Parhaat leffakohtaukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toivottavasti olen lukenut päin helvettiä, sillä olin näkevinäni ettei kukaan ole maininnut kohtauksista ehkä parasta eli Scarfacen legendaarista "Say hello to my little friend" kohtausta! :wtf:

Pulp Fiction:
Marsellus Wallace ampuu siltä hillbillyboyltä munat irti ja aikoo kutsua paikalle kovia crack-nekruja leikkimään puhallislampun ja pihtien kanssa.

Jepjep... Tuli heti sama mieleen.:rock:

My Rifle
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/2G551KpNnA0&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/2G551KpNnA0&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Kyl se on tän John Rambon (4) viimeinen taistelu kohtaus, siinä lentää raaja jos toinenkin :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paras takaa-ajokohtaus, mikä koskaan on tehty: Bullitt (1968)
Lähtee varsinaisesti käyntiin noin kohdassa 02:43, jolloin turvavyöt laitetaan kiinni. Ja voluumit kaakkoon! :rock:

Muita legendaarisia kohtauksia (en löytänyt klippiä):

- Conan the Barbarian: loppukohtaus, jossa Conan silpaisee ylipapilta miekalla pään irti, ja heittää sen alas temppelin portaita. Alhaalla näkyy soihtujen valomeri.

- Carlito's Way: baarikohtaus, jossa Carlito pakenee vessaan, huomaa aseensa olevan tyhjä. Tekee äänekkään latausliikkeen, huutaa että tulkaa hakemaan, latasin aseeni! "You think you're big time? You're fuckin' gonna DIE big time!" Kunnon asennetta pelissä.

Paras takaa-ajokohtaus, mikä koskaan on tehty: Bullitt (1968)
Lähtee varsinaisesti käyntiin noin kohdassa 02:43, jolloin turvavyöt laitetaan kiinni. Ja voluumit kaakkoon! :rock:

.....

Mä en ole koskaan tajunnut miksi tuota Bullitin takaa-ajoa hehkutetaan. Mun mielestä aika tylsä veto, "vauhdin tuntu" puuttuu kokonaan eikä siinä muutenkaan tapahdu juuri mitään.
Eihän tuossa ole mitään meininkiä. Tylsä.
Ainoa positiivinen puoli on nuo kasikoneet.

Mä en ole koskaan tajunnut miksi tuota Bullitin takaa-ajoa hehkutetaan. Mun mielestä aika tylsä veto, "vauhdin tuntu" puuttuu kokonaan eikä siinä muutenkaan tapahdu juuri mitään.
Eihän tuossa ole mitään meininkiä. Tylsä.
Niin joo, tuossahan ajetaan oikeasti eikä ole tietokoneella tehtyjä räjähdyksiä ja voltteja. Tosi tylsää.

Ei vaan, no hard feelings, eihän sitä kaikkien tietty kaikesta tarvitsekaan tykätä. Itse tykkään tuossa siitä realismista, ja siitä hidastempoisesta tunnelman rakentamisesta ennen kuin survaistaan kaasupolkimet pohjaan.

Itseäni on viime vuosina alkanut yhä enemmän vituttaa tietokone-efektit, ne vedetään nykyään aina niin överiksi pelleilyksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom