Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sinister, Conjuring uusimmista... Melkeenpä kaikki Stephen Kingin tuotantoon perustuva (Hohto, Carrie, Unensieppaaja, 1408, jne...)
No entäs Pet Sematary, se vasta nostatti karvoja, HUH!
Jostain syystä kummitttelevat lapset ovat mulle aika creepyjä.
No entäs Pet Sematary, se vasta nostatti karvoja, HUH!
Jostain syystä kummitttelevat lapset ovat mulle aika creepyjä.
Sinister, Conjuring uusimmista... Melkeenpä kaikki Stephen Kingin tuotantoon perustuva (Hohto, Carrie, Unensieppaaja, 1408, jne...) Eden lake, Kuudes aisti, The Strangers, Grave Encounters, The Orphan, Rec, Viimeinen talo vasemmalla. Ranskalaiset tekee kans hyvää kauhua, mm. Ils, Inside, Livid, Haute Tension, Frontiers... Ja jos kauhukomedioita otetaan mukaan niin ehottomasti Tucker and Dale vs. Evil :D Sekä tietty noi klassikot kuten Halloweenit ja Thing ym.
Oon kauhun suurkuluttaja... Semmoset psykologiset jutut on parhaita, jatkuvaan säikyttelyyn vaan kyllästyy.
Juu kyllä löytyy hyllystä sekin Ois vaan tullu aika pitkä lista jos oisin alkanu kaikki luettelemaan :D siksi siellä on se "jne..." The Mist ois kans sellanen jonka vois viel lisätä.
Ja toki GoT-fanit on jo tsekannu Purgen, missä on Lena Headey?
Serbian filmiin täytyy sanoo, et miusta se oli tosi puuduttava ja pitkäveteinen. Ei se ollu mitään kauhuu, kunhan yritettiin "shokeerata" ihmisiä. Vähän niinku joku 120 days of sodom. Tai sit oon vaan puuduttanu aivoni liialla paskalla :D Esim. joku August underground's mordum on jo paljon häirihtevämpi pätkä. Tai Cannibal holocaust, Irreversible, slaughtered vomit dolls, murder-set-pieces, dead girl, ichi the killer, funny games, caligula, abc's of death (tää se vasta outo oli), girl next door... Lista on aika pitkä. Tosin miten paljon noistakaan voi sitten kauhuksi luokitella (puhumattakaan vielä että ois hyvä leffa), kunhan vaan ovat häiriintyneitä. Täl hetkel oottelen et sellanen leffa ku Profane exhibit ois ladattavissa jossakin.
Hmm, antaakohan tää mun leffamaku musta kohta vähän häiriintyneen kuvan...
Tällaisia erikoisuuksia ois kaapissa katsomatta. Tietääkö kukaan onko hyviä?
Haunting (1963)
In the mouth of madness (1994)
The Abominable Dr. Phibes (1971)
joku jossa oli joku syntymätön lapsi joku Dumby tms. ekalla kerralla oli hyvä ja toisella tylsä.
A Tale of Two Sisters, Etelä-Korealainen kauhu. Kauhuelämyksenä yks parhaimpia ja elokuvanakin helvetin hyvä.