Parhaat ruoka miksailut/sekoitukset

Ikä
38
Olisi kiva kuulla miten kaikki tekee ateriat mm. raejuustosta, rahkasta, puurosta, sekä muista omista sekoitukista. Lähinnä mitä laitetaan kyytipojaksi mukaan kun alkaa kyllästyttämään. No sanotaan ite alkuun, puuroon tulee laitettua marjoja (mustikoita, mansikoita). On kyllä kuultu että jotkut vetää aamu protksun puuron seassa :) raejuustoon oon alkanu käyttää ananas murskaa raikastaa makua ja on on parempi kun ei ole kuivaa. Rahka tulee vedettyy jonkun hedelmä/marja keiton kanssa (yleistä kyllä)

Toivottavasti jotkut saa jotain apuja tästä threadista ja olis kiva itellekki jos sais kokea jotain uusia miksauksia. :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näitä kyssäreitä lienee aikaisemminkin ollut, mutta itse vedän aina raejuuston jonkun marjakeiton kanssa ja rahkaan sekoitan kaakaota ja tilkka sokeria niin menee paljon paremmin alas. Aamulla mysliin tulee sekoitettua jonkin verran proteiinijauhoa. Tonnikala taas maistuu paremmalta kun laittaa mukaan vähän kurkkusalaattia.

Kolme munaa muusattuna (vielä lämpöisiä) ison raejuustopurkin sekaan ja ketsuppia perään... Oijjoiij kun on hyvää..

1/2purkkii r,juustoa,1/2purkkii tunaa öljyssä+3munaa(keitettyjä siis) joista kahdesta keltuaiset pois, sörssätään keskenään kun munat on vielä lämpimiä ja eiku syömään, nam. Halutessaan aivan pikkuripaus suolaa.

Tässä kunnon mössö treenin jälkeen :

Jauheliha, naudan, vähärasvainen, 100g
Quick&tasty (italian pasta) 300g
Tonnikala öljyssä(pirkka) 200g :rock:

781 kcal prot 77.6g hh 27,3 rasva 40,2

ja jos haluaa lisää hiilaria,pastaa lisää....... :hyper:

Iltapalana tykkään tämmöisen vetää:
0.5dl vaniljaa, vatkaimella kuohkeaksi vatkattua.
maitorahka 200g
Valion 40kcal 0.5-1dl makua antamaan siihen.

Kiva aina tuo nautiskella conania kattoen :) Maku mitä parhain.

Riisiä (keitettyä tietty) ja paistettua seitiä sotkee keskenään. Mukaan mausteet. Nopea, halpa ja ravintoarvoiltaan korrekti ateria! Makukin on ihan siedettävä...

Raejuustoa tulee laitettua lähes joka ruokaan koska se on aina ollut herkkua mulle. Jopa paljon ennen kuin tiesin sen ravinnepitoisuuksista mitään ja punttejakaan en kolistellut.

Parhaat miksit. Nopeaa ja helppoa.

1) Lämmittää semmosen valmis hernekeittopurkin (500g) ja sotkee siihen purkillisen raejuustoa.

2) Kaurapuuroa ja purkki raejuusto. Myös muut puurot käy. Kokeiltu manna-, riisi- ja kaurapuuro. Kaikki hyvää.

3) Joskus oon tehny leivän päälle levitettä johon oon sotkenu raejuustoa, keitettyä kananmunaa ja kevytleviä. Maistuu ihan munavoille ja leipien protsku pitoisuus paranee puolella ku pistää vähän reilummin.

4) Kun on on pitänyt iltapalaksi kehittää jotain vähähiilarista nii joskus on tullu sekoteltua maitorahkaa ja sprite lightia.

Oma hitti:

Euroshopperin raejuustoa 125g + Ehrmannin rahkaa 250g + Puolikas Granny Smith-omena (toinen puoli kelmuun ja jääkaappiin odottamaan seuraavaa settiä)
Mausteeksi kanelia...
Hyvää ja halpaa... :rock:

6point sanoi:
Kun on on pitänyt iltapalaksi kehittää jotain
vähähiilarista nii joskus on tullu sekoteltua maitorahkaa ja sprite lightia.

Toi on aika härö.. Täytyy koittaa.. Joku tanakampi rahka varmaa parasta tohon..? Esim. Pirkka tai Valio..?

Tulee syötyä jauhelihaa pastalla ja ilman. Myös pari tusinaa kananmunia menee viikossa.

Sheikkeriin rahkapurkki, sokrua 5-6 teelusikallista, pakastettuja, murskattuja mansikoita ja rasvatonta maitoa shaker täyteen ---> Sit sauvasekoittimella tms. sekasin, niin nam nam NAM (jopa) Mahtava välipala... Ja alas saa vanhaa ilmaisua hyväksikäyttäen jopa elävä Erkki...

Toinen ehdoton on paistijauhelihaa 500 g:aa pannuun ja sit keitetyt makrut sekaan... NAM NAM! (Aika perus-säätö, mut silti hyvää...)

Tätä seuraavaa miksausta en itse käytä, mut kaverit kehuvat: Eli otetaan jogurttia ja sit paloitellaan makkaraa sinne sekaan...hyvää kuulemma on... :D En vain itse ole uskaltanut vielä kokeilla...

parit nopeet välipalat tänne kans..
250g ehrmann rahka + 250g mansikkajugurtti + 2 banaania ja tehosekottimeen
ja
herne-maissi-paprika + tonnikalapurkki

Vähähiilarinen iltapala: 3munan valkuaista vatkattuna vaahdoksi,lisätään siihen 250g rahkaa ja tilkka funlight mehua,vaikka pari tippaa makeutus ainetta. Tulee kuohkeaa kun siihen on vatkattu nuo munat ja tietysti tosi hyvää! Sokeriton kaakaojauhe tai suklaan makuinen protskujauhe myös aika jees,tuon fun lightin tilalla!

Kunkkujen aamupala:

250g rahkaa
purkki ananasta (murskaa)
25g ion92
15g lesitiiniä
+ vitamiinit ja vettä.
Kaikki sekasin samaan astiaan. murska nesteineen päivineen!!
:rock: :thumbs: :5:

prot hiil rasva natrium kcal
48,2 27,5 14,96 108,6 457,85

250g rahkaa, 2 banaania, kourallinen maapähkinää, (200g danonea)

10 valkuaista kokoM, 2 banaania, n.2dl maitoa, rypsiä, (maltoa)

sami's chan original jo + 5v

maustettuuprotsukuu ,
sokeritonta mehukeittoo
maihtorahkaa
rypsii

pellavansiemenrouhet tai kauraa sen mukaan kun hiilarei haluuko hiilarei vai ei

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom