Parhaat elokuvat

hyviä:
1.Kummisedät
2.italo-westernit
3.yksi lensi yli käenpesän (miksei myös Chinatown, kun Jack on siinä NIIN KOMEE)
4.Predator 1
5. Jackie Brown

huonoja:
1. Forrest Gump
2. Titanic
3. Pretty woman (ihan ääliö leffa)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Ande
Siis voi jumalauta noi on outoja noi Lynchin leffat. Kattoin Iceduden kans ton Mullholland Driven, ja oli niin saatanan outo elokuva. Viimenen tunti oli niin outo että. Joku sano, että Lynchit pitäis kattoa monta kertaa ennenkö ne aukee, mut mä en tota rupee montaa kertaa kattoon. Täyttä paskaa.
Kaikilla on omat mieleipiteensä. Lynchin elokuvista pitää tai sitten ei... :p

Jumalauta,että oli paska elokuva tuo Kuutamolla.Painostuksen alaisena katsoin loppuun asti.Onko ton helvetin Luohimiehen pakko tehdä aina sellainen leffa,että avopuoliso Laura.M saa jossain välissä huutaa "Sää olet pannu mun miestäni!" Menee huonoimpien elokuvien kastissa ihan kärkeen Rutger Hauerin Omega Doom saa väistyä.

Tuli mieleen tuossa sellainen "helmi" kuin Tittelintuure. Onko kukaan muu katsonut? Kokemuksena vertaansa vailla, jättää varjoonsa jopa Plan 9 From Outer Spacen.

Tässä vain muutama:

Leone: Once Upon a Time in the West (Huuliharppukostaja)
Leone: Once Upon a Time in America
Coppola: Godfather I & II
Truffaut: Les quatre cents coups
Ridley Scott: Alien
Scorsese: Taxi Driver
Scorsese: Raging Bull
Malle: Au revoir les enfants
Visconti: Morte a Venezia
Bertolucci: Il conformista
Krzysztof Kieslowski: A Short Film About Killing
Alfred Hitchcock: Vertigo
Herzog: Nosferatu - Phantom der Nacht
Federico Fellini: 8 1/2

Ja lukuisia muita.

Originally posted by Krusifiksi
Tuli mieleen tuossa sellainen "helmi" kuin Tittelintuure. Onko kukaan muu katsonut? Kokemuksena vertaansa vailla, jättää varjoonsa jopa Plan 9 From Outer Spacen.

Todellinen klassikko. Tuossa sai nauraa itsensä kipeäksi. :) Aika hyvin keskiajalta kotoisin oleva TIttelintuure osasi ajaa eri kulkuneuvoja ja muutenkin vaikutti olevan melko hauska kaveri. :)

Enpä rasita luettelemalla kaikkia histamiinista levyraatiin, joten mainitsen yhden:
Yhdeksäs portti/The Ninth Gate

Hyviä:
Eraserhead
Stalker
Raging Bull
Alaston satama
Apocalypse now
Chaplin-koko tuotanto
Shine (ei siis se kauhu- vaan pianistipätkä)
Kiesolwskin värit
ja paljon muuta mitä ei tule mieleen
ainiin Reservoir Dawgzz

Huonoja:
Kaikki poliisiopistot ja vastaava
Kaikki perus-actionpätkät joita mainostetaan möreällä miesäänellä(onks se sama jätkä joka mainoksessa??) "heitä oli kaksi - pumpumpumpum - aikaa kaksi vuorokautta - pumpumpumpumpum - tehtävänä - pelastaa maailma - pumpumpumpum - yksi asia yhdisti heitä - pumpumpumpum - he molemmat olivat kuolemattomia saatana pässejä" ja räjähdysklipeillä ja sortuvilla rakennuksilla ja palavilla ihmisillä ja autoilla telkkarissa tyyliin Junakytät, 8mm, jne jne
Mä en enää pysty kattoon noita.

Itse henk.koht. katsoin vahingossa T2:n juuri sinä samaisena päivänä jona ne robotit siinä leffassa valtaavat mualiman!:eek:
Eli ??.9.1997! :kippis1:

Mitäs pidätte Punaisen lokakuun metsästyksestä? Menee ainakin mun Top-3:een ihan kevyesti.

Originally posted by Mtmm
Pitää lisätä että tuo Bladerunner on tunnelmaltaan loistavan tumma ja pidin itse siitä niinpaljon että katsoin sen 2 kertaa leffassa.

Mullakin oli onni nähdä ko. pätkä ja nimenomaan se director's cut leffassa. Joku erikoisnäytäntö muistaakseni. HELMI leffa! :)

Originally posted by Johnny
Mitäs pidätte Punaisen lokakuun metsästyksestä? Menee ainakin mun Top-3:een ihan kevyesti.

Loistava, vaikka ei u96:kaan huonommaksi taida jäädä. Jostain luin että nyt syksyllä pitäisi tulla jokin uusi sukellusveneleffa joka kertoo kylmänsodan ajan venäläisestä ydinsukellusveneestä (yllättävää)Tietääkö joku enemmän?

Originally posted by mho
Loistava, vaikka ei u96:kaan huonommaksi taida jäädä. Jostain luin että nyt syksyllä pitäisi tulla jokin uusi sukellusveneleffa joka kertoo kylmänsodan ajan venäläisestä ydinsukellusveneestä (yllättävää)Tietääkö joku enemmän?

Kysessä on K-19: The Widowmaker.

http://us.imdb.com/Title?0267626

Ja kyllä Das Boot (U-96) on ehdottomasti paras sukellusvene-elokuva. Wolfgang Petersen oli yhteen aikaan todella lupaava ohjaaja, mutta sitten hän menee ohjaamaan Air Force One:n. Eipä Das Bootia ja AFO:ta voi edes verrata toisiinsa.

Originally posted by S225T

Kaikki perus-actionpätkät joita mainostetaan möreällä miesäänellä(onks se sama jätkä joka mainoksessa??) "heitä oli kaksi - pumpumpumpum - aikaa kaksi vuorokautta - pumpumpumpumpum - tehtävänä - pelastaa maailma - pumpumpumpum - yksi asia yhdisti heitä - pumpumpumpum - he molemmat olivat kuolemattomia saatana pässejä" ja räjähdysklipeillä ja sortuvilla rakennuksilla ja palavilla ihmisillä ja autoilla telkkarissa tyyliin Junakytät, 8mm, jne jne
Mä en enää pysty kattoon noita.

Heh, tuli jossain vaiheessa katottua noita aika paljon :) nyt ei enää pysty kun meinaa nukahtaa puolivälissä.Se on muuten ihan salettiin yks ja sama mies joka tekee noi äksön leffa trailerit. Niitäkin tehdään niin paljon ettei sen tarvi tehdä muita töitä ollenkaan

ei nyt mikaan lempielokuva mutta kaverit raahasivat pari viikkoa sitten katsomaan uusinta vin dieselin XXX

olihan siina huimaa toimintaa (paata heikotti)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom