Parhaat leffakohtaukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kerran sotureita

Isäukko saa selville, että syy miksi tytär tappoi ittensä oli setä joka raiskas sen. Sitten alkaakin tuolit lennellä ja setä saa nokkaansa.

Toi ja samaisesta elokuvasta se alun paarikohtaus ku mäiskii sitä "lihaksikasta" kundia neesiin.

Bravehearthista loppu mestaus o kans jees

...Pulp Fiction... John Travolta ja Samuel L Jackson istuvat autossa keskustelemassa eri maiden "ruokakulttuureista" LOISTAVA:hyper:
Ja tästä muutama minuutti eteenpäin, kun Hra Jackson syö jonkun nörtin juustohampurilaista samalla, kun itse nörtti tärisee pashat housussa. Jackson on sairaan cool!:rock:

Ja tästä muutama minuutti eteenpäin, kun Hra Jackson syö jonkun nörtin juustohampurilaista samalla, kun itse nörtti tärisee pashat housussa. Jackson on sairaan cool!:rock:

jules.JPG

English mother fucker.... do you speak it? ;)

Todella hieno kohtaus.

Tuli mieleen sellainenkin kohtaus elokuvasta The Village, kun sokea tyttö haahuilee siellä metsässä, ylitettyään "rajan". Aivan saatanan pelottava kohtaus ilman, että sitä, mitä pitäisi edes pelätä, näkyy. Ja kun se näyttäytyy, niin aivan mahtavasti kuvattu yhdellä otoksella, kun tyttö yrittää juosta karkuun. Tämä täytyy nähdä, ei sitä pysty selittämään.

Tämän jälkeen mä toivoin, että Suomessa myytäisiin Big Kahuna burgereita. Join myös pelkästään Spritea useamman vuoden pelkästään tämän kohtauksen takia.:D

Epäillyt leffan loppu, Kaiser Sozen henkilöllisyys selviää.

-e- Tuli vielä mieleen The Royal Tenenbaums leffan tennismatsi, missä Luke Wilsonin hahmo itkee, syöttää alakautta, häviää 6-0 kaikki erät jne.

Lisäksi Rushmore leffasta kohtaus, missä Bill Murray kävelee koriskentän läpi puhuen samalla puhelimeen. Kentällä pieni poika heittelee korista, on menossa layuppiin kun Murray vetää ihan murhan blokin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tämä kohtaus oli hämmentävä http://www.youtube.com/watch?search=&mode=related&v=3GAwi34vHyQ kuinka niin hölmöön leffaan voi eksyä noin vaikuttava kohtaus.

Mua tossa kohtauksessa häiritsi eniten se, että ihmiset eivät useasti tiedä miten päin ranteet pitää viiltää auki. Tuo kohtaus näyttää sen.

Mä oikeastaan tykkäsin muuten tosta leffasta, parasta oli Van Der Beekin hahmon "rock 'n roll" ja "typical" repliikit.

ehkäpä kaikkienaikojen paras leffa- ja loppukohtaus löytyy leffasta shawshank redemption...siihen nyt ei vaan jää mitään lisättävää :haart:

Jurassic Parkissa kohtaus missä puistoon tutustujat istuu lamaantuneissa sähköautoissa ja kohtuu isopäinen matelija alkaa katkomaan aitauksensa vaijereita. Homman kruunaa lähikuva vesilasista jonka pinnalla kulkee värähtelyaallot ja hurja *tum tum* ääni. Kolahti aika kybällä pieneen pellavapäiseen dinofaniin.

terminator2:sta alun baari kohtaus on ihan älytön!:D arska tempoo kaikki nurin!

ja viimeinen mohikaani loppu kohtaus missä se faija näkee poikasa tiputettavan kalliolta alas ja menee pätkii sen irokeesin lihoiks!

ja pelastakaa sotamies ryanin loppu on jo melkein liian koskettava!

Kauriinmetsästäjä:
Venäläisen ruletin pelaamiset.

Elefanttimies:
Loppukohtaus.

Scarface:
Lopun rellestäminen. "Say hello to my little friend!"

Saksikäsi Edward:
Winona Ryderin lumitanssi. Musiikki kohtauksessa on lumoavaa ja kohtaus on todella kaunis.

Psyko:
Suihku!

Uhrilampaat:
Lecterin pako.

Kummisetä II, Seitsemän ja Hyvät, Pahat ja Rumat:
Loppukohtaukset kaikissa.

Punaisen lokakuun metsästyksestä se kohtaus kun venakkopaatin miehistö alkaa laulamaan venäjän kansallislaulua.

Kaikki Rockyt missä Rocky voittaa jonkin elämää tärkeämmän matsin! :D

American Beautyn loppu.
Rukajärven tiessä isä kuolee jokeen (VILLE, VILLE!..):itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom