Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kraftwerk n sanoi:Vai niin. Mihinkäs se ruis unohtui?
Mulle toi ruis ei joka tapauksessa kuitenkaan jostain syystä sovi. Aiheuttaa ainakin täysjyvänä sellaiset ilmavaivat, että siitä ei ole enää
kaukana.Mä sain 6 jumbo patukkaa :DTuissi sanoi:8-9 patukkaa tosta tulee
Ei niitä uuniin laiteta, suoraan jääkaappiin.Amerikan Jeesus sanoi:Eli kuinka kauan näitä pitää kuumentaa uunissa ja millä lämmöllä.
Juoppo sanoi:Ei niitä uuniin laiteta, suoraan jääkaappiin.
Juu, sitä varten se kananmuna ei siihen oikein sovellukkaan...Amerikan Jeesus sanoi:Oikeesti?
Juoppo sanoi:Juu, sitä varten se kananmuna ei siihen oikein sovellukkaan...
Amerikan Jeesus sanoi:Enpä ole kokkipuolta käynyt joten en ala vastaankaan väittämään. Pitänee vain tilata proteiinit kotiin niin saa alkaa kokkailemaan.

Omskakas sanoi:Patukat säilyvät jääkaapissa muutamia päiviä, voit myös pakastaa niitä.
Counani sanoi:Siis että sitä suositeltiin zone-kirjoissa, vai että miksi sitä ei suositeltu? En muista ihan tarkkaan, mutta muistaakseni siinä ei rukihista puhuttu mitään. En tiedä miksi ei Searsille kelpaa Mulle toi ruis ei joka tapauksessa kuitenkaan jostain syystä sovi. Aiheuttaa ainakin täysjyvänä sellaiset ilmavaivat, että siitä ei ole enää kaukana.
astro sanoi:taitaa protsku olla tuossa se ainesosa mikä menee pilalle ensin? ainakin veteen sekoitettuna syntyy äkkiseltään omituisia aromeja. Saiskos noista mitenkään huoneenlämmössä edes päivän säilyviä? säilyyhän kauopalliset patukatkin mutta johtuuko se E-puun hedelmistä?
TJ314
Kraftwerk n sanoi:Ahaa, no sitten jos se ei sulle sovi. Otin vaan asiaan kantaa kun kyllä se Sears:kin sitä ruista suositteli. :thumbs:

Maapähkinät on terveellisiä, kunhan dieetissä on tarpeeksi omega-3 rasvahappoja tasapainottamaan pähkinöitten omega-6:sia. Yleensä suositellaan 2:1 suhdetta, joten kalaöljykapseleita naamariin.luumu sanoi:Mitenkäs tuo maapähkinälevite ja maapähkinä yleensä. Kuinka terveellistä se on?