Parhaat leffakohtaukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Youtubessa oli vaan joku huonolaatuinen video paskalla äänentoistolla, niin en viitsi suotta hyvää kohtaa pilata. Mutta siis EASTERN PROMISES ja kohtaus, missä Nikolai istuu/seisoo tatuoinnit näkyvillä mafiapomojen edessä. Kuulustelu tapahtuu hienolla venäjän kielellä. Nikolai kieltää vanhempansa ja omaksuu mafian uudeksi perheekseen. Perhanan karu kohta. Kelasin pari kertaa kun viimeks leffan katoin.

Apocalypse now helikopteri hyökkäys

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Four Brothers -leffan autolla takaa-ajo kohtaus oli kyl aika messee, koko leffa oli ihan loistava ja varmaa eka näkemäni Walhbergin(kai se kirjotettii noi) leffa ja varmaa paraski tähän mennes yhä. Itse kohtausta ei löydy klippinä oikeastaan mistään, tai mä en löytäny, mut trailerissa vilahtaa pikkusen kohdasta ~1:50 eteenpäi
http://www.youtube.com/watch?v=nLbEGkjmTxg&feature=related

Samasta leffasta myös loistava aktionkohtaus

En nähnyt mainintaa kyseisestä leffasta viimeisellä viidellä sivulla, joten menköön. Tää koko leffa on täynnä klassisia kohtauksia, mutta tässä siis Blues Brothers -leffan lopussa oleva takaa-ajokohtaus. Tossa videossa alkaa soimaan Benny Hill tunnari, mutta klassikkorepliikki sentään on mukana: "It's a 106 miles to Chigago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses". Pistikin samalla miettimään, että miksei mulla ole tätä hyllyssä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom