Ja tästä muutama minuutti eteenpäin, kun Hra Jackson syö jonkun nörtin juustohampurilaista samalla, kun itse nörtti tärisee pashat housussa. Jackson on sairaan cool!
Totta. Oikeestaan Gladiaattori on yhtä huippukohtausta koko leffa taisteluineen ja Hans Zimmerin eeppisine musiikkeineen. 2000-luvun kovimpia leffoja ellei kovin mielestäni.
Ja tästä muutama minuutti eteenpäin, kun Hra Jackson syö jonkun nörtin juustohampurilaista samalla, kun itse nörtti tärisee pashat housussa. Jackson on sairaan cool!
Tuli mieleen sellainenkin kohtaus elokuvasta The Village, kun sokea tyttö haahuilee siellä metsässä, ylitettyään "rajan". Aivan saatanan pelottava kohtaus ilman, että sitä, mitä pitäisi edes pelätä, näkyy. Ja kun se näyttäytyy, niin aivan mahtavasti kuvattu yhdellä otoksella, kun tyttö yrittää juosta karkuun. Tämä täytyy nähdä, ei sitä pysty selittämään.
Tämän jälkeen mä toivoin, että Suomessa myytäisiin Big Kahuna burgereita. Join myös pelkästään Spritea useamman vuoden pelkästään tämän kohtauksen takia.:D
Epäillyt leffan loppu, Kaiser Sozen henkilöllisyys selviää.
-e- Tuli vielä mieleen The Royal Tenenbaums leffan tennismatsi, missä Luke Wilsonin hahmo itkee, syöttää alakautta, häviää 6-0 kaikki erät jne.
Lisäksi Rushmore leffasta kohtaus, missä Bill Murray kävelee koriskentän läpi puhuen samalla puhelimeen. Kentällä pieni poika heittelee korista, on menossa layuppiin kun Murray vetää ihan murhan blokin.
Jurassic Parkissa kohtaus missä puistoon tutustujat istuu lamaantuneissa sähköautoissa ja kohtuu isopäinen matelija alkaa katkomaan aitauksensa vaijereita. Homman kruunaa lähikuva vesilasista jonka pinnalla kulkee värähtelyaallot ja hurja *tum tum* ääni. Kolahti aika kybällä pieneen pellavapäiseen dinofaniin.