Parhaat ''murharäppi biisit''

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tupac Shakur kielsi jyrkästi tekevänsä Gangstaräppi.

myös lause "I ain`t a gangsta rapper" kertoo paljon

Sheek Louch-Mighty D-Block(feat.Jadakiss,Styles P & J-Hood) :curs:

Itselle tippuu aina ja ikuisesti (mitä tässä ei olla vielä mainittu) on Ice Cubedin Predator levyltä biisi WICKED. Se on sellanen kestosuosikki mulla ettei paremmasta väliä. Jos haluu kuulla tylyn biitin niin se on tässä.

Nojoo, tein tässä niin että imuttelin suurimman osan noista mainituista biiseistä ja ei ne kyllä hirveen "murhalta" vaikuttaneet. Mielestäni Wicked kuulostaa enemmän murhalta kuin nuo biisit yhteensä. Musiikillisesti siis, että millanen viba siitä paistaa läpi. Sanoihin en tutustunut.

muffy sanoi:
Musiikillisesti siis, että millanen viba siitä paistaa läpi. Sanoihin en tutustunut.

Itse en taas tykännyt tuosta Wickedistä.

Limp Bizkit feat. DMX, Redman, Method Man - Rollin´(remix)

Ok, kyseisessä biisissä on Limb Bizkit, mutta kun taustat on kunnossa niin ei Fredinkään ininä haittaa. :rock:

Höh. Wicked on niin murhaa kun voi olla. Makuasioita tietenkin. Parhaan säväyksen tekee kun näkee ton musavideon, murhafiikset tulee välittömästi...

Fred on niin nolo nulikka että se ei ole 3 Dollar Billin jälkeen tehnyt mitään fiksua.

Kraftwerk n sanoi:
Itse en taas tykännyt tuosta Wickedistä.

Limp Bizkit feat. DMX, Redman, Method Man - Rollin´(remix)

Ok, kyseisessä biisissä on Limb Bizkit, mutta kun taustat on kunnossa niin ei Fredinkään ininä haittaa. :rock:

Toi on kyl aika äkänen biisi. :rock:

ai murhaa tahdoitte?

Spice 1 - Trigga Gots No Heart
Spice 1 - Murda Show
Spice 1 - Im the Fuckin Murder
Ill Bill Feat Necro - Our live
Bone Thugs and harmony- Mo murda
Watts Gangstas - Due Or Die
Watts Gangstas - Nine on my Hip
Mobb Deep - Shook ones Pt II
Mobb Deep - Give up the goods

Nipsu sanoi:
Mobb Deep - Shook ones Pt II
Mobb Deep - Give up the goods

Noihin lisäksi vielä:

Mobb Deep - Survival of the fittest

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
yajo sanoi:
Kaks sanaa: Onyx.

Jep jep onyx tulossa tänne ouluun heinäkuussa. pakko mennä katsoon mitä jätkät osaa livenä. :rock:

Ei paljoa tule räpäystä kuunneltua mut lasketaanko tälläinen RZA ghoustdog biisi tälläiseksi murharäpiks? Se on siittä leffasta Ghostdog :) . Yksi parhaimmista mitä olen tältä puolelta tavannut.

joo mä sanoisin kans ton Julma-henrin - Vexi on velkaa. siin on täyttä väkivaltaa teille jotka ette jaksa matkustaa conptoniin ;)
Taitaapi olla Teflon Brothersin biisi?:)

Pyhimyksen - Tora, ei välttämättä "murharäppiä", mutta liippaa aika läheltä. Muutenkin hieno biisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom