Parhaat komediat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
-Marchi- sanoi:
Onkohan mussa jotakin vikaa, kun en kertaakaan nauranut katsoessani yhden kummeli dvd:n sekä Monty Pythonin Life of Briania? Jotenkin huumori on ihan perseestä noissa.

Itse en kyllä American Pie -leffoja katsoessa montaakaan kertaa hymyillyt, mutta Hot Shotsit pistivät kyllä nauramaan :D
Itse pidän Life of Briania yhtenä parhaista komedioista, mutta kaikkia ei tietenkään voi aina miellyttää.

P.S. Voitko tosiaan väittää, ettei edes se alun kivityskohtaus olisi ollut hauska? ;)

Komedia-leffojen aatelia on ehdottomasti kaksikon Terence Hill ja Bud Spencerin tähdittämät trinity-leffat. Viime viikonloppuna löysin ilokseni paikallisesta makuunista leffat Siitä vaan pojat ja Nimeni on Trinity ja kylläpä sai lollotella aika perkeleesti! :hyper:

Visa Mäkisen Pi-pi-pil-pilleri on helvetin hauska, koska se on niin saatanan huono. :hyper: :hyper: :hyper: Pääosassa Allu Tuppurainen, jolla oli noihin aikoihin komeat hauikset.

Peter Jacksonin Meet the Feebles on ehdottomasti ykkönen.
Jim Carrey on ihan hauska näyttelijä, esim. man on the moon oli loistava.
Viimeikoina kyllä tullut vähän tasottomampaa kamaa mieheltä.

Dogma ja Mallrats on loistavia elokuvia. Jay and Silent-Bob strikes back on ok mutta ei niin hyvä kuin muut. Uusista lähinnä piirretyt jaksavat naurattaa Family guy, South park ja Futurama. Ja tietenkin Simpsonit. Näytellyistä komedioista iskee parhaiten lähinnä Huonosti käyttäytyvät miehet ja Chappelle show.

Nuija ja Tosinuija
Konttorirotat
Alastomat Aseet
Hot Shotsit
Ace Venturat
American Pie I
Rush Hour I & II
Superaistit
Life (elinkautinen?)
Katsastus
Friday
Poliisiopistot
etc.

Nuo kaikki onkin jo mainittu, mutta Nuija ja Tosinuija sekä Konttorirotat on tullu katottua ainakin ziljoonaa kertaa ja aina ne vaan jaksaa kolahtaa! :rock:

Two Sheds sanoi:
P.S. Voitko tosiaan väittää, ettei edes se alun kivityskohtaus olisi ollut hauska? ;)

Ei ainakaan NIIN hauska. Tai ainakaan toisella kerralla enää...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
John R sanoi:
Komedia-leffojen aatelia on ehdottomasti kaksikon Terence Hill ja Bud Spencerin tähdittämät trinity-leffat. Viime viikonloppuna löysin ilokseni paikallisesta makuunista leffat Siitä vaan pojat ja Nimeni on Trinity ja kylläpä sai lollotella aika perkeleesti! :hyper:

Samaa mieltä. tuli nuorempna noit katottua ni pakkohan ne oli taas kaikki kattoa. Terence hill ja bud spencer tehneet semmosen leffan ku "banaanipojat hula hula saarella". sitä leffaa täs oottelen vesi kielellä.

Juuri äskettäin tullut Clerks oli kyllä aivan loistava. Silent Bob :rock:
Niin ja :5: myös This is Spinal Tap:ille

This Is Spinal Tap sanoi:
David St. Hubbins: We say, "Love your brother." We don't say it really, but...
Nigel Tufnel: We don't literally say it.
David St. Hubbins: No, we don't say it.
Nigel Tufnel: We don't really, actually mean it.
David St. Hubbins: No, we don't believe it either, but...
Nigel Tufnel: But we're not racists.
David St. Hubbins: But that message should be clear.
-------------------
Mick Shrimpton: As long as there's, you know, sex and drugs, I can do without the rock and roll

:hyper:

Pulkkinen - Dont push the river vaikka lyhytelokuva onkin :hyper:

:hyper: jos on oudon huumorin ystävä, kuten itse olen, niin kannattaa katsoa ehrottomasti
tom greenin: sormet pelissä.. samanlaista huumoria, kuin kyseisessä tv-sarjassa on

Pakkohan tässä on ylistää juuri katsomaani Dylan Moran - Monster -pätkää. Reilu tunti Dylan Moranin stand-uppia oli todellakin katsomisen arvoista. Kannattaa katsoa ainakin jos Black Books miellyttää.

En tiedä miksi ne mua niin nauratti mutta se sarja One Foot in the Grave sai mut aina nauramaan itseni ihan hulluksi. Se vanha mies suuttui ja valitti kaikesta ja sai vaan lisää paskaa niskaansa oivoi :lol2: pakko saada jostain näitä jaksoja että voisi katsella lisää.

Leffoista kaikki Adam Sandlerin tähdittämät menee jotenkin oikein hyvin. Snatch on ihan kuningas.

Prinssille Morsian. Eddie Murphy ja Arsenio Hall silloin joskus kultaisella 80-luvulla. Ihan kipeän hauskoja roolihahmoja mm. vanhat parturiäijät, pastori Brown ja Sexual Chocolate-bändin laulaja.

Guile sanoi:
Mitäs tykkäätte Stuck On You -elokuvasta?
Itse en tainnut kertaakaan edes nauraa sen elokuvan aikana.

Hä toi oli paljon parempi, kuin odotin, tosin en odottanut mitään, jos tää oli se leffa missä 2 äijää oli toisissaa kiinni? Kyl mua ainakin nauratti.

Odu sanoi:
Jos Southpark iskee ni suosittelen TEAM AMERICAa. Se sisältää mm. elokuvahistorian parhaan seksikohtauksen. Suosittelen tätä varsinkin Tomille.
Tuli eilen katsottua sai kyllä hekotella leffan alusta loppuun ... mut se seksikohtaus oli kyl tosi herkkääääääääää :hyper: .

Suositut

Back
Ylös Bottom