Parhaat laulusuoritukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tigre
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tää kyllä iski kovaa. Vau. Btw vittuako tuo yleisö/tuomaristo aina alussa näissä Korealaisissa lauluesityksissä rupee pomppimaan ja pitää meteliä heti kun laulu alkaa. Tekis mieli huutaa ruudun läpi turpa kiinni, mä haluan kuunnella laulua.:LOL:

Aika kova veto 12 vuotiaalta.

jotenkin elävästi ja vuolaasti virtaava ääni kaverila.

Tällä kaverilla ei oo kovin kantava ääni, mutta tosi puhtaasti laulu tulee kun kertsi alkaa + tosi hieno ääni.

Tää yllätti ehkä eniten näistä. Piru vie miten kantava ääni ja hyvin laulaa ton vaikean biisin. Kertsi kun alkoi niin tuli sellainen wtf olo.

Ihan pakko laittaa tännekin tää. Ekassa laulussa huomaa et kyllä kaveri osaa laulaa. Toinen laulu on tosin aikamoista luritusta, mutta on silti niin saatanan kova just tuo toinen laulu.:LOL:

Pavarottihan on ihan pakko laittaa tänne. Varmaan paras oopperalaulaja koskaan. Mulla iskee AINA kylmät väreet 1:06 eteenpäin. Sekä lopetuksessa.

Pavarottia kun kuuntelee niin sen jälkeen kaikkien muiden mieslaulajien laulamat nessun dormat esim Paul Pottsin saa kuulostamaan keskinkertaiselta:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitkästä aikaa tänne jotain. Tällainen tuli vastaan ja on kyllä tosi kaunis veto ja tuo miten purkautuu tunteet laulun kautta.

Hyvin vetää juu. Mutta tälläisiä samanlaisia = hidas balladi + kaunis (mutta ei muuta) ääni + voimakas tulkinta ym. laulajia on jotenkin liikaa. Vaikea / Mahdoton erorrua massasta.

Jumaliste... Kiitos paljon noista.:worship: En oo tajunnut etsiäkään tosta mun suosikista toista laulusuoritusta ja tuo alempi on kanssa aivan upee.(y)

70-luvun tähti... yksi maailman parhaimmista naisvocalisteista... Karen Carpenterin ääniala oli neljä oktaavia, mutta lauluissaan hän käytti etupäässä alarekisteriään – kuten hän itse sanoi laulutavastaan: "Rahat ovat kellarissa".[7] Paul McCartneyn mukaan Karen Carpenterilla oli "maailman paras naisääni: melodinen, sointuva ja yksilöllinen".[8]
Lauluyhteenveto: Yksi upeimmista koskaan esiintyneistä äänistä - ellei kaikkein upea - Karenilla oli melko pehmeä ääni, miellyttävä ja suloinen ylärekisterissään, mutta rohkea ja rikas alarekisterissään. Karenin ääni oli hieman keskimääräistä alhaisempi sijoittelua ajatellen. Hänellä oli erinomainen ääniohjaus koko alueella, koska hänellä oli erinomainen vibrato, hengityksen hallinta ja sanamuoto.

Loistavimmat tähdet sammuvat liian aikaisin. Karenin kohtaloksi koitui anorexia (taustalla huono äitisuhde)

Mutta ääni elää edelleen.

Yesterday Once more, yksi kauneimmista laulusuorituksista ever (IMHO), nyyh tulee nuoruus mieleen:cry:

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

nyt mennään korkeella ja kovaa huikee äänialakin.

"Yksi syvimmällä käyneistä"

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom