Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Ande
Siis voi jumalauta noi on outoja noi Lynchin leffat. Kattoin Iceduden kans ton Mullholland Driven, ja oli niin saatanan outo elokuva. Viimenen tunti oli niin outo että. Joku sano, että Lynchit pitäis kattoa monta kertaa ennenkö ne aukee, mut mä en tota rupee montaa kertaa kattoon. Täyttä paskaa.
Kaikilla on omat mieleipiteensä. Lynchin elokuvista pitää tai sitten ei... :p
Originally posted by Krusifiksi
Tuli mieleen tuossa sellainen "helmi" kuin Tittelintuure. Onko kukaan muu katsonut? Kokemuksena vertaansa vailla, jättää varjoonsa jopa Plan 9 From Outer Spacen.
Originally posted by naiskovis
huonoja:
1. Forrest Gump
Originally posted by Mtmm
Pitää lisätä että tuo Bladerunner on tunnelmaltaan loistavan tumma ja pidin itse siitä niinpaljon että katsoin sen 2 kertaa leffassa.
Originally posted by Johnny
Mitäs pidätte Punaisen lokakuun metsästyksestä? Menee ainakin mun Top-3:een ihan kevyesti.
Originally posted by mho
Loistava, vaikka ei u96:kaan huonommaksi taida jäädä. Jostain luin että nyt syksyllä pitäisi tulla jokin uusi sukellusveneleffa joka kertoo kylmänsodan ajan venäläisestä ydinsukellusveneestä (yllättävää)Tietääkö joku enemmän?
Originally posted by S225T
Kaikki perus-actionpätkät joita mainostetaan möreällä miesäänellä(onks se sama jätkä joka mainoksessa??) "heitä oli kaksi - pumpumpumpum - aikaa kaksi vuorokautta - pumpumpumpumpum - tehtävänä - pelastaa maailma - pumpumpumpum - yksi asia yhdisti heitä - pumpumpumpum - he molemmat olivat kuolemattomia saatana pässejä" ja räjähdysklipeillä ja sortuvilla rakennuksilla ja palavilla ihmisillä ja autoilla telkkarissa tyyliin Junakytät, 8mm, jne jne
Mä en enää pysty kattoon noita.