Parhaat KEVYET juustot?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yoanna
  • Aloitettu Aloitettu
Mun mielestä näissäkin on just se juttu, että kaikkeen tottuu kun aikansa syö. Tokihan tavisjuustot on tietty parempia, mutta joskus vaan ruokavalio periksi niitä vedellä. Siispä:

Itse olen todennut parhaimmiksi nuo Arlat. Kadetit ja mitä muita niitä nyt onkaan. Jotenkin nuo kevytjuustot on kehittyneet, harvassa on enää ihan ne kumisimmat versiot. Ai niin ja 9% edam (Valio?) sellaisessa pienessä punaisessa paketissa. Ei paljoa eroa koostumukseltaan normaalirasvaisesta. Sai oikein ihmetellä ku höyläs, että varmaan on tullu väärä juusto tähän pakettiin :D

Eilen ostin huvikseen (tais olla Ingmanin) Kuusamo savujuustoa, 12 %. Olipa hyvää sekin. Mukavaa vaihtelua se savun maku :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Arlan kadettia menee täälläkin sekä 5 % että 10%:na, molemmat oikein hyviä. Joskus tulee ostettua myös 5% polaria, ihan ok sekin.
Tosin viime aikoina on tullut ostettua myös vähän rasvaisempia, just aamulla lopettelin 17% Gouda-paketin. :kuola:
Yli 20% juustot kyllä maistuvat nykyisin suussa aika oudolle kun on tottunut noihin kevytversioihin.

Eilen ostin huvikseen (tais olla Ingmanin) Kuusamo savujuustoa, 12 %. Olipa hyvää sekin. Mukavaa vaihtelua se savun maku :)

Tää mulla unohtui. Se onkin mun lempparia. Ja keskusteluissa oli esillä myös tuo Arlan 17% jota ostin sellaisen ison (1100g) möhkäleen: oli hyvää ja juustojen ollessa kyseessä edullistakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom