parhaat konemusa biisit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Supaman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by yuti
laitanpa tänne... Mistä artistista olisi hyvä aloittaa kun kiinnostaa goa, miten kirjotetaankaan? Kuullut oon biisejä mutta kun ei oikein tiedä artisteja. Tack jo etukäteen...

Heh..
Astral Projection
Man with no name

..oliko niitä muitakin?:)

Originally posted by mik99
nimi viittaisi goatseen..tiiä sitten kuinka pahasti mun veikkaus meni pieleen..:rolleyes:
Olen ymmärtänyt että se on vähän niinku hardtrancee? Voihan se olla tietysti sitäkin...

Originally posted by grumby
Heh..
Astral Projection
Man with no name

..oliko niitä muitakin?:)
You tell me.. Mut kiitos, onhan noitakin tullut kuunneltua... Pitää haalia lisää...

You tell me.. Mut kiitos, onhan noitakin tullut kuunneltua... Pitää haalia lisää...

Kuten aiemmin tässä threadissä mainitsin niin Goa Gil:n nimellä liikkuu paljon muiden biisejä ja aivan loistavia kaikki :) . Sitten on näitä kokoelmasarjoja kuten Destination Goa, Goa-Head, Spiritual Trance yms. Kannattaa tsekata MFG, Shiva Shidapu, Jaïa, Green Nuns of the Revolution. Vähän mainstreamimpää edustaa Yahel, Eyal Barkan (en tiedä onko ne edes Goaa mutta Israelista tulee monia hyviä :) )

"Joo must se darude on niinq aivan ihq".. EI! en tiä onko kukaan kuullu mut semmonen poppoo kun Skinny Puppy on mielestäni tehny aika hyvää vääntöö.. biisejä en valitettavasti muista.

:joulu7:

Tuli ostettua LSG - Fragile ( The Best Of L.S.G. Part 1) vinyyli tässä. Oliver Liebbiä parhaimmillaan, aivan mahtavaa trancea.

:worship: :worship:

..Omistan nyt kolme lättyä kyseistä piisiä..:D

Tässä linkki mistä voi kuulla ääntä..
Fragile by L.S.G.

Originally posted by Hippa
Astral projection: AURORA BOREALIS

AP on kyllä loisto, siitä mun goakuuntelu alkoi. :thumbs:

Nythän mä muistin: Astral Projection Vs. MFG - Megamix by NinTrance. Tuossa tunnin verran semmosta settii että oksat pois ja kenties koko puukin. Löytynee varmasti P2P ohjelmilla.

Olen ymmärtänyt että se on vähän niinku hardtrancee?

En ole saletti millasta hardtrance on mutta goaan (kaupunki intiassa) kuuluu mun mielestä nimensäkin mukaan intialais-tyyliset äänet. Israelista taitaa tulla ne parhaat. <a href="http://www.psynews.org/" TARGET="_BLANK">Täällä</a> on goasta kaikkea :)

<a href="http://www.tranceaddict.com" TARGET="_BLANK">Täältä</a> saa settejä ilmaiseksi (mm. AP:n setti). Ja Nu-NRG:n setti on myös hyvää high energy trancea.

Aavikko- torpedo boys :nolo:

Originally posted by astro
Ja Nu-NRG:n setti on myös hyvää high energy trancea.
:5:

tekkno:

DJ Amok - Another useful Tool
Marco Carola - Body Dancer
Luke Slater - Love
Esbo Electric - Nevermind
DJ Amok - Spiel mal Tech-House nicht nur
Sven Wittekind & Robert Natus - Heroes of The Future

happy hc / freeform:

Duncan Oatham - Rock The Disco
Lost soul - Plazma
Bass X & Scott Brown - Pilgrim 2000
Brisk & Fade - Serious Hardcore
Kaos & Ethos - Technorocker
Scott Brown - Turn Up The Music

hc:

Diplomat & Trouble - Tantalum Cones
Hellfish - Murder (Big Bald Fuck rmx)
RTC & Headbanger - Chaos On The Dancefloor (E-Noid remix)

hard dance:

Overdog - Fuck U Up (Club Mix)
Carbon Based - Underworld Species
PSR Dream Team - History ( DJ Spoke Vs. Vespa 63 Hammer Mix )
Alek Sháhala - Afternoon Owl
J.K. Theory - Destination
Organ Donors - Blackout
DJ Scot Project - Overdrive
Drugface - Fill Me (Uberdruck Mix)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Astral Projection- Koko tuotanto (Enlightened Evolution)
Psilodump-koko tuotanto (Behind the False Smile)
Nåid- Kukaan kuunnellut? muy bueno!

Desert planet, Akufen, Aspects of physics, Aphex twin, Kraftwerk, Ellen alien, Jimi Tenor.

Bad boy bill, Dj Jean madhouse mix, DFG.

Roni Size, LTJ Bukem, Ed Rush & The optical, E-Z Rollers, Koe.

Lab 4, Yoji Biomehanika.

Atmosfear ja kermana kakun päällä: Dimitri from Paris.
:thumbs:

Originally posted by astro
AP on kyllä loisto, siitä mun goakuuntelu alkoi. :thumbs:

Nythän mä muistin: Astral Projection Vs. MFG - Megamix by NinTrance. Tuossa tunnin verran semmosta settii että oksat pois ja kenties koko puukin. Löytynee varmasti P2P ohjelmilla.

En ole saletti millasta hardtrance on mutta goaan (kaupunki intiassa) kuuluu mun mielestä nimensäkin mukaan intialais-tyyliset äänet. Israelista taitaa tulla ne parhaat. <a href="http://www.psynews.org/" TARGET="_BLANK">Täällä</a> on goasta kaikkea :)

<a href="http://www.tranceaddict.com" TARGET="_BLANK">Täältä</a> saa settejä ilmaiseksi (mm. AP:n setti). Ja Nu-NRG:n setti on myös hyvää high energy trancea.
Kiitosh... Nyt oon oppinu paljon uutta.. :kippis1:

Psytrance on kyllä mun mielestä parasta konemusaa:thumbs: (goa on psytrancea, jos nyt joku ei tiennyt). Kuuntelen kyllä muutakin konemusaa..

Parhaita psytrance artisteja: Infected Mushroon, Hallucinogen, Astral Projection, 1200 Micrograms, Dynamic...

Tässä vielä pari hyvää psytrance nettiradiota(on niissä toki muutakin musaa): www.hbr1.com ja www.di.fm ,välillä tosin noiltakin tulee ihan skeidaa.

DJ's @ Work - Some Years Ago (DJ Shog remix)
DJ's @ Work - Someday (Club mix)
Megara vs. DJ Lee - Hold Your Hands Up High (Club mix)
Rocco - Everybody (Club mix)
Rocco - Drop the Bass (In da mix)
Pulsedriver - Campodia (Original extended mix)
Pulsedriver - Galaxy (Club mix)
:thumbs:
...
kyllähän noita luettelisi koko yön, mut tossa nyt vaan parhaimmat mitä mieleen tulee :rolleyes:

antiloopin biisi in my mind soi kivasti korvassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom