Parhaat polvisiteet

Mitkäs on parhaat rätit mitä rahalla saa ja mistä niitä saa? Eli mistä saa parhaan hyödyn irti huomioiden, että ei tässä olla mitään 400kg kyykkääjiä. Sanotaan nyt niin, että otetaan nyt se kaksisataakin ensin. Olen katsellut vähän sillä silmällä näitä sling shoteja ja vastaavia, mutta mulla on sellainen kutina, että ne on tälle tasolle vähän turhan rajut. En sitten tiedä onko kutina oikea. Niin ja saisi olla mielellään IPF-hyväksytyt, vaikka ei musta taida ikinä kisaamaan olla, mutta varmuuden vuoksi ja tuntuuhan se kivemmalta puhua salituloksista mitkä on edes varusteiden puolesta vertailukelpoisia.

Saa täällä noista isoille miehille tarkoitetuistakin siteistä puhua ja vaikka siteiden käärimisestä. Mikä on paras tapa? Malanichev näyttää vetävän vain ihan perinteisesti polven ympäri turhia kikkailematta, mutta helvetin kireälle ja Lilliebridge taas vetää ensin normaalisti ja päälle vielä ristiin. Ei näistä ota selvää.

Mun mielestä Titanin goldline on paras, Slingshot mun mielestä turhaan hehkutettu. Polven alta alotan neljä kierrosta ja ristiin päälle, helppoa ja hauskaa.

Mun mielestä Titanin goldline on paras, Slingshot mun mielestä turhaan hehkutettu. Polven alta alotan neljä kierrosta ja ristiin päälle, helppoa ja hauskaa.
Mä itse asiassa katselin noita Fitnesstukusta, mutta onko noi oikeasti sopivat mun tasoiselle? Tähän asti en ole käyttänyt muita kuin muutaman kerran kokeillut jotain salilta löytyviä haistapaskasiteitä millä saa muutaman hassun kilon avun. Olen laittanut ne samalla tavalla kuin mikä sulla on tapana, mutta olen niin noob noiden kanssa, etten osaa kertoa miksi teen niin. Olisikin mukava saada vähän siitäkin keskustelua aikaan, vaikka aika hiljaiselta näyttää tällä hetkellä.

Saa täällä noista isoille miehille tarkoitetuistakin siteistä puhua ja vaikka siteiden käärimisestä. Mikä on paras tapa? Malanichev näyttää vetävän vain ihan perinteisesti polven ympäri turhia kikkailematta, mutta helvetin kireälle ja Lilliebridge taas vetää ensin normaalisti ja päälle vielä ristiin. Ei näistä ota selvää.

Itse en edes siteitä ole harkinnut käyttäväni, mutta yön pimeinä tunteina katsoin kerran tälläisen video. Tiedä häntä.

Itse en edes siteitä ole harkinnut käyttäväni, mutta yön pimeinä tunteina katsoin kerran tälläisen video. Tiedä häntä.
Näitä mäkin oon katsellut ja tiedän monta tapaa laittaa polvisiteet, mutta en tiedä miksi mun pitäisi laittaa ne siteet näin eikä noin. :D Ehkei sillä oikeasti ole edes juuri väliä ja jokainen tekee siten mikä vain tuntuu heidän mielestään olevan paras tapa.

Itse oon pitänyt ideaalisiteitä polvilämppäreinä jonku aikaa, koska tuhatvuotiaat neopreenit tuli tiensä päähän. Tykkään paljon enemmän löysistä siteistä kuin neppareista jotka pitää ängetä päälle, lisäksi siteillä on helpompi säätää kompressiota. Oon harkinnu red devilien ostamista, koska niitä mainostetaan pehmeimpinä ja varmasti ovat tällä käytöllä ikuiset. Ideaalisiteilläkin pärjäisi muuten, mutta kun ne on niin ohuet että tahtovat rullautua miten päin sattuu välillä. Kellään kokemusta polvisiteiden käytöstä lämppärinomaisesti?

Omaan jalkaan Titanin THP:t ovat olleet parhaat, mutta niissäkin on eriliaisia tuote-eriä ja ominaisuudet täysin erilaisia.
Paremmuusjärjestyksessä mun mielestä: THP, Signature, Titanium, RPM, Red Devil.

Kaikkein parhaat ovat olleet APT:n X3H ja Titanin Titanium Super+, mutta ne eivät enää kelpaa IPF:ssä.

Mulla olisi käyttämättömöt APT:t laatikossa, joista voisin luopua asevelihintaan.

Mikään ei mun mielestä ole "aloittelijalle" liian rankka side, koska kireydellä voi vaikuttaa kokonaisuuteen. Ja kireys on käytännössä the juttu polvisiteissä.

Mä vetelen ristiin niin paljon kuin saa. Perusteena on se, että se pitkittäissuuntaan vedetty side antaisi enemmän potkua, vaikka ei tällä liene kohtuutonta merkitystä. Opettele itsellesi hyvä tapa sitoa ja muuta sitä sitten, mikäli joku perustellusti osaa neuvoa kokeilemaan jotain muuta tyyliä. Tuskin kiloerot ovat älyttömät oli sitomistekniikka mikä tahansa, kunhan rätit ovat niin kireällä, että soi. Ja sen pitää tuntua jaloissa aivan järjettömän epämiellyttävältä. :)

Omaan jalkaan Titanin THP:t ovat olleet parhaat, mutta niissäkin on eriliaisia tuote-eriä ja ominaisuudet täysin erilaisia.
Paremmuusjärjestyksessä mun mielestä: THP, Signature, Titanium, RPM, Red Devil.

Kaikkein parhaat ovat olleet APT:n X3H ja Titanin Titanium Super+, mutta ne eivät enää kelpaa IPF:ssä.

Mulla olisi käyttämättömöt APT:t laatikossa, joista voisin luopua asevelihintaan.

Mikään ei mun mielestä ole "aloittelijalle" liian rankka side, koska kireydellä voi vaikuttaa kokonaisuuteen. Ja kireys on käytännössä the juttu polvisiteissä.

Mä vetelen ristiin niin paljon kuin saa. Perusteena on se, että se pitkittäissuuntaan vedetty side antaisi enemmän potkua, vaikka ei tällä liene kohtuutonta merkitystä. Opettele itsellesi hyvä tapa sitoa ja muuta sitä sitten, mikäli joku perustellusti osaa neuvoa kokeilemaan jotain muuta tyyliä. Tuskin kiloerot ovat älyttömät oli sitomistekniikka mikä tahansa, kunhan rätit ovat niin kireällä, että soi. Ja sen pitää tuntua jaloissa aivan järjettömän epämiellyttävältä. :)
Mihin otan yhteyttä jos haluan noi APT:t? Ei sillä IPF-sopivuudella nyt niin suurta merkitystä ole jos saa hyvät siteet hyvään hintaan. Mitä mä noita salin siteitä olen käyttänyt, niin olen vetänyt kireälle juu, mutta ongelmaksi tuntuu muodostuvan se ettei veri kierrä ja jalat puutuu. Koita siinä nyt sit kyykätä.

Itse oon pitänyt ideaalisiteitä polvilämppäreinä jonku aikaa, koska tuhatvuotiaat neopreenit tuli tiensä päähän. Tykkään paljon enemmän löysistä siteistä kuin neppareista jotka pitää ängetä päälle, lisäksi siteillä on helpompi säätää kompressiota. Oon harkinnu red devilien ostamista, koska niitä mainostetaan pehmeimpinä ja varmasti ovat tällä käytöllä ikuiset. Ideaalisiteilläkin pärjäisi muuten, mutta kun ne on niin ohuet että tahtovat rullautua miten päin sattuu välillä. Kellään kokemusta polvisiteiden käytöstä lämppärinomaisesti?

Mulla on yhdet sellaset idealsiteen väriset löysät siteet, joita käytän esim. etukyykky tai nopean palautuksen reeneissä. Pidän niitä siis koko reenin jalassa, on mulla myös SBD lämppärit mut en tykkää pitää niitä pitkään. Kyllähän esim. Venäjän p- nostajilla näkee välillä löysiä siteitä reenivideolla. Mut sinänsä voin sanoa et olen 90-luvulta lähtien kyykännyt aina siteillä. On ollut keltaraitaa, punaraitaa, crainsia ym. Nyt on Titanin gold linet ja DOMSin heavy dutyt. En tykkää liian jäykistä, esim. sportkraftit ja yhet APTt oli liian jäykät, mutta tiukkaan tietysti vedetään kisaan tai omiin isoihin rautoihin.

Kiitos, Vieraissa. Sain polvisiteet postissa ja täytyy sanoa, että on sitten hiukan jäykkää kamaa. Täytyy alkaa ihmetellä mikä olisi paras tapa noiden laittamiseen ja kokeilla eri tapoja. Näissähän on paljon vähemmän varaa kuin sellaisissa mitkä venyy kilometrin pituisiksi ja mitkä saa vetää kymmenen kertaa ympäri ja sieltä ja täältä ristiin ja saa vielä vaikka solmuun jos haluaa. Mutta tämä jäykkyyshän ei ole ollenkaan huono asia. Ei ne venyvät mitään autakaan.

Back
Ylös Bottom