoi:
Millaista juttua tuo Jim Gaffigan vetää? Sisko on tulossa käymään täällä rapakon takana vierailulla ja ois kiva viedä hänet katsomaan stand up -komiikkaa. Gaffigan ois just tuolloin Tempe Improvissa naurattamassa ihmisiä. Maksais $17 illallinen tuolla ja toki se esitys kuuluu samaan hintaan. Mitä ootte mieltä, kannattaisko mennä katsomaan? Oon aika vähän itse kattonu noita.. Pablo Francesco ja Dave Chappelle on semmoisia nimiä joiden muistan itteeni ainakin naurattavan. Mietin lähinnä että jos tulee jotain hankalaa poliittista tekstiä yms. niin tuo on ihan rahanhukkaa, mutta jos juttu on yksinkertaisempaa ja helposti ymmärrettävää niin vois mennäkin katsomaan.

Mä lähtisin ainaki välittömästi kattoon jos ois mahis. Melko rentoa läppää heittää, ollu monta kertaa Conanissa. Viimeks Conanissa puhu paljon ruuasta...

Mikäs se yksi äijä on, joka vierailee vähän väliä Conanissa? Sellainen vanhempi pullukka rillipää, joka selittää niin pirun tohkeissaan että tärisee? Jutut ei ehkä aina ole maailman parhaita, mutta se prosessi millä sanat tulee ulos on mykistävä :)

Chapelle toimii haastateltuna, mutta on liian vetelä lavalle.

Robin Williams ja Eddie Izzard on kyl aivan guruja.. pitkät showt ja kaikki taivaan ja maan väliltä saa pilkkaa niskaan. Esim. Dave Chapelle keskittyy mun mielestä pikkusen liikaa siihen musta mies- rasismiin.. ainakin mun mielestä!
Yhen stand up- shown oon nähny Zach Galifianakisilta ja se oli kans aivan loistava! Myös The Office- sarjan Ricky Gervais on tehny pari hyvää Stand Up-showta.. ja tottakai Pablo Fransisco naurattaa kerta toisensa jälkeen.

D.Yates sanoi:
Mikäs se yksi äijä on, joka vierailee vähän väliä Conanissa? Sellainen vanhempi pullukka rillipää, joka selittää niin pirun tohkeissaan että tärisee? Jutut ei ehkä aina ole maailman parhaita, mutta se prosessi millä sanat tulee ulos on mykistävä :)

Chapelle toimii haastateltuna, mutta on liian vetelä lavalle.

Take that back! :D Chapelle on loistava tossa uusimmassa videossaan For what's it worth.

Mm. runkkaava koditon ja Cum on my tv jutuista pelkkä muisto pistää naamalle törkeän hymyn :D

Pablo on loistava kans, mutta vaatii mulla ainakin muutaman kuukauden tauon että jutut naurattaa taas. Pitääkin kaivaa taas esiin toi Bits and pieces

Back
Ylös Bottom